#26 Skrevet Mars 28, 2006 kunne tengt meg noe felger som ikke alle har. . Da spørs det vel om ASA`ene er de riktige å kjøpe sånn sett.. Vil tru de blir ganske etterspurt denna sesongen, og kanskje neste år å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 28, 2006 mye kuule felger ja men liker godt de a8 felgene å de andre asa felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 28, 2006 mye kuule felger ja men liker godt de a8 felgene å de andre asa felgene Er de ASA`ene litt mørke eller?? Tenkte jeg sku dra innover en dag å se de, men greit å få "tips" på forhånd å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 28, 2006 vet ikke hva jeg skal svare . de er ikke sånn velg krom men de er heller ikke sota. men de er super fine. å det var super stress å være der (ikke noe å gjøre). folk over alt , så når det endelig var min tur følte jeg at de egentlig ikke hadde tid å snakke med meg . så jeg glemte nesten alt jeg ville spørre om. uten om det så var felgene fine: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 29, 2006 Hallvar, du hadde ikke giddi å satt inn ett par felger tell?? ASA AR1.. Ligger på samma linken som jeg posta før her.. Sorry at jeg "låner" tråden din litt Finn.. Men da får du se åssen det blir til slutt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 29, 2006 ASA AR1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 29, 2006 får slenge inn et lite tips, som jeg syns er kult selv da. når det gjelder felger i 20" til passat ville jeg nok hatt kant på dem. ser fantastisk bra ut etter min mening. se på tråden min (trykk i signatur'n) Når det gjelder styling ville jeg kanskje kikket etter samme som det er på den blå i tråden min(ikke lyseblå). mvh Pettersson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 29, 2006 begge asa felgene er fine . . men de er vel ikke å få større enn 19`??så slik ut hos sharif. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 29, 2006 Go A8.. Ble drit kult... Go 19"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 31, 2006 vurdert ATP inox..? de ble litt store men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...