Østfold: 1stk. VRAKA s2 =(

Anbefalte innlegg

OI!!

 

bra det gikk "bra" med deg da!

 

men sitter å lurer på noe.. bilen er vel ikke "helt" orginal utifra intercooler'en å bedømme... Hva skjer med sånne ting etter en sånn ulykke? Er ikke dette så "farlig" så lenge du ikke traff noen andre? eller er du i BIG shit nå?

 

send gjerne svar på `PM om du ikke ønsker å ha det offentlig her på forumet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OI!!

 

bra det gikk "bra" med deg da!

 

men sitter å lurer på noe.. bilen er vel ikke "helt" orginal utifra intercooler'en å bedømme... Hva skjer med sånne ting etter en sånn ulykke? Er ikke dette så "farlig" så lenge du ikke traff noen andre? eller er du i BIG shit nå?

 

send gjerne svar på `PM om du ikke ønsker å ha det offentlig her på forumet...

 

Tror ikke det skjer så mye siden det ikke var andre enn meg selv som ble skada. Vet egentlig ikke, kanskje noen andre som vet? Ikke hørt noe om at jeg er i big shit enda iallefall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det ;) Er det nå jeg lissom skal bli religiøs og alt det der? :P

Glosene som slår meg når jeg ser bildene gir ikke meg vidre medlemskap i statskirken iallefall....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satan...glad du er ok...men huff den har fått kjørt seg gitt...synd og skam ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff... Ikke skjønner jeg hvordan du overlevde, men jeg er glad du gjorde det. Og som du selv sa, jeg tror det er på tide å bli religiøs, ja. Det der er typisk gudlig inngripen. Nok en gang; håper alt ordner seg og at kjeven blir like fin igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det skjer så mye siden det ikke var andre enn meg selv som ble skada. Vet egentlig ikke, kanskje noen andre som vet? Ikke hørt noe om at jeg er i big shit enda iallefall ;)

 

 

total vraket s2en min for 2 aar siden, den var ogsaa trimmet, fortalte det i avhoret naar dem spurte om den var trimmet. var mistanke om grov uaktsomhet, saken ble henlagt. fikk ikke noe refs fra forsikringa heller,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgen, pmboksen din er full!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgen, pmboksen din er full!

 

Ikke nå lenger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ai ai dette så jaggu ikke bra ut nei. Håper du ser bedre ut en bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

UFF, det var skikkelig leit.......: bh : Flaks det gikk bra med deg, UTEN belte... Har nok vært med noen engler i bildet her ja.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.