Trondheim: Utstillingstreff 24.juni

Anbefalte innlegg

Jeg kommer iallefall og ser. Får se på om jeg stiller ut.

 

Men, er dette treffet annonsert noen andre steder på forumet enn på lokallagsforumet? Hva med også å sette inn en liten notis i adressa eller lignende, kan ikke koste all verdens? Så VW-klubben (for luftkjølte VW) hadde en liten annnonse angående deres treff sist helg, bare i notisdelen, ved annonsene, samt ett lite bilde..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer iallefall og ser. Får se på om jeg stiller ut.

 

Men, er dette treffet annonsert noen andre steder på forumet enn på lokallagsforumet? Hva med også å sette inn en liten notis i adressa eller lignende, kan ikke koste all verdens? Så VW-klubben (for luftkjølte VW) hadde en liten annnonse angående deres treff sist helg, bare i notisdelen, ved annonsene, samt ett lite bilde..

Har sjekket opp forskjellige plasser å annonsere, men det blir for kostbart for vår del. Har ikke så mye å rutte med i kassa da vet du. Håper det retter seg til Lånketreffet neste år. Men jeg holder på å henge opp små plakater rundt omkring i Trondheim. Så vi får se hvordan dette går. Trenger et par til for å hjelpe til, slik at det går ann å bytte på oppgavene. Gjerne ta med noen damer for å hjelpe!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer iallefall og ser. Får se på om jeg stiller ut.

 

Men, er dette treffet annonsert noen andre steder på forumet enn på lokallagsforumet? Hva med også å sette inn en liten notis i adressa eller lignende, kan ikke koste all verdens? Så VW-klubben (for luftkjølte VW) hadde en liten annnonse angående deres treff sist helg, bare i notisdelen, ved annonsene, samt ett lite bilde..

Skal opprette en tråd på bilforumet også, satse på at det sprer seg litt med jungeltelegrafen, i tillegg til det Jann nevner..

 

Og har forstått det sånn at en annonse som er noe større en 4x4cm blir fort dyrt ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Smevik har kommet frem til at ca 10.00 er en fin tid å møte opp for å rigge opp til Utstillinga. Dette gjelder alle som skal hjelpe til. Trenger ei kokeplate pluss skjøteledning, si fra til meg hvis noen har! Banneren må vi finne en grei plass å henge opp. Kommet forslag om å henge den opp på gjerdet vendt ut mot E6. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan stille med ledning og trakter om ikke annet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, flott initiativ dette!: rock :

 

Har leeenge gått med planer om å stikke innom på møtene nede ved Bunnprisen, men jobben kommer alltid i veien når dere har disse... : bh :

 

Derfor var det kjekt å høre at dere klemmer til med denne utstillingen, og jeg regner med å stikke innom en tur på lørdag! Tar med bilen, men får nok ikke til å delta i utstillingen dessverre....

 

Snakkes!

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det muligheter for å vaske på området, eller må vi gjøre det andre steder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en nyåpnet statoil-stasjon rett over E6 (100m unna) burde være muligheter for sånt der. :) Mulig de har noen muligheter på møller også, men det har vel Jann Gunnar oversikt på..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det muligheter for å vaske på området, eller må vi gjøre det andre steder?

 

Skal prøve å få sjekka dette 100% så fort som mulig.

Men uansett er det en rykende fersk Statoil-stasjon rett over E6'en (også kjent som omkjøringsveien) som sagt, legger ved ett illustrasjonsbilde. Skal sjekke opp om de har noe vaskeannlegg klart til den 24. Hvis ikke, er det vel Statoil Nardo som er mest aktuell. Som førvrig vises på det andre bildet.

 

Kommer med mere info i morra :)

statoil.jpg

statoil2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Esso ved avkjøringen til Moholt før bakken ned mot avkjøringen til Statoil Nardo (tidligere Scandic hotel lå der..), har også 2 vaskeplasser.

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få sjekka dette 100% så fort som mulig.

Men uansett er det en rykende fersk Statoil-stasjon rett over E6'en (også kjent som omkjøringsveien) som sagt, legger ved ett illustrasjonsbilde. Skal sjekke opp om de har noe vaskeannlegg klart til den 24. Hvis ikke, er det vel Statoil Nardo som er mest aktuell. Som førvrig vises på det andre bildet.

 

Kommer med mere info i morra :)

 

 

Vaskehallen er ivertfall opperativ for de reklamerte om gratis vask på åpningsdagen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Esso ved avkjøringen til Moholt før bakken ned mot avkjøringen til Statoil Nardo (tidligere Scandic hotel lå der..), har også 2 vaskeplasser.

 

Truls

Vi får låne vaskehallen på baksiden av Møller, med høytrykksvasker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratis vask også? &¤#%&& at jeg er uten bil den helgen.. : bh : Ingen som vil plukke opp en stakkar i Heimdalsområdet vel? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ska jo hjelpe til! Så deg må vi få henta ja. Send nr ditt på PM til meg, så ringer jeg når jeg er på vei.:) Vi ska vær der t 10.00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ska jo hjelpe til! Så deg må vi få henta ja. Send nr ditt på PM til meg, så ringer jeg når jeg er på vei.:) Vi ska vær der t 10.00.

 

 

Skal alltids komme meg oppover, men hadde vært kjekt å slippe å kjøre søsters moped eller å ta bussen. :) Tar kontakt jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får låne vaskehallen på baksiden av Møller, med høytrykksvasker.

Supert!

Trenger en vask ja... Men da blir det vel litt av en kø der tenker jeg! :)

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaskeautomaten er operativ på Angeltrøa, men de har nettopp begynt og støype gulv på selvvaskanlegget..

 

Så da er det Statoil Nardo, eller Esso Moholt som er plassen for selvvask, hvis det blir trangt på Møller :=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg havarerte selvsagt girkassen i helga, så jeg kommer ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal alltids komme meg oppover, men hadde vært kjekt å slippe å kjøre søsters moped eller å ta bussen. :) Tar kontakt jeg.

 

Quoter likegodt meg selv her. Ble ikke billøs alikevel, så da stiller jeg med bil. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg havarerte selvsagt girkassen i helga, så jeg kommer ikke...

Ikke bra :( Du får ikke ordna deg med skyss heller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bra :( Du får ikke ordna deg med skyss heller?

 

Drar vel til Selbu for å slukke mine sorger i stede tipper jeg. ;) Så dere får ta mange fine bilder å legge ut her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar vel til Selbu for å slukke mine sorger i stede tipper jeg. ;) Så dere får ta mange fine bilder å legge ut her...

Du har ikke en vag i familien du kan tjuvlåne? :P Vi trenger jo alle de vag vi kan få tak i :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, Årsøya blir mitt reisemål i helga. Så får jeg heller stikke innom på et av de Torsdagstreffa, for å se hva dere gjør der, når kjerra er klar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, Årsøya blir mitt reisemål i helga. Så får jeg heller stikke innom på et av de Torsdagstreffa, for å se hva dere gjør der, når kjerra er klar...

 

Da blir det værtfall to VACN medlemmer på Årsøya;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det værtfall to VACN medlemmer på Årsøya;)

 

OT.

Niks gutter, vi blir nok da 3 stk, men jeg stiller med håndhjern

kevlar hanska + skuddsikker vest og store bokstaver på bryste der

det står SECURITY :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.