Anbefalte innlegg

kunne tengt meg noe felger som ikke alle har. : rolleyes .

 

Da spørs det vel om ASA`ene er de riktige å kjøpe sånn sett.. Vil tru de blir ganske etterspurt denna sesongen, og kanskje neste år å.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye kuule felger ja men liker godt de a8 felgene å de andre asa felgene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye kuule felger ja men liker godt de a8 felgene å de andre asa felgene

 

Er de ASA`ene litt mørke eller?? Tenkte jeg sku dra innover en dag å se de, men greit å få "tips" på forhånd å :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hva jeg skal svare . de er ikke sånn velg krom men de er heller ikke sota. men de er super fine. å det var super stress å være der (ikke noe å gjøre). folk over alt , så når det endelig var min tur følte jeg at de egentlig ikke hadde tid å snakke med meg . så jeg glemte nesten alt jeg ville spørre om. uten om det så var felgene fine: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallvar, du hadde ikke giddi å satt inn ett par felger tell?? :)

 

ASA AR1..

 

Ligger på samma linken som jeg posta før her..

 

Sorry at jeg "låner" tråden din litt Finn.. Men da får du se åssen det blir til slutt også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får slenge inn et lite tips, som jeg syns er kult selv da.

når det gjelder felger i 20" til passat ville jeg nok hatt kant på dem. ser fantastisk bra ut etter min mening. se på tråden min (trykk i signatur'n)

Når det gjelder styling ville jeg kanskje kikket etter samme som det er på den blå i tråden min(ikke lyseblå).

 

mvh Pettersson

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

begge asa felgene er fine . : rock : . men de er vel ikke å få større enn 19`??så slik ut hos sharif.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go A8.. Ble drit kult... Go 19"...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurdert ATP inox..? de ble litt store men :P

passat stv ATP inox.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.