#301 Skrevet September 6, 2006 Det kjæresteparet der har jeg sett før et sted... Dem er sååå søte sammen! Er du sjalu nå pus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet September 6, 2006 Ja sånn er det vøt. Når han svikter oss og ikke gidder å møte selv må han rakke ned på oss andre som er trofaste mot mandagsklubben:) lol Sånn er det å være sjalu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet September 9, 2006 Når er sesongen for å møtes på Mækkern over da? Tenkte kanskje jeg fikk tatt meg en tur innom med Jettan min om jeg får den godkjent innen høvelig tid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet September 9, 2006 Når er sesongen for å møtes på Mækkern over da? Tenkte kanskje jeg fikk tatt meg en tur innom med Jettan min om jeg får den godkjent innen høvelig tid! I oktober en gang, så dette burde du rekke. Forøvrig har vi møter på Mc Donalds v/Risikohospitalet 3 torsdagen i mnd i vintersesongen. Vel møtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet September 9, 2006 I oktober en gang, så dette burde du rekke. Forøvrig har vi møter på Mc Donalds v/Risikohospitalet 3 torsdagen i mnd i vintersesongen. Vel møtt Takk for det! Da skal vi se om vi ikke får til det! Håper det i allefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet September 18, 2006 Lurer kanskje på om jeg skulle stikke en tur innom hvis S2èn er samarbeidsvillig..... Er første gangen på veien i dag på 8 måneder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet September 18, 2006 Lurer kanskje på om jeg skulle stikke en tur innom hvis S2èn er samarbeidsvillig..... Er første gangen på veien i dag på 8 måneder... Da bør du absolutt ta en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet September 18, 2006 Er det oppmøte i dag? Begynner jo høst/vintersesongen allerede på torsdag http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=62561 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet September 18, 2006 Ble dobbelt opp dette.. Tror systemet hang litt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet September 18, 2006 Jeg kommer i hvertfall jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet September 18, 2006 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet September 18, 2006 Tar en tur jeg også i lånt Polo Cross TDI i en ganske nøytral farge som nesten ikke synes bland alle andre biler:p . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet September 18, 2006 Rosa rosa rosa rosa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet September 18, 2006 Ørjan dukket opp i lånebil, bare for å venne seg til bilen Og vel inne i varmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet September 18, 2006 Etter bildene å dømme: Luis var mer opptatt av maten enn av kjerringa. Arve var mer opptatt av kjerringa enn av maten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet September 18, 2006 Etter bildene å dømme: Luis var mer opptatt av maten enn av kjerringa. Arve var mer opptatt av kjerringa enn av maten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet September 24, 2006 Noen som tar turen i morgen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet September 24, 2006 Jeg kommer gjerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet September 24, 2006 Blir vel til det vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet September 25, 2006 tar turen i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet September 25, 2006 Kommer ikke, er desverre syk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet Oktober 1, 2006 Hallo.Kommer det noen til Lørenskog i morra a?satt på nye baklykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet Oktober 1, 2006 blir nok en tur. kanskje siste gangen med 100'en da. litt trist, men men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg kommer nok som vanlig jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet Oktober 2, 2006 Er det McDonalds eller pizza på Møller i dag egentlig??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...