#51 Skrevet Februar 8, 2008 jeg er ikke klar, skal ut og skru på den dritten av en bil nå.. (litt lei bil) Satser på at jeg får ut servo pumpa og inn med den "nye" så,hvis det lar seg gjøre skal jeg vurdere om jeg skal på lisjøen i morra og kjøre eller se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 8, 2008 Da er ikke servopumpa bytta,men derimot en pakning som var sprukket. Mulig jeg tar turen opp for og se, tror ikke jeg orker og kjøre,men tar med kamera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 8, 2008 Flere som tar turen, eller som vet noe om isforholdene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 8, 2008 etter det jeg har hørt er det bra forhold... men spørs hvordan det blir siden det er litt mildt nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Februar 8, 2008 Noen som skal kjøre neste helg eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Februar 8, 2008 Noen som skal kjøre neste helg eller ? Da jobber jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Februar 8, 2008 Noen som skal kjøre neste helg eller ? Blir med da å jeg Ørjan er med i morgen du!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 8, 2008 Jeg er mulig med opp og kikker, tror ikke jeg gidder og kjøre.. tar med kamera jeg Men når i morra? Skal til frisøren og få av litt hår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Februar 8, 2008 jeg drar i 10 tiden gidder ikke drøyen ut på dagen... best å være tidlig ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Februar 8, 2008 da får vi se ann.. så tidlig pleier ikke jeg og være oppe en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Februar 8, 2008 da får vi se ann.. så tidlig pleier ikke jeg og være oppe en gang Bare å dra seg opp det... kommer å henter deg kl 10 jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Februar 9, 2008 er mildt nå, så spørs hvordan det blir i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Februar 9, 2008 Bare å dra seg opp det... kommer å henter deg kl 10 jeg Da burde jeg legge meg nå skjønner jeg for du kommer om 3 timer og 30 minutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Februar 14, 2008 Blir det noe kjøring til helgen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Februar 14, 2008 var vel stengt etter det jeg har hørt spøsr om det blir noe til helga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Februar 14, 2008 har vel vært minus grader den siste uken i elverum eller hur ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Februar 14, 2008 har vel vært minus ja, ta og høre med gutta i morra, om det er oppe i helga.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Februar 15, 2008 Noen som vet noe mere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Februar 15, 2008 skal visst være oppe der i morra etter det jeg har hørt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Februar 16, 2008 er oppe i helga. var der i dag en tur og titta, så nå er resten av bakfanger`n borte.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Februar 16, 2008 Lisjøen kan anbefales på det sterkeste Åpent i helga !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Februar 16, 2008 Reiser i morgen, flere som skal ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Februar 16, 2008 jepp... i morgen også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Februar 17, 2008 ja, blir nok en tur for og titte... prøve og ikke dra av bana denna ganga her;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Februar 10, 2009 Nå er lisjøen åpen:) var kjøring på søndag:) spørs hvordan det blir til helgen, ettersom det er rally norway 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...