Lisjøen er nå åpnet! (isbanekjøring)

Anbefalte innlegg

holdes åpen i morra og muligens søndag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes ut som dårlig oppmøte i dag, så bana ble vle ikke åpna:P

 

får håpe noen tar turen til helgen, hvis været holder seg stabilt:)

burde komme noen med quattro og ishjul, så bmw gutta skjønner hva som er bil;)

 

prisene i år er 150,- for vanlige hjul og 200,- for ishjul:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper noen tar turen i morgen da:)

 

11.00 til 16.00 lørdag.

12.00 til 16.00 søndag.

 

 

har vært kaldt hele uka:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å kjøre oppå der uten ishjul?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel prøve og få tatt turen jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

100'en min står med demontert veivhusventilasjon og vakuumsystem, og S4'en står uten dashbord, så jeg har ingenting å kjøre med.. :(

 

Men hvordan er det nå, er det veldig sporete og ujevnt etter rallypigg-folk sånn det har vært "før om åra"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ikke ishjula mine før etter neste helg, så jeg får klare meg med vinterdekka hvis jeg skal kjøre i morra :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da setter jeg rævva mi i bilen og drar mot sjøen.. Men usikker på veien da jeg aldri har vært der før.. Så hvis noen vil hjelpe meg? Ring eller sms til 95903733

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går an å kjøre uten ishjul,men har ikke alverden med feste:P

 

usikkert hvordan det blir i morgen, var enn del vann i innkjøringa til bana i dag:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går an å kjøre uten ishjul,men har ikke alverden med feste:P

 

usikkert hvordan det blir i morgen, var enn del vann i innkjøringa til bana i dag:P

 

En del? VELDIG mye sier jeg :P

 

Men fin bane hadde det artig den timen jeg kjørte i dag jeg :) Lite feste,og veldig sporete..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er og kjører da?

Har ikke fått med meg dette før nå, så hvis det er mulighet for mer kjøring utover så, kan det hende det kommer litt biler fra Østfold:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.bilforumet.no/happenings/187839-iskj-ring-i-hedmark-2008-lisj-t-rr-ssj-malisj-vurrusj-8.html

Ser at de prøver seg på Lisjøen i dag også, men jeg vil nok tippe på at lave biler vil ha et problem med å komme til/fra isen. Merka godt overvannet ved påkjørselen i går kveld ihvertfall. Hørte det surkla litt nede ved bena min da jeg kjørte ut igjen. Hadde økt på bra med overvann i løpet av dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.bilforumet.no/happenings/187839-iskj-ring-i-hedmark-2008-lisj-t-rr-ssj-malisj-vurrusj-8.html

Ser at de prøver seg på Lisjøen i dag også, men jeg vil nok tippe på at lave biler vil ha et problem med å komme til/fra isen. Merka godt overvannet ved påkjørselen i går kveld ihvertfall. Hørte det surkla litt nede ved bena min da jeg kjørte ut igjen. Hadde økt på bra med overvann i løpet av dagen.

 

Og andre merket det enda bedre.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da setter jeg rævva mi i bilen og drar mot sjøen.. Men usikker på veien da jeg aldri har vært der før.. Så hvis noen vil hjelpe meg? Ring eller sms til 95903733

 

Så det ikke før nå, men skulle ha hjulpet deg :P

Men regner med du fant fram!?

 

Kjørte du ned ved butikken eller Kynndalen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det ikke før nå, men skulle ha hjulpet deg :P

Men regner med du fant fram!?

 

Kjørte du ned ved butikken eller Kynndalen?

 

Haha :P meg og veinavn :P Kjørte til høyre mot likvern og innover der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rykter om at det åpnes i morra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satt på med en kompis med s4 og ishjul i dag, var heftig;)

er vel oppe stort sett hver dag framover nå i romjula og hver helg etter nytt år:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om det er oppe her i morgen???

 

kart som fungerer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

usikker om det er oppe i morra:P du finner kanskje noe gruppe på face?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er forholdene der oppe nå? Litt lengde på banen så man kan få litt fart?

 

Tenkte å få tuktet 80n noen ganger til i vinter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er forholdene der oppe nå? Litt lengde på banen så man kan få litt fart?

 

Tenkte å få tuktet 80n noen ganger til i vinter :)

 

Jeg var der i helgen, og det er ingen "skikkelig" langside på banen. Men "langsvingen" starter med en svært slak kurve, der det fint går an å få 120 km/t på nåla før du må legge bilen ut.

 

Absolutt morsom bane, og til 150,- kr dagen og ingen krav til hjelm eller bur er det verdt turen. Var åpen fra 11-16 på lørdager iallfall : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres da bra ut det, 120 er da mer enn nok!

 

Hvordan virket isforholdene ut til å være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde da bortimot 140 på det meste, med en forholdsvis standard S4... Med ishjul da vel og merke. De var der og pumpa utover vann i går, for å fylle opp igjen sporene. Det er kurrant is, men blir litt fort slitt siden de pumper opp vann for å fylle i spora. Har vært der tre ganger på to helger nå. Åpent fra 11-16 lørdag, og 1230-1600 på søndager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forholdene på isen varier litt:) begynte å bli bra oppkjørt nå i helga, spørs om dem pumper opp noe vann nå i uka.

på søndag la dem om bana og kutta ut svingen på langstrekka, så gikk fint å få opp litt fart:) har lagt opp til at dem kan kjøre forskjellige traser:)

bare å ta turen Ole, er alt for mye volvo oppå der:D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.