Nordmøre: Glattkjøringstreff 11.02.06 - NAF Banen Åre(Ø?)dalen

Anbefalte innlegg

Dere har det morrosamt dere: gråter :

Var som pokker at jeg ikke kunne være med på dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen av dere som besøkte oss opp dalen gi oss noen tilbakemeldinger på hva de syns om treffet?

 

Treffet var bra det, men det var noen ting å sette fingeren på, og et par tips til neste gang.. :)

 

(tull-kjøring) - Hvorfor fikk de dustete folka (spesielt en rød Corolla og en svart M5) kjøre runde på runde på den måten ?? Kan vel ikke være så vanskelig å be de om ikke å sladde seg i snøfonna før ETTER de har passert publikum ? De fleste steder så haddde svart-flagget blitt slått inn gjennom frontruta med slik kjøring... : bråk :

 

Evnt flytte publikum til et tryggere sted ?

 

Kan ikke tenke meg det hadde sett fint ut om M5en på turtalls-sperra i andre (tredje?) gir hadde gått inn i publikum med ræva først..

 

(venne-tjenester?) - Skal ikke beskylde noen spesielle her men.. Når det ble presisert før treffet (ref. denne tråden) at ingen med prøve-skilter fikk kjøre på banen. Så kommer det sigende en 80 quattro på prøveskilter, som helt sikkert fikk beskjed om at han ikke får kjøre ? Så fem minutter senere så har han "plutselig" skilter og freser rundt på bana..

 

Misforstå meg riktig nå.. Jeg syntes bilen var kjempe-tøff, og den gikk bra, og selvfølgelig hadde jeg også villa kjørt på bana dersom jeg nettopp var ferdig med en slik ombygging..

 

Men hva om noe hadde gått galt der ? Da hadde nok arrangørene sittet med skjegget fullt av postkasser...

 

- Neste gang vil jeg anbefale skikkelig lyd-anlegg, og jevnlig informasjon om hva som foregår på bana.. Til tider virka det hele veldig rotete for oss publikum som ikke fikk noe info.. Hva var breisladd, hva var fri-kjøring og hva var ferdighets-kjøring ?

 

Men til tross for disse tinga så angrer jeg ikke på at jeg fikk kun 4 timer søvn i natt og sto opp 7.30 :D Fin tur og fint vær!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig med deg Peder!

 

Det var mye som kunne vært gjort bedre/annerledes. Men dette var vårt første arrangement, og vi lærte MYE av dette! Både om hva som skal, og ikke skal gjøres til neste gang.

Hadde også en debriefing med NAF etter at "dere andre" hadde forlatt banen.

 

Det du nevner med skilter på en A80 er noe som jeg ikke har fått med meg. Må undersøke nærmere rundt dette.

 

Vil også si at vi oppdaget en kar som ikke hadde førerkort, og vedkommende ble vist av banen!

 

Men takker for tilbakemeldingen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel jeg skulle lissom snu da =) Men så måtte jeg stoppe for å se litt tenkte jeg. Var ikke så lurt, for jeg hadde synki nerri på den korte tida =)

 

Syns dere skal være snill mot snille meg og bergingsbilen jeg =)

 

Den med prøveskilt så jeg ikke! Det skal ikke skje, det var også noe vi var enig om på forhånd. Så hva som har skjedd og hvem som har sluppet den inn veit jeg ikke. Kanskje jeg ikke har fulgt med godt nok selv. Beklager dette.

 

Anngående publikumsplaseringen og sjalabais kjøringa på langstrekket er jeg helt enig....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig med deg Peder!

Det du nevner med skilter på en A80 er noe som jeg ikke har fått med meg. Må undersøke nærmere rundt dette.

 

Skal ikke henge ut noen, for bildet jeg tok av den 80en etter at den fikk skilt var ikke helt 100% så jeg er ikke sikker på skiltnr.. Du har PM!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke henge ut noen, for bildet jeg tok av den 80en etter at den fikk skilt var ikke helt 100% så jeg er ikke sikker på skiltnr.. Du har PM!

 

Hmm, ikke bra. Men det sier vel litt om hvor fantastisk gøy det var å kjøre =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel jeg skulle lissom snu da =) Men så måtte jeg stoppe for å se litt tenkte jeg. Var ikke så lurt, for jeg hadde synki nerri på den korte tida =)

 

Syns dere skal være snill mot snille meg og bergingsbilen jeg =)

 

Den med prøveskilt så jeg ikke! Det skal ikke skje, det var også noe vi var enig om på forhånd. Så hva som har skjedd og hvem som har sluppet den inn veit jeg ikke. Kanskje jeg ikke har fulgt med godt nok selv. Beklager dette.

 

Anngående publikumsplaseringen og sjalabais kjøringa på langstrekket er jeg helt enig....

 

Bra triks med å løfte bergnings-bilen opp med traktor iallefall...det var en STOR traktor :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

treffet var morsomt det, morsomt med glattkjøring. Håper det blir flere treff etterhvert! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

treffet var morsomt det, morsomt med glattkjøring. Håper det blir flere treff etterhvert! :)

 

 

Ja, det må iallefall vært artig for deg. For en slik overveldene dominans har vel sjelden vært ett faktum på Norske baner i en klasse =)

 

Håper på mulighet for flere treff jeg å =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det må iallefall vært artig for deg. For en slik overveldene dominans har vel sjelden vært ett faktum på Norske baner i en klasse =)

 

Håper på mulighet for flere treff jeg å =)

 

hehe, joda, dominerte ganske bra der :rolleye: får prøve å anskaffe en litt eldre Audi til neste treff med quattro tenker jeg, så jeg kan satse litt hardere :)

 

Hadde da vert litt morsomt med mere konkurranse, men for all del, klager ikke jeg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.