#51 Skrevet April 30, 2006 Da har jeg bestemt meg for å bli med i kolonnen oppover i morgen tidlig.Ser ut til at været blir "bræ" også Vi ses PS! Kenneth, du har PM ang. "undertøy" Nice..jo flere jo bedre:) aah skal sjekke;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 30, 2006 Fikk vilja mi! Haha:P Etter 2 liter tårer, litt skrik, skrål og litt sminke sex gikk det:P Spørs bare hvor lang tid det tar før jeg hører: "Steinar! Jeg er sliten, kan vi dra hjem nå, vi har jo sett alle bilene!?!?" Men jeg blir der fullt og helt ut:D Noen som vet når dette treffet er over? Gleder meg som en unge, får bare se om dere vet hvem jeg er, vil tippe jeg er den yngste:P Hele 19 somm're og 20 vint're Men hadde vært greit å vite hvordan man ligger ann osvosv hvis det skulle være noe. 98053537 er ihvertfall nummeret mitt: rock : unne ikke vært mere enig:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 30, 2006 Fikk vilja mi! Haha:P Etter 2 liter tårer, litt skrik, skrål og litt sminke sex gikk det:PSpørs bare hvor lang tid det tar før jeg hører: "Steinar! Jeg er sliten, kan vi dra hjem nå, vi har jo sett alle bilene!?!?" Men jeg blir der fullt og helt ut:D Noen som vet når dette treffet er over? Gleder meg som en unge, får bare se om dere vet hvem jeg er, vil tippe jeg er den yngste:P Hele 19 somm're og 20 vint're Men hadde vært greit å vite hvordan man ligger ann osvosv hvis det skulle være noe. 98053537 er ihvertfall nummeret mitt: rock : hehe;) da var det gjort vet du;) trenger å " smøre " litt ..hehe Mitt nr står lengre frem.. bare å følge på..dere drar vel dra statoil i sandvika 7 så møt opp:) vi venter i Hønefoss:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 30, 2006 Jeg er vel den eneste som virkelig ER fra sandvika/bærum:nana: Jeg er jo kasta ut av hønefoss pga jeg kjørte ihjæl en sierra, eller, vi var MANGE som kjørte i stykker sierraer på hensmoen:P Også hadde vi med oss sånn slalombakkepolstring som vi hang etter en "ski"lux:P Da kom polti, skulle sett de knota med å prøve å få med seg madrassen inn i v70'n:P hehe;) da var det gjort vet du;) trenger å " smøre " litt ..heheMitt nr står lengre frem.. bare å følge på..dere drar vel dra statoil i sandvika 7 så møt opp:) vi venter i Hønefoss:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 30, 2006 Spørs bare hvor lang tid det tar før jeg hører: "Steinar! Jeg er sliten, kan vi dra hjem nå, vi har jo sett alle bilene!?!?" Det er nettop derfor de skal være hjemme!! Blir bare pes uans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 30, 2006 Hehe, fristende å bare si, DU BLIR HJEMME, men hu her slår:P Skal se oss når vi først begynner å sloss:P Noen som skal være med å ta 5 min å bare spyle "børsa" før vi koster oppover i morgen tidlig, over en kaffe og en røyk? Det er nettop derfor de skal være hjemme!!Blir bare pes uans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 30, 2006 damer: kan ikke leve med de, kan faan ikke leve uten de:) eheh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 30, 2006 Fikk vilja mi! Haha:P Etter 2 liter tårer, litt skrik, skrål og litt sminke sex gikk det:PSpørs bare hvor lang tid det tar før jeg hører: "Steinar! Jeg er sliten, kan vi dra hjem nå, vi har jo sett alle bilene!?!?" Men jeg blir der fullt og helt ut:D Noen som vet når dette treffet er over? Gleder meg som en unge, får bare se om dere vet hvem jeg er, vil tippe jeg er den yngste:P Hele 19 somm're og 20 vint're Men hadde vært greit å vite hvordan man ligger ann osvosv hvis det skulle være noe. 98053537 er ihvertfall nummeret mitt: rock : Må ikke glemme at hun må bli med på lokallagsmøte når dere kommer hjem igjen også da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 1, 2006 Haha, du mener det:P Kanskje noen av dere kunne lært henne litt om hvordan "ting" skal være:P Men jeg får hive i meg litt frokost, snart så jeg drar for å møte dere som allerede er på vei:P Må ikke glemme at hun må bli med på lokallagsmøte når dere kommer hjem igjen også da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...