Haugesund: Juleavslutning 9. desember

Anbefalte innlegg

Som vi kom fram til på forrige lokallagsmøte så satser vi på å ha en juleavslutning med byrunde fredag 9. desember. Har komt forslag om at vi starter på Peppes så dersom der ikke kommer andre/bedre forslag så prøver vi å bestille bord der.

 

Men vi må derfor ha en viss oversikt over hvor mange som kommer, så derfor må de som har tenkt seg skrive det her i tråden eller ta kontakt på annen måte (NB! viktig at denne info blir videreformidlet så godt som mulig til medlemer som ikke er på forumet og at de får meldt seg på)

 

(Pga dette skjer 9. desember blir det vanlig møte også den 1. desember, kommer info om dette senere)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller! Blir det ca. kl 20?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller mest sansyneligt... Må sjekke ut når vi skal ha eksamen :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller nok jeg også! har Eksamen samme dagen så det skal bli godt med litt pils på kvelden da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går på den 8.desember, så e nok ikkje heima då...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller nok jeg også! har Eksamen samme dagen så det skal bli godt med litt pils på kvelden da :)

 

Jeg har også eksamne den dagen så blir bra med pizza og noe å drikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok komme å tømme et par glass ja :venner::full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha halvårsprøve i fysikk på tirsdagen så tvilsomt at jeg reiser hjem den helgen... Har jo ferie fra den 15 desember :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at jeg kommer, men gir beskjed hvis det ikke passer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men vi må vell ha en plass ¨møes så det kan både sises og drikkes litt.

Lutre litt på Willy Knickersen god mat vertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vell hatt en påmelding liste slik at vi kunne bestile bord en plass.

Begynner å nærme seg ser dere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har folk fulgt oppfordringen å prate med andre folk som ikke har tilgang til forumet? Håper det er litt flere enn de som har meldt interessen her, for isåfall blir det kun 6 stk. Jeg kan som sagt desverre ikke stille men hadde tenkt å prøve å hjelpe å få istand ting, men tiden begynner for alvor å renne ifra oss for at det skal være sjans å få bord.

 

Bare for å få fortgang sier vi "bindene" påmelding iløpet av uka! De som ikke har gitt beskjed iløpet av uka stiller isåfall sist i køen... hva vi skal gjør dersom det ikke blir flere enn de 6 påmeldte får vi komme tilbake til.

 

Hva er mest populært, Peppes, Willy eller andre forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i Sogn på jobb, så det passer dårlig!:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det mer eller mindre bestemt at de som ønsker å ta turen på byen fredag 9. desember, møtes på Peppes klokka 20. Ingen konkrete planer utenom å møtes der og ha det sinnsykt festlig utover kvelden/natta : rock : (bare synd jeg ikke får være med på det selv...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

no ser det litt verre ut, skal til stavanger på fredagen og jobbe litt på lørdagen. men kan hende eg får tatt ein tur innom før eg fere vidare: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flere som skal bli med på fredag eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde planer om det , men har ikke anledning til å komme hjem før neste torsdag pga tentamen i mattematikk :(

 

Kos dere folkens!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noen mulighet å ta en opptelling hvor mange vi blir.

Så vi eventuelt kan bestille bor til ca antall på peppes

Har eksamne på fredag så er litt opptatt for tiden.

 

Tar med 2 utenom meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss vi bestiller bord til 10-15 stk . tror eg deter plenti.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan desverre ikke stille siden eg reiser til øslandet for og hente felger.....: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg best bord på Peppes kl. 1930 til 15 stk.

Då for eg håpe att ALLE kommer , har vært valdig dårlig oppslutning om dette og det er ikke bra , så kom igjen og ta med kjente VW Audi venner og stil opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var eksamen overstått, og legen har friskmeldt meg, så det er sjangs for at jeg kommer i dag ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.