Styling til golf 3, hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Driver og funderer litt på å bestille meg golf 4 styling settet fra Cult society til min golf 3 cab. Jeg syns dette settet er sinnsykt kult men det blit litt dyrt, vill jo skille meg litt ut da jeg ikke har sett dette styling settet enda i Norge men de penga da..... Hvis det ikke blir dette blier det nok bare orginal fangerne med vr6 leppe(montert) og mye senk, men er litt i tvil. Er jo ganske rått detta settet da..... Hva syns dere?

Front fanger:

titel.jpg

skjørt:

c_14.jpg

Bak fanger:

titel.jpg

 

Skal det bli noe styling sett på golfen så blir det dette alt annet er egentlig uinteressan, men koster jo fort litt da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cult Society settet er vel det eneste aktuelle stylingen som finnes til golf 3 i mine øyne, enten det eller så blir det kustom orginal fangere, med plastsveisede og cleaned fangere.

 

I say go for it! blir sikkert rått på Cab'en!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cult Society settet er vel det eneste aktuelle stylingen som finnes til golf 3 i mine øyne, enten det eller så blir det kustom orginal fangere, med plastsveisede og cleaned fangere.

 

I say go for it! blir sikkert rått på Cab'en!

Deler din mening om styling til golf 3, hadde kanskje vært billigere og modde orginal fangerne men syns det settet er sinnsykt kult som sagt, men koster jo deretter da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig at cult stylingen er kjempe fin på mk3,

går en mk3 i klubben med full cult styling

link til tråden hans http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=25761

 

og en fin mk3 til med orginal fangre

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=12628&page=13

Har sett den gull farga på treff nice den.

Den med settet er også sinnsykt nice:tilber:

Hadde vært litt kult med dette settet siden det ikke er så sinnsykt mange som har det i Norge enda.... I allefall ikke på cab;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som har en formening eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som har en formening eller?

 

Du bør ta en kikk på den frontfangeren IRL, den er nemlig fryktelig firkantet i formen.

Bakfangeren er lekker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som har en formening eller?

 

Den var grei, men jeg synes cleana orginal fanger og modda panser/skjermer er desidert penest!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cult fronten er et godt alternativ til Golf 3.5 Cab front

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 4 (cab) front med cult bakfanger og megasenking!

 

Clean look er konge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var grei, men jeg synes cleana orginal fanger og modda panser/skjermer er desidert penest!

Syns også at det er fett, problemet er at dette er en såkaldt daily driver, bruker bilen hver dag, så blir lite tid til sånne mods. Men har tenkt litt på å kjøpe en golf fanger på høggern og modde den litt, blir kanskje litt billigere det. Panser og skjerm modding regner jeg med at du tar deg av ;) hadde jo vært kult det..... : smil :

 

Hele settet kommer vel på rundt 10000+frakt og div så det blir jo ganske dyrt da. Må tenke litt mer på den moddinga av org fanger. noen som veit hvor mye den koster sånn ca på høggern?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dette settet blir sinnsykt bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått en mail fra dem nå, settet kommer på 13224kr med adaptere til porsche felga mine.

 

Adapters complete 360 Euro

Frontbumper Golf 4 Style 549 Euro

Rear bumper Golf 4 Style 439 Euro

Side skirts Golf 4 Style 309 Euro

 

Her er prisene jeg fikk. Fikk tilbud om at hvis jeg bestemmte meg kjapt betalte de skippinga.... Noen som veit hvr mye jeg sparer på det? Har aldri bestillt deler fra det store utland:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cult Society settet er vel det eneste aktuelle stylingen som finnes til golf 3 i mine øyne, enten det eller så blir det kustom orginal fangere, med plastsveisede og cleaned fangere.

 

I say go for it! blir sikkert rått på Cab'en!

 

Er helt enig her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått en mail fra dem nå, settet kommer på 13224kr med adaptere til porsche felga mine.

 

Adapters complete 360 Euro

Frontbumper Golf 4 Style 549 Euro

Rear bumper Golf 4 Style 439 Euro

Side skirts Golf 4 Style 309 Euro

 

Her er prisene jeg fikk. Fikk tilbud om at hvis jeg bestemmte meg kjapt betalte de skippinga.... Noen som veit hvr mye jeg sparer på det? Har aldri bestillt deler fra det store utland:rolleye:

 

Det koster endel å sende så store ting som fangere, så du sparer vel en tusing hvis det er vanlig frakt.

Hmmm nesten 3000,- for adaptere + mva, tror jeg fint slår det i pris ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått en mail fra dem nå, settet kommer på 13224kr med adaptere til porsche felga mine.

 

Adapters complete 360 Euro

Frontbumper Golf 4 Style 549 Euro

Rear bumper Golf 4 Style 439 Euro

Side skirts Golf 4 Style 309 Euro

 

Her er prisene jeg fikk. Fikk tilbud om at hvis jeg bestemmte meg kjapt betalte de skippinga.... Noen som veit hvr mye jeg sparer på det? Har aldri bestillt deler fra det store utland:rolleye:

 

 

synes du burde ta med speila også når du først bestiller cult stylinga så får du små golf4 speil legger ved bilde av speila som Runar har på sinn

cult.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst på de speila her jeg.

RSD-800_811.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster endel å sende så store ting som fangere, så du sparer vel en tusing hvis det er vanlig frakt.

Hmmm nesten 3000,- for adaptere + mva, tror jeg fint slår det i pris ;)

så det gjør du ja: smil : Hvor mye skal du ha da John Arne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigst å gjøre det er å få sendt det til et postkontor i strømstad og hent det der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt valg av styling...

Clean er penest på golf...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigst å gjøre det er å få sendt det til et postkontor i strømstad og hent det der.

Får jeg en lapp i posten når pakka har kommi dit da eller? Charlottenberg er kun snaue 2 timer unna der jeg bor.... Så det kan være aktuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg en lapp i posten når pakka har kommi dit da eller? Charlottenberg er kun snaue 2 timer unna der jeg bor.... Så det kan være aktuelt.

 

Jeg har selv ikke gjort det, men har hørt flere som har gjort det, evt ta kontakt m postkontoret i swe. Evt. legg ut en post om noen veit hvorledes det fungerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk mail fra nbs i dag, en ny fanger koster ca 1400kr til golfen, hmm vanskelig og bestemme seg siden jeg liker begge alternativ meget godt. :o

 

Alterativ 1: Modde en org fanger

- Mye billigere, men mer jobb

Alterativ 2: Kjøpe cult settet

-Mye dyrere, men mindre jobb

Hmm ikke lett og bestemme seg..... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.