Haugesund: Juleavslutning 9. desember

Anbefalte innlegg

da har jeg prata litt med dag anders, og han er gira opp for kvelden han :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen alle sløvinger der hjemme og still opp på julebordet vårt, der det blir livlige diskusjoner og ØL:full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter på jobb så dere får ta ei for meg og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter "fast" i Porsgrunn så kos dere folkens ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja,da var jeg komt meg god brisen hjem fra byn, vi var totalt 8stk, og da var 2-3 av dem ikke medlemmer, seriøst dårlig dette gutter, skjerpings!

 

vi hadde vorspiel på peppes, så en tur på MM, videre til SamSon også på Krasjna, var en hyggelig kveld, selv om oppmøtet kunne vært bedre, fikk god tur hjem også i en sort golf V :) skål folkens! :venner: takk for en hyggelig kveld!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare ta opp dette siden de andre gutta sikkert ikke husker noe av dette i dag.

 

Men vi diskuterte å bygge en klubb bil, var snakk om en Golf 2 med Audi motor bak? ++ Noe som jeg syns hørtes ut som en veldig god ide!

 

Jeg kan vertfall være med å skru, ordne dekor til bilen og være hoff reporter ;) men jeg har desverre ingen penger å komme med for øyeblikket.

 

Tore du får forklare mer om dette når rusen har gitt seg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. Fylle preik er alltid morsomt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare ta opp dette siden de andre gutta sikkert ikke husker noe av dette i dag.

 

Men vi diskuterte å bygge en klubb bil, var snakk om en Golf 2 med Audi motor bak? ++ Noe som jeg syns hørtes ut som en veldig god ide!

 

Jeg kan vertfall være med å skru, ordne dekor til bilen og være hoff reporter ;) men jeg har desverre ingen penger å komme med for øyeblikket.

 

Tore du får forklare mer om dette når rusen har gitt seg :P

 

 

Rusen:rolleye: ??? Bil ???

Jo det ble jo diskutert noe sprøtt, vi har jo snakket om det før og , men det går jo litt trekt her da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pizza pengene er vel nok til å gå til innkjøp av deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jajja folkens...

 

Trur du rable felt eg Glenn, ingen så har snakt om sånnen bil her...

Heilt sikkert øle så tog deg... hehehehe

 

jajja... kom meg him te slutt eg o.... litt reduserte idag tiligt eller bra...

å så va de på an igjen.... skål folkens : rock :

 

snakkas

dag a

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, kosa deg på mind crime då dag! eg ska nå snart spretta ølå igjen eg o.. må reparera litt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja,da var jeg komt meg god brisen hjem fra byn, vi var totalt 8stk, og da var 2-3 av dem ikke medlemmer, seriøst dårlig dette gutter, skjerpings!

 

Ja, det var alfor dårlig oppmøte av medlemmer på juleavslutningen, -12,5% av de oppmøtte var jo fra Datsun-klubben!!: smil :

 

Når det gjelder dette fyllerøret om golf med audi-motor baki, så må jeg på vegne av styret kommentere: "Det har vi IKKE hørt...":p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det prosjektet har dere snakt om så lenge nå at Arvid istedet har gått til anskaffelse av Nissan, det seie vell det meste. Den dagen det skulle bli noe av trur eg me alle trenger legetillatelse for å kjøre bil, mao om eindel år :P

 

Synd at det ikkje kom så mange folk men det va vell desverre mer eller mindre forventa utifra responen på forhånd :rolleye: Eg og (flere andre) ga beskjed det ikkje passte men det er jo dumt alikevell at der ikkje komme flere når me prøve å arrangere noe.

 

Skulle vi utsatt avslutninga til nærmere jul kanskje? Er det en tanke å ta med seg til neste år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del e det ingen ting i veien for å ta de ein gang te... hehe...

men då ville eg gått inn for et vorspiel, blei grevladyrt sist... hehe : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del e det ingen ting i veien for å ta de ein gang te... hehe...

men då ville eg gått inn for et vorspiel, blei grevladyrt sist... hehe : rock :

 

hehe, ja enige i den, ett vorspiel må te, er fremdeles redd for å sjekke kontoen min etter forrige helg eg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.