Oslo: Valdres tidlig 1. mai?

Anbefalte innlegg

Da slenger vi oss på fra Hønefoss og tenker jeg..så dobler vi fort kolonnen: smil :

Når skal vi si at dere er her i Hønefoss da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da slenger vi oss på fra Hønefoss og tenker jeg..så dobler vi fort kolonnen: smil :

Når skal vi si at dere er her i Hønefoss da?

 

Er ikke helt sikker på hvor lang tid vi bruker fra Sandvika og opp til Hønefoss. Kanskje noen andre som vet?

Vi får holde kontakt. Jeg har mob. nr. 45 24 00 44.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på hvor lang tid vi bruker fra Sandvika og opp til Hønefoss. Kanskje noen andre som vet?

Vi får holde kontakt. Jeg har mob. nr. 45 24 00 44.

Da kjører dere igjennom byen her eller kjører dere rett utenfor?

Tjaaa om dere drar 7 og kjører pent og pyntelig så tar det nok 40min ca..har vært med på et kvarter men det skal vi ikke si mere om: smil :

mitt nr er 90 96 99 92: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inge: Ringer deg hvis det blir noen forsinkelser med oss! Hadde vært fint om du ga ett lite pip til meg hvis det blir noen endringer ang oppmøte, jeg får ikke sjekket forumet i helgen...

 

Mitt nr er 97 01 49 02

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei vet du, da skal jeg informere alle de som skal være med rundt her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har vi funnet ut at vi venter på dere ved Skeidar på Hønefoss, dette er rett ved avkjørselen til Hønefoss. så om dere svipper innom der så står vi der og venter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har vi funnet ut at vi venter på dere ved Skeidar på Hønefoss, dette er rett ved avkjørselen til Hønefoss. så om dere svipper innom der så står vi der og venter:)

 

Den er grei. Da har vi en god plan.

Hvis jeg ikke husker helt feil er det 2 avkjøringer til Hønefoss. Hvis det er riktig er det da den første vi kommer til på tur oppover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer, det er den første avkjøringen ved en Esso stasjon.can`t miss it:)

Her:http://www.gulesider.no/gsi/map.c?ps=m1&search.x=18&search.y=12&id=a_10000329295&n=60.1551139954727&s=60.1451057010226&e=10.2652398364477&w=10.2362844549239&t=246&l=224&b=446&r=512&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer, det er den første avkjøringen ved en Esso stasjon.can`t miss it:)

Her:http://www.gulesider.no/gsi/map.c?ps=m1&search.x=18&search.y=12&id=a_10000329295&n=60.1551139954727&s=60.1451057010226&e=10.2652398364477&w=10.2362844549239&t=246&l=224&b=446&r=512&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0

 

Da møter vi Dere ved Skeidar ca 7.45

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser nok ikke ut som jeg får blitt med dessverre.. har ikke noen mulighet til å komme meg ut til dere.. dere får fra å dra rein bord som sist... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da møter vi Dere ved Skeidar ca 7.45

Den er grei..vi er der vel fra rundt halv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere med litt lavere biler enn folk flest..;)

 

Ca 20 km før Nes i Ådal ( tenker noen har navi) ,kan dere være litt oppmerksomme på ugjevn vei etter vinteren...:) men, fra Nes til Leira, er det bra,, Tut og Kjør...: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere med litt lavere biler enn folk flest..;)

 

Ca 20 km før Nes i Ådal ( tenker noen har navi) ,kan dere være litt oppmerksomme på ugjevn vei etter vinteren...:) men, fra Nes til Leira, er det bra,, Tut og Kjør...: rock :

Skal vise folk hvor jeg Tore;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten får vi svinge unna, eller kjøre i snegle fart, eller så kan man kjøre fort over å håpe på det beste:P Jeg er vel lite interister't i å ødelegge felger/dekk til 40 000,-, så takk for infoen om dårlig vei:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten får vi svinge unna, eller kjøre i snegle fart, eller så kan man kjøre fort over å håpe på det beste:P Jeg er vel lite interister't i å ødelegge felger/dekk til 40 000,-, så takk for infoen om dårlig vei:D

Generelt fra Hønefoss og opp til nes kan det være litt dårlig vei så her må vi håpe på lite mot trafikk: smil : hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, får håpe det ikke er trafikk i det hele tatt så vi får svingt unna alle kuler/høl/kurver osv:P Jeg kan jo la dere kjøre først, også kjører jeg utenom hullene som de forand kjører i:nana:

Har noen sett værmeldingen egentlig?? Håper det blir bra vær..

