Oslo: Sommersesong Mc Donald`s - Lørenskog mandagsmøter

Anbefalte innlegg

stemmer det Bjørn. Forbered deg på klem....ler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer i morgen jeg også.. I kraft av at forsterkeren min ikke har kommet fra Tyskland enda har jeg ingenting som skal monteres i morgen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer mest sansynlig IKKE i morra da jeg skal dra og hente den nye spilleren min:) Så hvis noen er flinke til å montere AVIC-X1BT så er det bare å skrike ut. For regner med jeg trenger hjelp til den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer mest sansynlig IKKE i morra da jeg skal dra og hente den nye spilleren min:) Så hvis noen er flinke til å montere AVIC-X1BT så er det bare å skrike ut. For regner med jeg trenger hjelp til den.

skal du oppover til fredag eller til Mjøsa lokallag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde hvert kult å reist oppover i kollonne til viking skipet da på fredag.noen som er med?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du oppover til fredag eller til Mjøsa lokallag?

Har jeg ikke tenkt på engang. Tar det som det kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om møtet i morgen. Ikke sikkert at jeg kan møte selv, men mangler du skiltplater eller klubbmerker, så kan dette fåes av Thomas Christensen.

 

Jeg skal sannsynligvis til Lillehammer for å hente en slik en. Se bilde. En klem til den som gjetter bilmerke og type. : smil :

He He Ulf har travet rundt i gangene på jobben og fablet om denne noen dager nå, får håpe dere får med noen nøkler og når dere kjører hjemover da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He He Ulf har travet rundt i gangene på jobben og fablet om denne noen dager nå, får håpe dere får med noen nøkler og når dere kjører hjemover da ;)
Duden som selger bilen har ennå ikke klart å finne nøklene : bh : , så da dukker jeg nok opp i morgen. (Fikk tlf av Ulf nå i ettermiddag)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Duden som selger bilen har ennå ikke klart å finne nøklene : bh : , så da dukker jeg nok opp i morgen. (Fikk tlf av Ulf nå i ettermiddag)

 

 

Hallo.har du tenkt deg oppover til hamar på fredag a?veit du om noen?kollonne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda en mandag på Mc'ern og som vanlig var det litt nytt å se på :tilber:: ja :

240bb3c4.jpg

 

Og som vanlig var det litt å mekke på.. :rolleye:

 

b584eac2.jpg

e2aed688.jpg

 

Og mens enkelte sto bøyd over bilene sine sto de fleste og så på :P

 

244158fd.jpg

c92b761a.jpg

 

Neste mandag får dere unnvære meg, for da er jeg i Portugal :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... var det noen som vinket til samboer i cabben idag?

 

noen som var litt "overlegne" vistnok.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... var det noen som vinket til samboer i cabben idag?

 

noen som var litt "overlegne" vistnok.. hehe

 

Jeg hadde trent og var sliten + at det var mørkt, og da er reaksjonsevnen min litt treig, hihi :rolleye:

 

: vinke : Bedre sent enn aldri : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil takke alle som hjalp meg med å få riktig tenningsrekkefølge igjen etter at jeg byttet plugger fordeler å det greiene der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig OT men siden så mange spør meg på hvert eneste mandags møte så kan jeg nå fortelle at bygge trinn to er oppe og at tak pappen er tatt av trinn en.

 

De det gjelder vet hva jeg mener...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Jeg er en ganske ny medlem og ny bruker av forumet, men kunne trenge litt hjelp. Jeg trenger å få sjekka en feilmelding. Derfor lurte jeg på om det blir noe møte denne mandagen? Og om noen kunne hjelpe meg med å få sjekka dette? Og når til når er det isåfall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde trent og var sliten + at det var mørkt, og da er reaksjonsevnen min litt treig, hihi :rolleye:

 

: vinke : Bedre sent enn aldri : vinke :

 

Var jeg som vinka, da du kjørte forbi i "mørten". Så jo med en gang det var deg: vinke :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Jeg er en ganske ny medlem og ny bruker av forumet, men kunne trenge litt hjelp. Jeg trenger å få sjekka en feilmelding. Derfor lurte jeg på om det blir noe møte denne mandagen? Og om noen kunne hjelpe meg med å få sjekka dette? Og når til når er det isåfall?

 

Hei og velkommen

 

Det er Arne Waadland, Andreas Skotner eller Bjørn Badowski som jeg vet har VAG-COM Hvis noen av de kommer på mandag får du nok hjelp.

Vi starter kl 1900 og holder på til ca 2100

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen

 

Det er Arne Waadland, Andreas Skotner eller Bjørn Badowski som jeg vet har VAG-COM Hvis noen av de kommer på mandag får du nok hjelp.

Vi starter kl 1900 og holder på til ca 2100

 

 

har vag com jeg og men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber til klokka 9 så er ikke sikker på om jeg rekker det... Men hadde vært kjempekult hvis noen av dere kunne hjelpe meg med dette... Skal på opplæring på esso ved olavs gård. Er ikke helt sikker, men tror jeg slutter 9. Hvis jeg kunne møtt en av de som har vag-com etter det hadde det vært veldig fint. Noen som vil melde seg frivillig? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som kan? Hadde vært fint hvis noen kunne... Ellers tar jeg ikke med bilen til skedsmo imorgen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som kan? Hadde vært fint hvis noen kunne... Ellers tar jeg ikke med bilen til skedsmo imorgen...

 

du kan j o komme innom kjeller ved kiwi når du er ferdig så skal jeg komme bort og sjekke feil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jaggu ble det litt mekking denne gangen også.

Nye pærer 1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jaggu ble det litt mekking denne gangen også.

 

Det kjæresteparet der har jeg sett før et sted... Dem er sååå søte sammen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.