Styling til golf 3, hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Fikk mail fra nbs i dag, en ny fanger koster ca 1400kr til golfen, hmm vanskelig og bestemme seg siden jeg liker begge alternativ meget godt. :o

 

Alterativ 1: Modde en org fanger

- Mye billigere, men mer jobb

Alterativ 2: Kjøpe cult settet

-Mye dyrere, men mindre jobb

Hmm ikke lett og bestemme seg..... : bh :

 

Hvorfor kjøpe ny fanger??

Hva med den du har på bilen nå??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor kjøpe ny fanger??

Hva med den du har på bilen nå??

Daily driver;) får ikke drivi å modda fangern siden jeg bruker bilen hver dag....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daily driver;) får ikke drivi å modda fangern siden jeg bruker bilen hver dag....

 

Et godt poeng...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daily driver;) får ikke drivi å modda fangern siden jeg bruker bilen hver dag....

 

Hive seg rundt en helg det, og evnt kjøre uten fanger et par dager. Skader vell ikke det om resultatet blir bedre enn det var.

 

Betalte 5 eller 700 for en bakfanger på et høg før sommeren i fjor, så ring litt rundt så finner du nok billigere enn 1400 som NBS vil ha for en fram fanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hive seg rundt en helg det, og evnt kjøre uten fanger et par dager. Skader vell ikke det om resultatet blir bedre enn det var.

 

Betalte 5 eller 700 for en bakfanger på et høg før sommeren i fjor, så ring litt rundt så finner du nok billigere enn 1400 som NBS vil ha for en fram fanger.

Mulig det,men syns ikke 1400 var så mye for en helt ny fram fanger. Men får se, fortsatt usikker på hva jeg skal gjøre he he:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for cult society fangeren : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det,men syns ikke 1400 var så mye for en helt ny fram fanger. Men får se, fortsatt usikker på hva jeg skal gjøre he he:confused:

 

Var ikke helt med her i sted, så det var ny fanger, nei da ar ikke prisen så værst, men det er sikkert uorginal visst jeg ikke skyter meg selv i foten nå, og detkan jo væære den har litt dårligere passform uten at det trenger å være sant. Men en brukt er vell så bra som en ny da. Men uansett løsning, fett blir det. Hadde nok selv gått for en slik form for styling neste gang ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for cult society fangeren : rock :

He he ja er svak for det jeg og, men koster jo litt da:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he ja er svak for det jeg og, men koster jo litt da:o

 

Jeg dreiv å rota litt rundt inne på mailen min nå, og fant en mail som jeg fikk fra cult når jeg bestilte settet mitt.

>Bestellung:

>2 x E1021s "CLEAN STYLE" GRIFFLEISTE - 170,00 EUR

>141,67 Euro

>1 x E1020s "GOLF 4 STYLE" FRONT - 549,00 EUR 457,50

>Euro

>1 x E1015s "GOLF 4 STYLE" SEITENSCHWELLER - 309,00 EUR 257,50

>Euro

>1 x E1016s "GOLF 4 STYLE" HECKSTOSSSTANGE - 439,00 EUR 365,83

>Euro

>1 x E1005s "GOLF 4 STYLE" AUSSENSPIEGEL - 194,00 EUR 161,67

>Euro

>1 x E1022s "CLEAN STYLE" GRIFFLEISTE - 85,00 EUR

>70,83 Euro

>Delivery fees: 225,00

>Order sum: 1.746,00

>Total sum: 1.971,00

(Kan trekke fra 140euro, bestilte 2 CLEAN STYLE" GRIFFLEISTE til noen andre)

Dette var tilbudet jeg fikk. Men må jo betale 25%moms på dette når det kommer til norge+++ gebyr her, og gebyr der.. Og måtte komme å hente det på gardermon før kl16.00, og ha pengene kontant(5600). Hadde ingen bankterminal, kunne heller ikke overføre pengene dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur nesten jeg har bestemt meg for at det ikke blir noe cult sett denne vinteren. Må prioritere litt andre ting på bilen før jeg bestiller et så dyrt sett. Da blir det nok heller div andre mods, cleana fanger blir det i allefall.... Får heller se hva fremtiden bringer;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller litt i retning av denne nå... Hva syns dere? En ekstra fanger er skaffa så er bare å begynne å modde;) Noen som har bildet av bakfanger så sleng de ut.....

4776.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som tenker som meg ser jeg...

 

Blir cleaning av front og bakfanger her også, men med et par overraskelser både foran og bak...

 

Men det snakker vi ikke mer om her...

Noen hemmeligheter må man ha...

_______________________________

 

Men dette blir bra dette...

Enkelt, orginalt og cleant...

Sånn vi liker det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.