Oslo: Valdres tidlig 1. mai?

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestemt meg for å bli med i kolonnen oppover i morgen tidlig.

Ser ut til at været blir "bræ" også : smil :

Vi ses :D

 

PS! Kenneth, du har PM ang. "undertøy" ;)

Nice..jo flere jo bedre:)

aah skal sjekke;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk vilja mi! Haha:P Etter 2 liter tårer, litt skrik, skrål og litt sminke sex gikk det:P

Spørs bare hvor lang tid det tar før jeg hører: "Steinar! Jeg er sliten, kan vi dra hjem nå, vi har jo sett alle bilene!?!?" : haha :

Men jeg blir der fullt og helt ut:D

Noen som vet når dette treffet er over?

Gleder meg som en unge, får bare se om dere vet hvem jeg er, vil tippe jeg er den yngste:P Hele 19 somm're og 20 vint're :nana:

Men hadde vært greit å vite hvordan man ligger ann osvosv hvis det skulle være noe.

98053537 er ihvertfall nummeret mitt: rock :

 

unne ikke vært mere enig:) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk vilja mi! Haha:P Etter 2 liter tårer, litt skrik, skrål og litt sminke sex gikk det:P

Spørs bare hvor lang tid det tar før jeg hører: "Steinar! Jeg er sliten, kan vi dra hjem nå, vi har jo sett alle bilene!?!?" : haha :

Men jeg blir der fullt og helt ut:D

Noen som vet når dette treffet er over?

Gleder meg som en unge, får bare se om dere vet hvem jeg er, vil tippe jeg er den yngste:P Hele 19 somm're og 20 vint're :nana:

Men hadde vært greit å vite hvordan man ligger ann osvosv hvis det skulle være noe.

98053537 er ihvertfall nummeret mitt: rock :

hehe;) da var det gjort vet du;) trenger å " smøre " litt ..hehe

Mitt nr står lengre frem.. bare å følge på..dere drar vel dra statoil i sandvika 7 så møt opp:) vi venter i Hønefoss:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er vel den eneste som virkelig ER fra sandvika/bærum:nana:

Jeg er jo kasta ut av hønefoss pga jeg kjørte ihjæl en sierra, eller, vi var MANGE som kjørte i stykker sierraer på hensmoen:P Også hadde vi med oss sånn slalombakkepolstring som vi hang etter en "ski"lux:P Da kom polti, skulle sett de knota med å prøve å få med seg madrassen inn i v70'n:P

 

hehe;) da var det gjort vet du;) trenger å " smøre " litt ..hehe

Mitt nr står lengre frem.. bare å følge på..dere drar vel dra statoil i sandvika 7 så møt opp:) vi venter i Hønefoss:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs bare hvor lang tid det tar før jeg hører: "Steinar! Jeg er sliten, kan vi dra hjem nå, vi har jo sett alle bilene!?!?" : haha :

 

Det er nettop derfor de skal være hjemme!!

Blir bare pes uans ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, fristende å bare si, DU BLIR HJEMME, men hu her slår:P

Skal se oss når vi først begynner å sloss:P

Noen som skal være med å ta 5 min å bare spyle "børsa" før vi koster oppover i morgen tidlig, over en kaffe og en røyk?:)

 

Det er nettop derfor de skal være hjemme!!

Blir bare pes uans ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

damer: kan ikke leve med de, kan faan ikke leve uten de:) eheh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk vilja mi! Haha:P Etter 2 liter tårer, litt skrik, skrål og litt sminke sex gikk det:P

Spørs bare hvor lang tid det tar før jeg hører: "Steinar! Jeg er sliten, kan vi dra hjem nå, vi har jo sett alle bilene!?!?" : haha :

Men jeg blir der fullt og helt ut:D

Noen som vet når dette treffet er over?

Gleder meg som en unge, får bare se om dere vet hvem jeg er, vil tippe jeg er den yngste:P Hele 19 somm're og 20 vint're :nana:

Men hadde vært greit å vite hvordan man ligger ann osvosv hvis det skulle være noe.

98053537 er ihvertfall nummeret mitt: rock :

 

 

Må ikke glemme at hun må bli med på lokallagsmøte når dere kommer hjem igjen også da...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, du mener det:P Kanskje noen av dere kunne lært henne litt om hvordan "ting" skal være:P Men jeg får hive i meg litt frokost, snart så jeg drar for å møte dere som allerede er på vei:P

 

Må ikke glemme at hun må bli med på lokallagsmøte når dere kommer hjem igjen også da...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.