Anbefalte innlegg

kan noen hjelpe meg med å style denne bil med sånn fotostyling. har sett at det er noen av dere som er super flinke. alle forslag takker jeg for.

kunne tengt meg 20`sommerhjul å sotevinduer.

 

 

 

hvordan får jeg bilde av bilen som vedlegg ????: bh : : bh : : bh :

 

det er en passat stv 99 mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når du lager posten ser du litt under vindu du skriver i. der står det behandle vedlegg. trykk på denne og så bla gjennom og last opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva gjør jeg når bildene er for store??? : bh :: klø :: gråter ::confused:: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva gjør jeg når bildene er for store??? : bh :: klø :: gråter ::confused:: bh :

 

da kan du f.eks resize dem i paint og lagre dem som jpg format

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH]36658[/ATTACH]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH]36662[/ATTACH]

 

 

håper det er noen som kan fotostyle denne bil. har sett at det er mange som er super dyktige så vær så snill å prøv.:touche:: hjelp ::glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ingen som vil hjelpe ??????

er det noen som kan lære meg hvordan dere fotostyler bilene deres ?? så kan jeg kansje teste selv. men det er jo så mange sykt dyktige folg her så pleasssse help me.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal fikse litt jeg.. felg og senk iallefall.. og kansje litt soting... tar vell et kvarter, 20min..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble ikke såå bra men...

passat stv copy copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tuuuuusen takk.

syns du at jeg må lakke helt ned ???

håpet jeg skulle slipp hvist jeg satt på de nye a8 felgene for de er svarte inneimellom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde det vært min passat ville jeg ha gjort det sånn som der.. men la oss prøve med A8 felger og ikke lakk helt ned... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallvar, klarer du å modde inn ASA FN1 også!?????

 

Hadde vært konge å sett det...

 

Her er link til ett bilde: http://www.sharif.no/archive/11/Sharif_ann1.pdf

har ikke noen bilder av de på bil? fant ikke på eniro's bildesøk.. men kan jo shoppe på de på sharif linken.. men det blir ikke like bra..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble kuult med de felgen eller er det bare meg: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre ikke noe bilder.. Derfor jeg lurte på om du klarer å mekke til noe :)

 

Finn: om du søker på hovedsidene på Passat, så finner du noen fine eksempler der med A8 felger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er kuulest??

a8 / asa : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å mørke ruter 7 stk. lysere forran :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er kuulest??

a8 / asa : klø :

 

Det blir nok opp til hver og en enkelt å bedømme. Jeg har egentlig aldri likt A8 felger, men jeg har sett endel Passat`er med det, og det passer veldig bra. Så sant det er bra senka i tillegg.. ASA felgene passer nok ganske bra de også vil jeg tru.. Har noen sett de "live"?? Er de mørk chrome??

 

Det ville vel sett bra ut på en mørkeblå Passat Highline det? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tengt meg noe felger som ikke alle har. : rolleyes . men men . var hos sharf på lørdag å så på de asa felgene å de var kuule. men vet ikke om lyse felger (krom) å lys bil blir bra. har også en svart passat stv. 01. det er kona sin så vi kan jo kjøpe ett sett vær hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.