Passat streetfighter II extreme

Anbefalte innlegg

Syntes det var litt "over the top" men nå er nå hele bilen over the top så da blei det greit alikevel!

Hadde nå forventet 20" når du førsta bestillte felger men det får gå! ;)

Hva blir det neste nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes det var litt "over the top" men nå er nå hele bilen over the top så da blei det greit alikevel!

Hadde nå forventet 20" når du førsta bestillte felger men det får gå! ;)

Hva blir det neste nå?

 

Ja, vurderte sterkt 20", men bor på norges verste kant når det gjelder veier. Tror ikke felgene hadde holdt seg lenge hele og fine da;) Hadde eg valgt litt billigere felger, hadde eg nok gått for 20".

Og når eg får luft-understell, da skal eg nå kjøre felgene så langt opp i skjermen at det spruter av glassfiber: rock :

 

Tror det skal bli bra eg... Blir jo aldrig fornøgd eg: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble råtøff med motivlakken! :)

 

Ja, får legge inn noen bilder fra Hoved-treffet da: klø :

 

24-5.jpg

 

 

24-1.jpg

 

 

ovenfra-1.jpg

 

 

Thewinner.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy flate : sikle : så utrolig tøft! :tilber: :tilber: :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt avsindig rå den bilen din, må bare skrive igjen... Men, er det lov å spørre om du tør å vaske bilen din selv? Ser for meg at ei ripe av ett sandkorn i en SÅNN lakkjobb må være en katastrofe... For ikke å snakke om lukeparkering:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ikke å snakke om lukeparkering:p

 

Har tenkt litt i samme retning selv. Så må bare spørre. Når du har en sånn type bil (vanvittig rå bare for å ha sakt det). Bruker du bilen til vanlig eller bare står den lagret? Hadde jeg hatt en sånn bil hadde jeg ikke kjørt den ut av garasjen med mindere jeg skulle på treff. Og da blir det etter MIN mening litt feil. Hver sin smak selvfølgelig. Derfor jeg må spørre. Blir bilen brukt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy flate : sikle : så utrolig tøft! :tilber: :tilber: :tilber:

 

Takker for god tilbakemelding..:tilber: :tilber: :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt litt i samme retning selv. Så må bare spørre. Når du har en sånn type bil (vanvittig rå bare for å ha sakt det). Bruker du bilen til vanlig eller bare står den lagret? Hadde jeg hatt en sånn bil hadde jeg ikke kjørt den ut av garasjen med mindere jeg skulle på treff. Og da blir det etter MIN mening litt feil. Hver sin smak selvfølgelig. Derfor jeg må spørre. Blir bilen brukt?

 

Jo, bilen blir brukt, men ikke så mye som før, har jo måtte kjøpe meg en tilleggs-bil som eg bruker til jobb og butikken. Men i helgene må eg jo lufte den, bilen er jo for å brukes. Men en ripe: gråter : , ja, da er det bare å sette i gang å lakke litt. Eg lakker selv, så eg blir ikke ruinert av den grunn;) . Men det er litt verre med motivet, men det er forseglet med et uttallig lag med klarlakk: smil : .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Nå er bilen klar til en ny vinter i garasjen.

Blir litt annlegg, og sannsynligvis en brutal forandring utvendig, men ingenting er bestemt 100% enda. Inntil det vil jeg ikke si noe: klø :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjedd noe mere her da?:) spent på forandringene!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)Ja jeg håper flere bilde for denne var utrolig fin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det en hemmelighet at den er inn til lakkering igjen?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje fått me meg denna tråden før, men eg e mektig imponert over ka du har gjort me den passaten din : eek :

 

Den har nå sørga for å gi meg inspirasjon t å fortsetta på min, den har kun streetfighter front (standard typen) og skjørter. Men eg har jo litt planer eg og, blir ikkje heilt lik "alle" andre streetfighterane får eg håpa. E viktig med eget preg over bilen, og der syns eg du lykkes særdeles bra. Personlig ville eg vel kansje aldri ha klaska ein edderkopp på panseret, men det funka på din bil =)

 

Kjør på vidare, utrolig kul bil!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bilen står like oppi gata for der jeg bor av og til, ser skikkeli strøken ut ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.