Oslo: Sommersesong Mc Donald`s - Lørenskog mandagsmøter

Anbefalte innlegg

kommer forhåpentlig vis i kveld jeg også med ny bil. (hvis jeg får henta den i dag da. håper det.....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kl. 1900. Tar en tur jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, nå kan John Arild angre på at han er i Bush-land, ettersom jeg var der med Q7 i går.: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, nå kan John Arild angre på at han er i Bush-land, ettersom jeg var der med Q7 i går.: smil :
Ikke bare han som angrer, men når kommer du med 8J ? (utolmodig) :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg ikke helt, men den skal ikke være så langt unna her nå. ;) Vi har allerede levert ut en til kunde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som dukker opp i dag eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er klart vi kommer i dag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg, og bruktbilsjefen her lurte på om han skulle ta en tur med den nye bilen sin som han fikk i dag han også, så da kommer vel du også Arne? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra oppmøte i dag tross regn. 100000000000000 takk til Roger for at han ordnet slik at jeg fikk prøve en kliss ny (registrert i dag!) Audi TT 3.2 :tilber: :tilber: :tilber: (Husk å takke eieren fra meg). Sånn MÅ jeg bare ha! :jegtarn:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra oppmøte i dag tross regn. 100000000000000 takk til Roger for at han ordnet slik at jeg fikk prøve en kliss ny (registrert i dag!) Audi TT 3.2 :tilber: :tilber: :tilber: (Husk å takke eieren fra meg). Sånn MÅ jeg bare ha! :jegtarn:

 

Bare hyggelig det Arne, jeg nøt turen selv jeg. : smil :

 

Jeg tror du allerede har takket han et par ganger, men jeg kan takke han et par ganger til jeg vettu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå så jeg bare gjelds bravet til Arne skøyt i været med endel 100k til. Selv med innbytte i den gamle:) Men da vet du hva du kan ønske deg til jul:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har tenkt seg på Mc.D. i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har tenkt seg på Mc.D. i dag.

 

hadde egentlig det men var litt godt å sitte inne i varmen også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal i bursdag i dag så må desverre melde avbud. Dere får kose dere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.