Vestfold: Mailadresser / MSN adresser

Anbefalte innlegg

 

Her kan vi legge inne mail adresser og msn adesser for dem som er i lokallaget.

Dette kan gjøre jobben til oss i styret lettere. Feks. utsendelser av mail ang treff, møter osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MSN og mail: beta[at]polarparty.no, bare å spamme i vei ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter her og jobber med en e-postserver.. Tenkte kanskje at vi kanskje kunne dratt i gang en mailingliste(typ slik man sender til én adresse, og mailen blir levert til alle som er medlem av listen). Er litt enklere mtp at sekretær og vara-styremedlem slipper å skrive adressene inn for hånd. ;)

Noen som stemmer for/imot dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en god idè Mathias. Kan ikke tenke meg at noen har noe imot at ting blir enklere. Hvis du ikke har noe imot å hjelpe oss med det så er det flott. Regner ikke med at noen har noe i mot dette, men har dere så si i fra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en god idè Mathias. Kan ikke tenke meg at noen har noe imot at ting blir enklere. Hvis du ikke har noe imot å hjelpe oss med det så er det flott. Regner ikke med at noen har noe i mot dette, men har dere så si i fra!

 

Tror dette er en lur idè. Lettere for folk som ikke sjekker forumet hver dag å med seg informasjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok for meg hvis ikke det fører til at jeg mottar masse søppel på mailen min....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden ingen har svart, så regner jeg med at det er greit. Jeg regner med at jeg får serveren operativ iløpet av morgendagen. Så skal jeg bare få tenkt ut litt hvordan jeg skal gjøre det, så kommer jeg med mer info etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok for meg hvis ikke det fører til at jeg mottar masse søppel på mailen min....

 

Lista inneholder selvfølgelig spamfilter. ;) Og man kan også velge hvem som har mulighet til å sende til lista (enkeltpersoner, medlemmer og utenforstående).

Blir det for mye, så er det ikke så mange tastetrykkene for å stoppe det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lista inneholder selvfølgelig spamfilter. ;) Og man kan også velge hvem som har mulighet til å sende til lista (enkeltpersoner, medlemmer og utenforstående).

Blir det for mye, så er det ikke så mange tastetrykkene for å stoppe det.

 

Bra tiltak Mathias.. tror jeg.. litt te igår, så skjønte ikke stort :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

epost: hp_ætt_grab.no

msn: hansee_ætt_grab.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mail: ole.sveen{at}gmail.com

MSN: ogs{at}ogsv.com (må få orna meg mailhosting for domenet mitt snart)

 

Regner med at jeg kommer til å dukke opp på det som måtte være av lokallagsmøter utover våren/sommern, så fort jeg får tilbake bilen min fra Møller på Sem.

 

----------------

Edit 08.12.: plutselig skjønte jeg hvorfor jeg har fått så mye spam på den "hemmelige" mailadressen min... første treff på google... :P

..og møter ble det visst litt dårlig med, var vel bare 3 stk mens jeg hadde bilen også... jaja, lover å komme når jeg får kjøpt meg ny audi :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mail: ole.sveen@gmail.com

MSN: ogs@ogsv.com (må få orna meg mailhosting for domenet mitt snart)

 

Regner med at jeg kommer til å dukke opp på det som måtte være av lokallagsmøter utover våren/sommern, så fort jeg får tilbake bilen min fra Møller på Sem.

Heisann.... Har lurer jeg på noe.. Møller på Sem: klø : : klø :

 

Men velkommen i klubben. Håper å se deg på møter fremover. Alltid påositivt med flere folk på møtene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppretter verkstedet er flytta dit...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppretter verkstedet er flytta dit...

 

Akkurat ja.. Lærer så lenge man lever.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en liten FYI!

Jeg googlet litt på "forum.vwaudi-club.no" , "online" og andre felledomener som ISP'er tilbyr.. og da finner jeg 50 unike epostadresser. Hvis jeg er en spammer eller en spambot så er det ikke lenge til dere kan være sikker på å få inn spam i mailboxen deres. Det kan være lurt å kamuflere e-postadressene sine litt slik som noen få gjøre (Hans Petter Hansen er et premie-eksempel på hvordan dette kan gjøres). Så vet dere dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.