Passat streetfighter II extreme

Anbefalte innlegg

: klø :

 

Takker så masse for stemmen:tilber: :tilber: :tilber:

Eg er kjempe fornøyd med prisene eg fikk, men vet ikke ka dommerene var ute etter, da den andre passaten kom på første plass.

Det var en kjempe fin bil da...: klø :

Er jo 2 forskjellige stiler på bilene. Noen liker det ene og noen det andre. Begge er iallfall meget gjennomført. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo 2 forskjellige stiler på bilene. Noen liker det ene og noen det andre. Begge er iallfall meget gjennomført. :)

 

Er vel slik at folk har forskjellige smak, og noen liker det cleant etc. Det er ofte biler som har lagt mye mer timer i bilen sin ikke vinner over noen som langt ifra har gjort like mye, da dette ikke betyr så mye, det kommer an på still, sammen seting av bilen, ofte man ser ting man selv ikke skjønner at noen gjøre, men det er kanskje greit det også slik at ikke alt blir likt.

 

Et godt ex m bilen din, enten liker man alu vinger eller så liker man det ikke, det samme med lexus lamper.

 

I alle fall gratulerer m people choice.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt rå bil.

Så den i siste nr. av Max power.

 

Helt rått og se på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Røde allmektige allpekka:P alt en kan si

Og så får du bilen på forsiden av FK katalogen, det er respect det!

Gryyymt: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bil`n din live på rudskogen.

Er bare en ting å si om den. "Helt konge".

Er godt igjenomført.

Bøye meg i støve for den. :tilber: :tilber: :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du skal på rudskogen i september.

 

Vil være en ære å få se bilen live.

Kan ikke en gang tenke hvor bra den ser ut da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel slik at folk har forskjellige smak, og noen liker det cleant etc. Det er ofte biler som har lagt mye mer timer i bilen sin ikke vinner over noen som langt ifra har gjort like mye, da dette ikke betyr så mye, det kommer an på still, sammen seting av bilen, ofte man ser ting man selv ikke skjønner at noen gjøre, men det er kanskje greit det også slik at ikke alt blir likt.

 

Et godt ex m bilen din, enten liker man alu vinger eller så liker man det ikke, det samme med lexus lamper.

 

I alle fall gratulerer m people choice.

 

 

Ble overrasket selv! Bilen din er jo syykt strøken da, og det er lagt ned masse arbeid, men som runar sier det er ikke alltid de bilene det er gjort mest med som faller best i smak.

Se på franske tunere feks., de har scoop, vinger, groteske fangere, syk lakk osv osv, jeg synes personlig ingen av dem er noe særlig, selv om jeg :tilber: arbeidet som ligger bak.

Bilen din har ivertfall langt større showeffekt, ikke rart du vant peoples choise!

Det er mangfoldet som skaper glede blant oss bilentusiaster : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Råeste passaten jeg har sett :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du skal på rudskogen i september.

 

Vil være en ære å få se bilen live.

Kan ikke en gang tenke hvor bra den ser ut da.

 

Ja, skal nok dit, vist bilen er klar. Har besstillt LSD/ door kit til bilen fra tyskland. Haaper eg bkir ferdig til september.

Akkurat no sitter eg i Agia Napa og drikker meg ut av skoa...: rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke :

Ble overrasket selv! Bilen din er jo syykt strøken da, og det er lagt ned masse arbeid, men som runar sier det er ikke alltid de bilene det er gjort mest med som faller best i smak.

Se på franske tunere feks., de har scoop, vinger, groteske fangere, syk lakk osv osv, jeg synes personlig ingen av dem er noe særlig, selv om jeg :tilber: arbeidet som ligger bak.

Bilen din har ivertfall langt større showeffekt, ikke rart du vant peoples choise!

Det er mangfoldet som skaper glede blant oss bilentusiaster : vinke :

 

 

Eg synes bilen din var raa eg: rock : : rock :

Skal lete lenge etter en saa stroken passat.

 

Vi snakkes!!!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft!!!

 

 

Noen som skal til Bergen i helgen da?

Har skadet fronten, jobber natt og dag for å bli klar til Bergenstreffet i helgen.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye skade? Hvordan fikk du til det da? Må være snill mot bilen vet du!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jævlig grom bil da helt sinsykt konge ;)

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye skade? Hvordan fikk du til det da? Må være snill mot bilen vet du!

 

Låg bak et vogntog i marsfart:)

Og så såg eg at der kom en stein fra hjulet på hengeren, kom en del rett i frontenfangeren, og en del som sprakk frontruten: bh : : bh :

 

Men det meste er fikset no:) Bare ruten igjenn....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

planer om å legge inn bilder av det siste du har montert snart?:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må si at dette er fete saker. sto lenge og beundret mesterverket på våler. kunne bare finne en ting som var litt ute av proposjoner. det er eksos endene. den på høyre side sett bakfra hang da noen millimeter lenger ned enn venstre side. har du planer om og rette opp dette? ellers er dette helt sinnsykt. all cred til deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

planer om å legge inn bilder av det siste du har montert snart?:rolleye:

 

Viss ikkje må nesten vi jere d ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja for det er det eneste man kan sette fingeren på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte rykter om at bilen var på Norge rundt i går, går det an å se på nettv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte ryktene selv, av mamma!:D haha.. ho syns det var en stilig bil:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grommt bygge! Så NR i går med famen og de syntes alle det var en flott bil, da inkludert folk opp til 75 år!

 

Uansett, jeg lurer på hvorfor du ikke tok ut rutene før du lakkerte (eller ble dette gjort)? For det er vel mulig at det blir en lakk-kant mot listene rundt vinduene hvis man ikke fjerne dem. Har hørt det er noen som bruker "løfte-tape" og det gir kanskje like bra resultat som å plukke ut rutene?

 

Mvh

Eivind W.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt konge kjærre! Utrolig bra prosjekt!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.