Østfold: 1stk. VRAKA s2 =(

Anbefalte innlegg

Klarte å kjøre av veien å treffe et tre forrige helg..bilen ble mer eller mindre totalvrak..kom akkurat hjem fra sykehuset, så jeg har ikke sett bilen personlig..men jeg tror og håper motor klarte seg..så det kommer nok sannsynligvis en del godbiter til salgs etter hvert som jeg får skrudd litt..

 

: gråter : : gråter : : gråter : : gråter : : gråter : : gråter : : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte om dette Jørgen.. tragisk !! Jeg kondolerer.. Kan ikke si noe annet. Får håpe det ordner seg oppi alt helvete og du får noen kroner ut av eventuelle deler du får solgt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff... var det du som "ikke klarte svingen i enden av Lt. Dons Gate", som det sto om i FB. Surt det der. Gikk det bra med deg da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte det, Jørgen... Dette er grusomt... Hørte det gikk veldig bra med deg, tatt i betraktning av omstendighetene. Håper du blir fit for fight igjen snart. Så håper jeg du får orden i alt papirarbeidet og at alt ordner seg på best mulig måte. Trist at det måtte ende slik.. Håper du får noe igjen for delene, selv om det selvfølgelig er helt utrolig sørgelig å måtte pille fra hverandre en slik bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer! bra det gikk bra med deg da..

Men er ikke denne s2'n gammle bilen til Øystein gimmnes fra Trondheim? kompis av meg det! var jo en sinnsykt råå bil da... triste greier : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huffda, dette var trist.. Veldig rå S2 du hadde der ja. Hva skjedde før krasjet da? Glatt og greier eller?

Men bra det gikk fintmed deg da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meeget kjedelige greier det der... Har heldigvis ikke skjedd meg.. (enda)

Håper du får en del penger igjen for delene som er igjen av den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole Martin;

ja var det som stod i FB, riktignok med en del feil..men sånn er media.. gikk bra med meg. slapp unna med brekt kjeve+hake..så nå er det kjevelås og suppe-spising i en del uker framover ;)

 

Tor Anders; Ja det er gamle bilen til Gimnes...

 

Det var glatt i svingen ja, men resten av veien var tørr..så det var ikke helt planlagt det der =/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aj! huff da!

Dette var ikke spesielt gøy å lese.

Slapp "bare" unna med brekt kjeve/hake?! Det er da ikke bare å bare det.

Kan du gi en detaljert forklaring på hva som skjedde, hvis det ikke er å forlange for mye? Evt. en link til avisa eller egne bilder.

 

usj, føler med deg! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aj! huff da!

Dette var ikke spesielt gøy å lese.

Slapp "bare" unna med brekt kjeve/hake?! Det er da ikke bare å bare det.

Kan du gi en detaljert forklaring på hva som skjedde, hvis det ikke er å forlange for mye? Evt. en link til avisa eller egne bilder.

 

usj, føler med deg! :(

 

du har pm ;)

sant nok, er ikke bare kos å brekke kjeven..men alt i alt var jeg heldig..hadde jeg truffet treet rett på hadde jeg nok ikke vært her idag. har ikke fått tatt bilder av bilen enda, men jeg får den i egen garasje til mandag. skal prøve å få tatt noen bilder å legge ut da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Triste saker dette....

 

God bedring Jørgen.:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått tatt noen bilder da? =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått tatt noen bilder da? =)

 

Nei, har ikke fått bilen enda.. Falken er TREGE..dem lova at bilen skulle komme mandag men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var trist lesing, men enda godt det gikk bra med deg etter omstendighetene da! En bil kan alltids erstattes til en viss grad, værre med oss... Kondolerer!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei så sinnsykt kjiipt da!! Føler med deg når jeg leser dette!!

Som andre sier her, og vet at det ikke er så stor trøst men det bra at det ikke gikk SÅ ille med deg..

"Voksne" folk sier at materielle saker kan erstattes, og dette mener jeg og men kun inntill en viss grad!!

Har vel ikke hatt bilen så lenge?

Du får legge ut bilder hvis ikke det blir for hardt;)

Og vi andre kan jo kanskje hjelpe med å lufte hvis det blir deler tilsalgs.

Håper papirmølla ordner seg og at det går bedre etterhvert..

 

Stå på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei så sinnsykt kjiipt da!! Føler med deg når jeg leser dette!!

Som andre sier her, og vet at det ikke er så stor trøst men det bra at det ikke gikk SÅ ille med deg..

"Voksne" folk sier at materielle saker kan erstattes, og dette mener jeg og men kun inntill en viss grad!!

Har vel ikke hatt bilen så lenge?

Du får legge ut bilder hvis ikke det blir for hardt;)

Og vi andre kan jo kanskje hjelpe med å lufte hvis det blir deler tilsalgs.

Håper papirmølla ordner seg og at det går bedre etterhvert..

 

Stå på:)

 

Har ikke hatt den så lenge nei, henta den i tr.heim rett før sommerferien tror jeg det var. Legger ut bilder etter hvert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oooh...synd det der.en av de aller grommeste s2ene herfra...men som alle sier, bra du berga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært å tatt noen bilder og det så ikke veldig pent ut :(

(får jo ikke lagt ut fler enn 2 bilder her da !)

1.JPG

5.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og et siste..

Motoren så ut som hadde klart seg bra :) litt verre med IC'en da..

4.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek : Der slapp du billig unna hvis du "bare" brakk kjeven! ... Så vanvittig trist syn det må være å se gullet sitt sånn, føler virkelig med deg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg må ha hatt englevakt akkurat da. Hadde nemlig ikke på meg belte heller!

Var ikke akkurat koselig å se gullet sånn :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ohh my god!!! Du har vært utrolig heldig gutt.... Kankje hatt en engel eller 50 med deg også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det ;) Er det nå jeg lissom skal bli religiøs og alt det der? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.