Ålesund: Byens første Skyline.......

Anbefalte innlegg

485 hk : rock :: klø :: haha :
Ikke mange av de hestene som er oppegående idag iallfall : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm litt lik en prelude? : klø :

1054797-bilde1-hondaprelude1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun det som er forskjell på GTS/GTR :rolleye: Eg som trudde bl.a. GTS kun var bakhjulstrekk mot GTR sin firhjulstrekk, GTR hadde LITT kraftigere konstruert motor, at GTR hadde ett litt råere utseende (litt bredding, litt vinger, litt spoilere) osv osv... tok kanskje feil eg da : gråter :

 

Men dersom de er så like regner eg med du monterer GTS motor oppi Nissanen din da og ikkje GTR ;)

 

Niks! Skal ha de 26 ekstra....: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her står bilen pent parkert på Ålesund Bil med havarert motor. Er visst en Skyline GTS R33 med 2.5 liter på 485 hk ifølge de som vet slikt......

 

De har sikkert fjernet en pling og en plong.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kenneth salen heter han som hadde den før,han som hadde den sorte supraen som gikk her en sommer...

er vel en erlend edao elr noe som eiger den no...men 485 hk er det IKKE ,satt på med den gtsn i fjor,var ett utruli nice drag i den,men noe 400hk++ var det ikke vertfal..

men huff for en farge?:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke også noe med om det er 4x4 eller ikke som skiller GTS fra GTR?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes som sagt mange forskjellige R33 GTS:

 

GTS

RWD - 2.0l NA - 130hk - 171Nm - Motorkode: RB20E - Modellkode: HR33

 

GTS25

RWD - 2.5l NA - 190hk - 230Nm - Motorkode: RB25DE - Modellkode: ER33

 

GTS25t

RWD - 2.5l Turbo - 250hk - 294Nm - Motorkode: RB25DET - Modellkode: ECR33

 

GTS-4

4WD - 2.5l NA - 190hk - 230Nm - Motorkode: RB25DE - Modellkode: ENR33

 

GTR

4WD - 2.6l TwinTurbo - 276hk - 368Nm - Motorkode: RB26DETT - Modellkode: BCNR33

 

 

GTR har en helt annen motor enn GTS25t, og eneste grunn til at den har "bare" 276hk er at mer enn dette ikke er tillatt i Japan. Normalt så ender man rundt 350hk når man fjerner denne begrensningen og 180km/t fartsbegrensningen.

 

Kunne tenkt meg en GTS-4 som vinterbil... Siden jeg ikke har råd til en UrQuattro uansett : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satt på med denne bilen jeg og. Det kenneth sa var at denm var i overkant av 300hk..Bilen til rotor eter dinne bilen til frokost..søtte på med begge to så var nokk en god del forskjell.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.