Nordmøre: Glattkjøringstreff 11.02.06 - NAF Banen Åre(Ø?)dalen

Anbefalte innlegg

Da har vi avtalt dato med NAF. Alles in ordnung der.

 

Mer info med tanke på påmelding, program for dagen osv kommer så snart vi har fått planene helt klare. Regner med at de er "GO" neste søndag.

 

Det vi vet på forhånd er at det vil bli premiering i kategorier som penest bil osv.

 

Ferdighet.

 

Breisladd kompo

 

(begge sistnevnte vil da selvfølgelig være delt opp i 4wd eller 2wd)

 

Div anna morro =) (Eskil har for eksempel sagt seg villig til å bade naken i elva. Hvorfor vites ikke)

 

Men som sagt. Mere info kommer selvfølgelig.

 

Men dere kan allerede sette av dagen. Håper virkelig vi ser MANGE av dere der =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nei nei nei........kan ikke alle andre gå etter MITT tidsskjema!

 

Skal legge ut liste over når jeg er hjemme og når jeg er ute jeg, så får dere andre se til å rette seg etter den!: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med Frank, han skal lufte videre i opel klubben,og ellers rundt omkring...: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Div anna morro =) (Eskil har for eksempel sagt seg villig til å bade naken i elva. Hvorfor vites ikke)

 

: eek : Hvem, hva, hvor, når??? Hehe...

 

Bare pass deg nå! Hvis ikke skal vi se på hvem som havner i elven først :touche:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det klarlagt behov for instruktør/ledsager? Husker da vi skulle arrangere i Orkdal, så var alt klart utenom dette...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det klarlagt behov for instruktør/ledsager? Husker da vi skulle arrangere i Orkdal, så var alt klart utenom dette...: klø :

 

Hvis jeg har forstått det riktig så var det ikke krav om at instruktør måtte være tilstede. Dette var vel også noe av grunnen til at banen i Årødalen ble valgt denne gangen, framfor Orkdal.

For det var jo som sagt dette som stoppet oss ifjor, så jeg håper vi slipper dette problemet denne gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vi vet på forhånd er at det vil bli premiering i kategorier som penest bil osv.

 

Jeg får vel vaske kjerra og ta meg en tur. Forhåpentligvis med nye felger, lakk og komplett styling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Instruktør er ikke nødvendig. Banen er forøvrig leid/reservert.

 

Om vi er heldige så ordner NAF med en instruktør. Han er ambulanse sjåfør og driver med opplæring på utryknings kjøretøy. Hadde vært veldig hyggelig om han ønsker å delta.

 

 

For øvrig har pågangen og interessen vært helt utrolig!!!!

Spesielt med tanke på at det kun har vært kjent i noen få dager. =)

 

Mere info om det kommer som sagt senere. Nærmere bestemt søndag.

 

PS. Noen som vet hvor mange biler man kan få døtta inn på parkeringsplassen egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS. Noen som vet hvor mange biler man kan få døtta inn på parkeringsplassen egentlig?

 

Den er egentlig ganske liten, men er noe plen og greier der. Kan kjøre meg en tur oppom på lørdag og ta bilder om det er ønskelig, så får dere sett litt mer.

 

Var bra med folk der sist Nordmøre Gatebil arrangerte iaffal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er plena ei plen om vinteren? Altså, vil det gå ant å få biler utpå der?

 

PS. Hadde vært utrolig bra om du hadde fått tatt noen bilder!!! ! =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer an på snøfallet. Det er ikke en plen i ordets rette forstand, mer som dyrka mark. Så ingen med 80/60 senk. :D

 

Stikker oppom med cam på lørdag, så får dere sett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer an på snøfallet. Det er ikke en plen i ordets rette forstand, mer som dyrka mark. Så ingen med 80/60 senk. :D

 

Stikker oppom med cam på lørdag, så får dere sett.

 

 

Fantastisk! =) Tusen takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg husker når jeg var der på glattkjøring (når jeg skulle ta lappen), så var det ikke all verdens med plass for å stille opp biler... så dette kan vel kanskje bli ett problem : rolleyes Litt rart sagt egentlig, men får håpe dette blir et problem, for vi ønsker jo at mange mange biler skal komme :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg er litt urolig jeg også når det gjelder plassen men dette fikser vi :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsto det sånn at alle uansett merke kunne være med på dette, så jeg tok meg den friheten å lufte banekjøringen for i alle fall èn BMW. Er vel en noe eldre 323i tror jeg. Morsomt å få noen der ute med RWD i det minste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vel ikke være det største problemet med parkerings av biler, kan stille opp litt biler inne på området også uten at de kommer i veien. Var der sammen med Gossen Gatebil forrige vinter, og fiksa fint det selv med bra oppmøte av biler...spørs vel hvor mange biler som egentlig blir med da...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D har jo hend at det har stått biler parkert langs veien der når det har fårgått ting der inne, etter som jeg vet har det ikke vært noen klager på dette... Hørt noe mere fra frank da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overskrift :

