Trondheim: Utstillingstreff 24.juni

Anbefalte innlegg

Da er det klart! Den 24. juni blir det utstillingstreff på Møller Trondheim Tunga. Skal på møte med Tor Martin Johansen ( møller) i begynnelsen av juni og diskutere litt detaljer. Biler som skal stille ut bør komme sånn ca. 9-10 på mårran. Utstillere kan vise frem anlegg og være med på et lite DB-drag. Mulighet for en premie i den forbindelse, må sjekke den først. Tenkte å prøve å få til litt salg av pølse, brus og kafe. Kan være kjekt å få litt pæng i klubbkassa. Skiltplater og Streamers blir det. Får håpe vi får tak i Banneren, så vi kan henge den opp i innkjøringa. Tenkte å avrunde ca 14.00-15.00. Møller har åpent fra 10.00 til 14.00. Dette må dere spre videre til alle kjente, og deres kjente også. Jeg skal henge opp et lite notat om dette på noen plasser i byen.

Og så en siste ting! ER DET NOEN SOM VET HVEM AV KLUBBMEDLEMMENE SOM JOBBER PÅ MØLLER, I SÅ FALL FÅ DE TIL Å KONTAKTE MEG ELLER TOR MARTIN JOHANSEN PÅ MØLLER.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

er det åpent for n-trøndere å ta seg en tur å?

hørtes ut som et fint opplegg:)

 

mvh: oss her oppe i kalde nord.........:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda det er bare å komme, gjerne hele Norge. he he litt å ta i kanskje!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har nå blitt tildelt "Banner". Den skal vi bl.a. bruke på utstillingstreffet.:)

Størrelsen på Banneren vites ikke enda, men den skal tas med fra Hovedtreffet første helga på juni. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok jeg kommer om jeg får resten av stylingen og lakk på den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på at bilen er helt ferdig til den tid. Dukker vell opp om sola skinner:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på at bilen er helt ferdig til den tid. Dukker vell opp om sola skinner:)

 

Ja, finvær er et must!!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan bli bra! :D Håper det er intresse fra klubben sin side for å stille ut litt biler da :) :)

 

Vil vel komme litt mer info ang det tipper jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg opplyse om at jeg skal holde et møte ang. utstillingstreffet snart. De jeg vil skal være med på dette møtet, er de som er villig til å stille opp og hjelpe til 24. juni. Så da trenger jeg frivillige som melder seg her på denne tråden, eller til meg på treffet nå Torsdag 18. mai.

På det møtet vil jeg ta opp hvordan ting skal utføres på treffet. Dette gjelder tidspunkt for oppstart og avslutning, eventuell premiering, salg av brus, pølse og kaffe osv. Ja resten kan vi vel prate om når vi møtes på møtet.

PS! MÅ ha frivillige. Hvor mange kommer jeg tilbake til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer forhåpentligvis med både bil og arbeidskraft! Count me in :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hjelpe til jeg å...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! Da blir det som følger: Treffet starter 12.00 og avsluttes 16.00. Oppmøte for utstillere fra 11.00 og utover. Møller stiller ikke med biler som først antatt.

Premiering ved people choise for beste VW og Audi. DB- drag blir det også. Kommer med mere detaljer fortløpende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller stiller ikke med biler som først antatt.

: mad : Spesiell grunn til dette da?

Har du vært i møte nå eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: mad : Spesiell grunn til dette da?

Har du vært i møte nå eller?

Siden vi ikke hadde treffet sammen med deres åpen dag sist Lørdag, så ble det slik. Kan ikke gjøre noe med det. Snakkes i mårra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden vi ikke hadde treffet sammen med deres åpen dag sist Lørdag, så ble det slik. Kan ikke gjøre noe med det. Snakkes i mårra!

 

Da får vi bare stille opp med enda flere biler selv :)

Kom alle som har nybil, så slår vi passaten og touranen til møller glatt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har det ikke akkurat vært noe voldsom respsons på noen av de trådene som er lagt ut da.. Skal man bare anta at det dukker opp biler? Skummelt det også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer en tur jeg også. Er det sånn å forstå at det er på det nye Møller-anlegget på omkjøringsveien det foregår?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok ta meg en tur, jeg også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer en tur jeg også. Er det sånn å forstå at det er på det nye Møller-anlegget på omkjøringsveien det foregår?

 

Det er korrekt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er korrekt :)

 

Takker, da dukker jeg nok opp der med Backpacker'n skal du se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at alle dere som skriker ut nå, kommer og stiller med bil? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.