#101 Skrevet August 10, 2004 okey 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Desember 15, 2004 Friske opp gammel tråd... Nå røk den ene tåkelyspæren, og jeg må ha nye. Jeg vet ikke om jeg orker å vente på å få nye i posten (eurolight fra powerzone). Da lurer jeg på om noen har testet H3 pærer som er å få kjøpt på Clas, Torshov, bilxtra. Hvilke lyser hvitest/blåest? (F.eks. Philips vs. Osram?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Desember 15, 2004 Jeg holder en knapp på Phillips sine 4000K pærer. (Står 4000K med stor skrift utenpå pakningn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Desember 15, 2004 Disse bruker jeg 100 w ( 4000 k ) fra Auto Style meget godt fornøyd. Og har hatt samme pærene i over et år på lagunan til min far uten at det har kveldet reflektoren. men sikkert forskjell fra bil til bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Desember 15, 2004 Fint med opplysninger som sier noe om hvordan pæren lyser (farge, styrke osv), gjerne i forhold til konkrete andre, og pris og forhandler (inkl sted/link). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Desember 15, 2004 er vel relativt inhabil til og oppgi forhandler men auostyle kan fås hos en del forhandlere rundt i landet mens flere er på vei. Prisen er 270,- og de kan sammen lignes ett sted mellom vanlige superwite og xenon altså hvit med et isblått/lilla skjær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Januar 19, 2005 Disse bruker jeg 100 w ( 4000 k ) fra Auto Style meget godt fornøyd. Og har hatt samme pærene i over et år på lagunan til min far uten at det har kveldet reflektoren. men sikkert forskjell fra bil til bil Noen som har bilde av hvordan de ser ut på bilen? Noen forhandlere i Trondheim eller Lillestrømområdet? Andre forslag til H3-pærer som ligner på Xenon (dvs blålige)?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Januar 6, 2007 Denne har ligget død en stund, men trenger noen tips. Er det noen som vet om butikker i Oslo-området som har noen av disse pærene? Philips BlueVision 4000K General Electric Blue ett eller annet... (Usikker på om Clas Ohlson har disse lengere) Osram Cool Blue Hvitt LED parklys Synes det blir litt håpløst med Internett bestilling for dette småtteriet. Jeg har sjekket med Torshov, Mekonomen og Biltema men der var det heller labert. Det må da være noen som har dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Januar 6, 2007 GE super blue har de fleste sluttet å selge, men jeg fikk bestilt dem i Horten, i hvertfall. Grunnen var visstnok at de røyk fort, men mine varte 5 år.. ? Claser'n har sluttet med disse så vidt jeg har sett i Tønsberg i hvertfall. Uansett er de myye gulere enn xenon, selv om de var knallhvite mot de gamle nærlysene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...