 

Breisladd/NakenBading-Vinter Treff Malmedalen 2006

 

tekst:

http://www.vwaudi-club.no lokallag Nordmøre arrangerer vintertreff i malmedalen den 11/2-06.. Det blir breisladd. Nakenbading i elva. Premieutdeling osv.. Mer info komer senere.. Sett av denne dagen 11/2-06 da folkens!

 

div svar :

- Haha, breisladd og nakenbading! For en kombinasjon!

 

- Dårlig stelt i klubben?

En haug med mannlige nakenbadere.................

Skummelt!

 

- Ja tiden vil vise. Det blir ihvertfall intressant.. det skal være sikkert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry gutter.. vi har jo hatt så pent vær de siste dagene, så jeg har knapt vært utenfor døra her. :)

 

Skal fikse bilder iløpet av få dager iaffal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi det meste klart. Resten er bagateller.

 

Med forbehold har vi da dette som program :

 

Treffet er i all hovedsak ett VW Audi treff. Men vil bli åpent for alle biler.

 

09.00 Portene Åpnes - Registrering - Osv

 

10.00 -> 12.00 (11.45) Åpen Bane

 

12.00 -> 14.00 (13.45) Breislædd Compo

 

14.00 -> 16.00 (15.45) Ferdighets Compo/Rundetid

 

16.00 -> Slutt Åpen Bane - Premiering

 

 

Premiering :

 

- Breislædd er delt opp i følgende klasser med premiering for beste bil/sjåfør :

4WD VAG

2WD VAG

All the rest.

 

- Ferdighet/Rundetid er delt opp i følgende klasser med premiering for beste bil/sjåfør :

4WD VAG

2WD VAG

All the rest.

 

Konkuransene avholdes på sine spesifikke tidspunkt. Konkuransene kjøres ikke stykkvis men hele breislædd i en gruppe. Og hele ferdighet i en gruppe.

 

Det vil si at 2WD og 4WD kan komme etter hverandre osv.

 

Vinnere vil bli avgjort av ett dommer panel på 3 dommere. Pluss respons (les. jubel, klapping) fra publikum.

 

Det vil også bli premiert for dagens fiasko. Kriteriene der vil da selvfølgelig være dagens tabbe eller lignede.

 

Prisen er som følger :

 

Bil med 1 sjåfør : 150 NOK

Passasjer / Tilskuere uten bil : 50

 

Betales dette så har bil og sjåfør. Samt betalende passasjerer tilgang på banekjøring. Og deltagelse i Compoene. Altså. Det vil ikke koste ekstra for å komme på banen.

 

eks. En passasjer kan delta i en bil som er registrert betalt inn på treffet. (selvfølgelig om noen ønsker å låne den bort :P )

 

Forøvrig vil vi sette opp en kiosk med noe grilling, GLOHEIT kaffe, brus og div annet som måtte høre til.

 

Vi skal også prøve å få ordnet med oljefat bål rundt om kring slik at folk ikke fryser ihjæl!

 

Husk å ta med godt med klær. Kan fort bli litt kaldt.

 

Generell info :

 

- Treffet er alkohol FRITT. Dvs : berusete personer vil bli bortvist fra stedet.

- Forøvrig forvente det at folk innfinner seg etter de beskjeder som vil bli gitt.

 

Spørsmål kan dere ta her i tråden. Eller til styret. Dvs. Meg, Ronny, Eskild, Bjørn eller Vidar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer bilder. Naf-mannen sa at marka blir brøyta til parkeringsplass dersom frosten kommer. Men dersom det regner som idag blir den ikke brukt. Ellers har de og en ganske stor plass oppe ved hovedveien hvor folk kan parkere som bare vil være tilskuere.

DSCF0562.JPG

DSCF0563.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takker for info og bilder Knut Arne : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vegne av styret, vil jeg takke deg for at du fikset disse bildene for oss. Slik at vi får en viss aning hvordan det ser ut.. Takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vegne av styret, vil jeg takke deg for at du fikset disse bildene for oss. Slik at vi får en viss aning hvordan det ser ut.. Takk :)

 

Diita ser da ikke så værst ut d da...D ordner seg nokk da tenke e

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.