Blir det regn storm og dritt får vi ta treffet i et parkeringshus eller noe:P

Blir spennende å se om det er mye politi, er det, det, har man flere forklaringsproblemer.

Noen som vet hvordan regelen er med størrelse på felg/dekk? Det sies at det skal være innenfor hjulbuene, mener det at ALT skal være innenfor, eller selve kjøremønsteret på dekket?: flau :

 

Generelt fra Hønefoss og opp til nes kan det være litt dårlig vei så her må vi håpe på lite mot trafikk: smil : hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på om jeg skal slenge meg med fra Sandvika :)

Så når det kommer en svart og laaav G3 Cab så er det moi ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, får håpe det ikke er trafikk i det hele tatt så vi får svingt unna alle kuler/høl/kurver osv:P Jeg kan jo la dere kjøre først, også kjører jeg utenom hullene som de forand kjører i:nana:

Har noen sett værmeldingen egentlig?? Håper det blir bra vær..

Blir det regn storm og dritt får vi ta treffet i et parkeringshus eller noe:P

Blir spennende å se om det er mye politi, er det, det, har man flere forklaringsproblemer.

Noen som vet hvordan regelen er med størrelse på felg/dekk? Det sies at det skal være innenfor hjulbuene, mener det at ALT skal være innenfor, eller selve kjøremønsteret på dekket?: flau :

Ifjor var det ikke en eneste purk å se hverken opp eller ned..tror det ikke er noe fare dekk for breie dekk:) bare du ikke møter på biltilsynet her i byen.de er grusomme når det gjelder eeee ALT.hehe.

Men er vel ikke sådd verdens beste vær: gråter : får håpe på opphold ivertfall da:) sleng dere med, jo flere jo bedre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, bra. Da hadde jeg måttet få visningslapp for dekk/felg, sota ruter, senka bil, ombygd xenon osvosv:rolleye:

Jeg så den andre kolonnen i sandvika for litt siden! Grrr. Fikk lyst til å henge meg på, men hvor sover man når man ikke har tenkt til å leie hytte?

Hvor mange biler blir vi totalt ca?

 

Ifjor var det ikke en eneste purk å se hverken opp eller ned..tror det ikke er noe fare dekk for breie dekk:) bare du ikke møter på biltilsynet her i byen.de er grusomme når det gjelder eeee ALT.hehe.

Men er vel ikke sådd verdens beste vær: gråter : får håpe på opphold ivertfall da:) sleng dere med, jo flere jo bedre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, bra. Da hadde jeg måttet få visningslapp for dekk/felg, sota ruter, senka bil, ombygd xenon osvosv:rolleye:

Jeg så den andre kolonnen i sandvika for litt siden! Grrr. Fikk lyst til å henge meg på, men hvor sover man når man ikke har tenkt til å leie hytte?

Hvor mange biler blir vi totalt ca?

Deer vel omtrent akkurat kjørt forbi her tenker jeg..prata med en som var med i kolonna istad..

mm ikke helt sikker mange vi blir jeg..blir vel en 4-5 biler herfra..kanskje mere får vi håpe:) så er det vel en 6-7 fra oslo sikkert..jo flere jo bedre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det er morro når man er noen biler:) Håper bare jeg får vært med, litt diskusjon med dama:P "stå opp så tidlig, og den jævla bilen" osv:P you know...

 

Deer vel omtrent akkurat kjørt forbi her tenker jeg..prata med en som var med i kolonna istad..

mm ikke helt sikker mange vi blir jeg..blir vel en 4-5 biler herfra..kanskje mere får vi håpe:) så er det vel en 6-7 fra oslo sikkert..jo flere jo bedre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det er morro når man er noen biler:) Håper bare jeg får vært med, litt diskusjon med dama:P "stå opp så tidlig, og den jævla bilen" osv:P you know...

Hehe..kjenner til den der ja..derfor jeg IKKE har dame nå;) hehe

Sleng deg med..si du ble tvunget!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg offrer omtrent forholdet for den turen:P Masse damer i verden:P

 

Hehe..kjenner til den der ja..derfor jeg IKKE har dame nå;) hehe

Sleng deg med..si du ble tvunget!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg offrer omtrent forholdet for den turen:P Masse damer i verden:P

unne ikke vært mere enig:) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for å bli med i kolonnen oppover i morgen tidlig.

Ser ut til at været blir "bræ" også : smil :

Vi ses :D

 

PS! Kenneth, du har PM ang. "undertøy" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.