Ålesund: VårCruising! Ta dej en tur da vel...

Blir du med på Vårcruisinga 30/4  

26 stemmer

  1. 1. Blir du med på Vårcruisinga 30/4

    • Er du teit eller, selvfølgelig blir jeg med! (JA!)
    • Nope, det gidder jeg ikke. (NEI!)
    • Vet ikke enda om jeg kan (VET IKKE!)


Anbefalte innlegg

Flisnes-mafian stiller med to stk i ny-polert bil. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken ferge hadde dere tenkt å ta fra vestnes?

tror de blir litt hart å ikke heilt forsvarlig å kjøre kl 8 vist det blir fyll lørdag

 

Enig :) Kan ikke helt skjønne at vi skal bruke 4-5 timer via molde.. går på ca 3 det. 0800 er jo midt på natta : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

F*ck !!! Dama må jobbe nattevakt inatt så turen utgår for min del........:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig :) Kan ikke helt skjønne at vi skal bruke 4-5 timer via molde.. går på ca 3 det. 0800 er jo midt på natta : faint :

Hvis du leser innlegg nr.1 og 32 i denne tråden ser du at det er fritt fram for å komme med forslag til alternative reisetider, ruter osv.

Hvis det går på 3 timer å kjøre til Kristiansund regner jeg med at du har et alternativt klokkeslett som vi kan reise? I så fall, post det her da sånn at jeg og de andre som ev. møter opp på Ørskogfjellet ikke blir stående der oppe å vente i 2-3 timer før dere andre kommer. Jeg syns ikke det er så j@vla gøy å stå opp: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det burde blitt tatt en avgjørelse asap når det gjelder dette da, slik at alle får med seg infoen.

 

Om reisetiden er 2 timer kortere, kan vi ikke dra kl 10 da?

 

vilsovelengre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La oss si klokka 10 på Shell i Vegsundet da.....enkelt og greit!!!! Pål Gnål Fårikål har talt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel talt Fårikål... Klokka 11 på fjellstova på Ørskogfjellet for oss som bor innafor der kuene bæsjer på marka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel talt Fårikål... Klokka 11 på fjellstova på Ørskogfjellet for oss som bor innafor der kuene bæsjer på marka.
Hallo...vi bruka jo ikke EN TIME fra Shell Vegsund da : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett så må det stemme med ferga fra Vestnes. Og den går 10:30 eller 11:15.

 

Mao, stå opp tidligere eller ta 11:15 ferga. da passer vel 11 på fjelltoppen bra?

 

Edit: Eller blir det om Åndalsnes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett så må det stemme med ferga fra Vestnes. Og den går 10:30 eller 11:15.

 

Mao, stå opp tidligere eller ta 11:15 ferga. da passer vel 11 på fjelltoppen bra?

 

Edit: Eller blir det om Åndalsnes?

Greieste veien e vel om Molde......så da får vi satse på 11:15 ferga på Væstnæs

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mellom 12.30 og 13.00 ved Krifast da sånn cirka? Slik at vi her vet sånn cirka når vi skal "møte opp" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da møter vi opp på shell KL 10.00

og dere som vil møte opp på fjelle kl 10.30 og så tar vi 11.15 ferga... hørest ikke det greit ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle jo tru at ingen av dere har vært på tur med lokallaget før jo.: rolleyes

TTT ble først sagt på Shell i vegsund!

Vi møter opp på fjellet senest kl. 1030 også venter vi til dere kommer: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei

OPPMØTE SHELL KL09.45

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og vi i Nordmøre lokallag møter dere ved Flatsetsund småbåtlag...første til høyre så å si rett etter Krifast-tunnelen (i retning mot Kristiansund) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mellom 12.30 og 13.00 ved Krifast da sånn cirka? Slik at vi her vet sånn cirka når vi skal "møte opp" :)
Blir det riktig når vi skal ta 11.15 ferga fra Væstnæs da ?? :confused: Ferga tar jo 45 minutt sist jeg tok den hehe. Lenge siden jeg har kjørt den veien men tar det ikke lenger tid til Krifast enn en drøy halvtime-time ??? Ser jo ut til at det blir skikkelig "drit-vær" også da hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hyggelig sammenkomst idag :)

Det var riktig så trivelig, og vi var maksimalt heldige med været, maten var god, og det ble en del biler. Var det 29 biler vi klarte å rote sammen på det meste? : eek :

S3010003.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hyggelig sammenkomst idag :)

Det var riktig så trivelig, og vi var maksimalt heldige med været, maten var god, og det ble en del biler. Var det 29 biler vi klarte å rote sammen på det meste? : eek :

 

Angrer på jeg ikke ble med....sitter her å skåler med meg selv akkurat nå...:cool:

 

Noen som har bilder da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste av bilene samlet ved Storkaia brygge : rock :

S3010025.JPG

S3010026.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker får en trivelig dag folkens! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil takke alle som ble med fra Ålesund for en flott tur : ja :

Og til dere som ikke ble med....:nana:: haha :

Bilder finner og legger dere her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en super tur og en super naust fest: smil : Er en smule redusert i dag ja..skal få lagt ut noen bilder senere. tok vel ca 130 bilder av tur og fest men festbildene tror ikke jeg er bra å legge ut.. Pero vil du ha noen kopier : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skuffende at ingen fra Molde ble med oss....men men vi var vel egentlig nok slik som vi var da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en super tur og en super naust fest: smil : Er en smule redusert i dag ja..skal få lagt ut noen bilder senere. tok vel ca 130 bilder av tur og fest men festbildene tror ikke jeg er bra å legge ut.. Pero vil du ha noen kopier : smil :

 

Naust fest?? Har e ikke ikke ikke sett: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.