Ålesund: VårCruising! Ta dej en tur da vel...

Blir du med på Vårcruisinga 30/4  

26 stemmer

  1. 1. Blir du med på Vårcruisinga 30/4

    • Er du teit eller, selvfølgelig blir jeg med! (JA!)
    • Nope, det gidder jeg ikke. (NEI!)
    • Vet ikke enda om jeg kan (VET IKKE!)


Anbefalte innlegg

Det ble vel såvidt diskutert på forrige pizzamøte men siden det ikke har skjedd noe etter det, tar jeg meg den frihet og skjære igjennom å invitere alle medlemmer til:

 

VårCruising til Nordmøre søndag 30/4

 

Vi bør vel prøve å komme oss av gårde om ikke før det har blitt lyst så ihvertfall fra morgenen av.

Shell stiller med møteplass både i Vegsund og på Sjøholt, men tidspunktet må nok diskuteres litt;)

Her er det viktig med innspill!!

Jeg tenkte vi kunne prøve å dra med oss noen fra Molde oppover også hvis noen der skulle ønske å slenge seg med og da blir det jo enda viktigere at vi vet når vi er hvor: smil :

Også hadde det jo vært greit å avtalt med Nordmøre sånn i tilfelle de kunne ha lyst til å møtes når vi alikevel er på de kanter:)

Uansett hva som skjer, og med hvem, neste søndag blir det tur: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi (i allefall jeg) skal ta imot dere med åpne armer : vinke :

 

Noe mer info om når dere regner med å være her hadde vært kjekt. Og hvor på Nordmøre hadde dere tenkt dere? I likhet med Sunnmøre så strekker jo Nordmøre seg over et enormt areal : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi (i allefall jeg) skal ta imot dere med åpne armer : vinke :

 

Noe mer info om når dere regner med å være her hadde vært kjekt. Og hvor på Nordmøre hadde dere tenkt dere? I likhet med Sunnmøre så strekker jo Nordmøre seg over et enormt areal : smil :

Hehe. Jeg tenkte som så at hvis dere vil ta i mot oss så besøker vi dere der dere mener det er best å få besøk. Det er tross alt dere som kjenner Nordmøre best: smil :

Når det gjelder ETA så regner jeg med at det kommer til å bli enighet om ETD i løpet av uka, det pleier det å bli: haha : så jeg kan bare anbefale å følge med på tråden for mer info.

Dere kan jo ha i tankene at vi sikkert bør ha oss en matbit før vi reiser hjem igjen også;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg enormt klar for : rock : Eneste jeg trenger er ett sete å sitte i eller en bil å kjøre : smil :

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal dere være:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La til en liten undersøkelse også for lettere å kunne se hvor mange vi blir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble vel såvidt diskutert på forrige pizzamøte men siden det ikke har skjedd noe etter det, tar jeg meg den frihet og skjære igjennom å invitere alle medlemmer til:

 

VårCruising til Nordmøre søndag 30/4

 

Vi bør vel prøve å komme oss av gårde om ikke før det har blitt lyst så ihvertfall fra morgenen av.

Shell stiller med møteplass både i Vegsund og på Sjøholt, men tidspunktet må nok diskuteres litt;)

Her er det viktig med innspill!!

Jeg tenkte vi kunne prøve å dra med oss noen fra Molde oppover også hvis noen der skulle ønske å slenge seg med og da blir det jo enda viktigere at vi vet når vi er hvor: smil :

Også hadde det jo vært greit å avtalt med Nordmøre sånn i tilfelle de kunne ha lyst til å møtes når vi alikevel er på de kanter:)

Uansett hva som skjer, og med hvem, neste søndag blir det tur: rock :

 

Vi tar vell imot dere her ...: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såfremt Mr.Rocco kommer seg igjennnom EU på tirsdag, så er jeg klar som et egg. Tar med meg ei høne i passasjersetet også, tenker jeg:)

Blir i stedet for pizzamøte dette da, eller tar vi det helga etter også?

 

Men det var jo SKREMMENDE lite folk som har sagt ja her da! Sover dere?:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såfremt Mr.Rocco kommer seg igjennnom EU på tirsdag, så er jeg klar som et egg. Tar med meg ei høne i passasjersetet også, tenker jeg:)

Blir i stedet for pizzamøte dette da, eller tar vi det helga etter også?

 

Men det var jo SKREMMENDE lite folk som har sagt ja her da! Sover dere?:o

 

Må passe på snabben da så det ikke blir liggende igjen noen egg da.. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir i stedet for pizzamøte dette da, eller tar vi det helga etter også?

 

Men det var jo SKREMMENDE lite folk som har sagt ja her da! Sover dere?:o

Pizza må vi jo ha da :P

Jeg har lyst å bli med,men ingen bil eller førerkort å rutte med...heheh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pizza må vi jo ha da :P

Jeg har lyst å bli med,men ingen bil eller førerkort å rutte med...heheh

 

Du får fikse syncron så kan ej ratte den så kan du sitte på : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

so klar vi skal på detta her! men ej vekje ka bil det blir enda : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg foreslår Napoli Pizza & Grill for bespisning. Her er det plass til noen biler, samt en del sitteplasser både inne og ute.

Så kan vi eventuelt kjøre en runde ilag før eller etter mat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

napoli..... uff.... ett sorgens kapittel....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

napoli..... uff.... ett sorgens kapittel....

 

Med bakgrunn i hva?

 

Maten er i allefall god sammenlignet med mange andre "jalla-pizza-sjapper" i byen...: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Back 2 topic pls? .....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg finne en bil å kjøre eller noen å sitte på med så er jeg klar :) dukker opp på torsdag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg finne en bil å kjøre eller noen å sitte på med så er jeg klar :) dukker opp på torsdag :D

På torsdag... du venter vel på oss andre enten i vegsundet eller på sjøholt til søndag da eller: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, kommer hjem på torsdag fra sjøen ;) men står sikkert på shell fra torsdag til søndag så skal nok vente...

Synes vi heller kan ta det søndagen etter når det er pizza møte jeg ;) da kan jeg kjøre min egen bil om alt virker : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er egentlig planen ? hvor skal vi og skjer det noe annet enn og kjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er egentlig planen ? hvor skal vi og skjer det noe annet enn og kjøre?

Det var vel snakk om en matbit da. Og så synes i allefall jeg det har vert gøy å kjørt en runde på byn her da å kansje fått stilt opp bilene å tatt litt bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir trolig ikke med. Skal nesten samme vei på fredag, men stopper på hjelset/skjevik, dvs før Fursetfjellet. (foreldre til dama bor der.)

 

Blir vel bygging av loft på meg. (Gjæring av lister og litt klikk gulv i helgen...) Skal trolig nedover til Ålesund igjen sent på Søndag, hvis ikke dama tar buss. Hun skal jobbe Mandag.

 

Har vært gøy å vært med, men får ta den en annen gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det cruising på den beryktede atlanterhavsveien, eller?

 

Godt at lokallaget her endelig har begynt å ta til fornuft å legge slike happenings til datoer hvor ÅFK har bortekamp:D (....og ikke kom og fortell meg at det er ubevisst, j***la skap-supportere!!);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det cruising på den beryktede atlanterhavsveien, eller?

 

Godt at lokallaget her endelig har begynt å ta til fornuft å legge slike happenings til datoer hvor ÅFK har bortekamp:D (....og ikke kom og fortell meg at det er ubevisst, j***la skap-supportere!!);)

 

 

 

hva er det her ÅFK greia du snakker om... vet ikke om jeg har vært borti noe sånt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han mener nok AAFK. er lett å bli forvirret : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.