Lisjøen er nå åpnet! (isbanekjøring)

Anbefalte innlegg

Da er Lisjøen åpnet igjen :) kjøring hver lørdag og søndag, om tidene er like som i fjor er dette fra ca kl 11-16 og om prisene er like stabile koster det 50kr for å kjøre hele dagen.

 

Noen som er med? jeg er født klar for dette ;)

 

Kjør til Elverum, fortsett mot Trysil ett par km ut fra sentrum. Kommer en avkjøring til starmoen på høyre side, sving inn her og følg veien ca 10km til du kommer til et T kryss, ta til venstre og så til høyre etter ca 30meter, er en nedkjøring til innsjøen der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sent oppe, Ole?

 

Men ja, er definitivt med på noe slikt. Har kjørt på Lisjøen før (har hytte der) og turen er definitivt verdt moroa. Name the time and place ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har adressa dit el? så kan jeg se på kart sånn ca hvor det ligger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke, om noen, krav stiller de? (altså dekk, hjelm, bur osv...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke, om noen, krav stiller de? (altså dekk, hjelm, bur osv...)

 

Ingen krav til hverken dekk, bur eller hjelm, så slike ting får være opp til en selv. Bilen trenger bare å være i normal teknisk stand og ikke ha nevneverdige lekkasjer av olje og kjølevæske.

 

Du får hive deg med neste lørdag, avgang fra oslo 0900 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen krav til hverken dekk, bur eller hjelm, så slike ting får være opp til en selv. Bilen trenger bare å være i normal teknisk stand og ikke ha nevneverdige lekkasjer av olje og kjølevæske.

 

Du får hive deg med neste lørdag, avgang fra oslo 0900 ;)

 

Det lukter tur til Lisjøen av dette her... ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg joiner den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort ifra at super90en stiller til start.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste kravet er skilt. oppe lørdag fra 11 til 16 og søndag 12.30 til 16. Fordel med isdekk,men er ikke nødvendig. Prisene har økt til 100kr for dagen og 150 for helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ kjæm æ, hahahahahaha tar med litt folk også æ så vi får noen å quattrofisere rundt og forbi på banen ;D

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 dager igjen til årets første sladding på is :)

 

Om flere er med på å kjøre samlet kan vi jo møtes ett sted kl 0900, f.eks statoil på furuset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 dager igjen til årets første sladding på is :)

 

Om flere er med på å kjøre samlet kan vi jo møtes ett sted kl 0900, f.eks statoil på furuset.

 

0-9-hundred-hours på Statoil Furuset er mottatt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med, håper bare Andie rekker å fikse 80'n så jeg kan få prøvd den en tur. Gikk dessverre ikke mange kilometrene med meg som eier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på om det er noen som tar med no filmingsutstyr til minitreffet? Hadde jo vært arti og dokumentert litt brei kjøring. Vi lo vel alle ganske bra av den driftfun videoen til mr pudding & co...

 

Har dessverre ikke sånt utstyr selv, doh ;)

 

Værmelding til treffet på lørdagen ser litt kjip ut men men... http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=639321&utmy=6752316&meter=189&sted=Elverum&maplevel=5

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser dårlig ut til helga gutter, flere pluss grader og regn! Tviler på at det blir kjøring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet noe mer? sjekket værmeldingen nå og det blir ca 0 og overskyet. Burde gå greit å kjøre da hvis ikke banen allerede er dårlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er stygt redd for at man må lense isen. Vi prøver igjen søndag neste helg. I morra blir jeg tilskuer på Sigdal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke no lisjøen i morgen, er visst fortsatt mildvær der oppe :(

 

Men skal visst bli kaldere fremover nå, så er nok muligheter neste helg, søndag for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke no lisjøen i morgen, er visst fortsatt mildvær der oppe :(

 

Men skal visst bli kaldere fremover nå, så er nok muligheter neste helg, søndag for min del.

 

Neste søndag for min del også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir Sigdal på meg i morgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal si fra hvis det blir kjøring i morra, er minus grader nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe det blir noe årnings nestehelg da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut til at det blir kjøring i morra folkens. Banen åpnes 11 og er oppe til 16. 100kr for dagen og 150 for hele helga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Full fart på Lisjøen i dag. Mange biler, men mest rwd. Tror det kun var meg og en annen en fra klubben.

Banen var litt oppkjørt fordi nesten alle som kjørte rwd også hadde ispigg.

Mot ytterkanten var det je...g glatt og mange som kom i litt for langt ut måtte hilse på snøfonna. Totalt dro jeg opp 4 biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.