Anbefalte innlegg

Kjørte ca 80mil igår for å hente denne skjønnheten. Måtte i tillegg ta 4 ferger, men det var på en rar måte verdt det. Jeg har nemlig sett veldig mye pen natur denne helgen. :) Nå må jeg bare få byttet reg.reima så jeg får brukt bilen.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interiøret.. med en masse jeg savner fra 200'en. Skinn, el-vindu, el-speil og kjørecomputer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer! : ja :

Fikk du solgt 80'en til slutt altså?

Blir det noko stereo eller andre planar for bilen? :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. :D

 

Jeg byttet med Magne Jørgensen fra klubben. Han hadde lyst på en billigere bruksbil, jeg på mere effekt. Så da.. : ja :

 

Frode G. har allerede gitt meg pris og levtid på trim samt brembo-bremser, Rune W. har sålangt gitt meg en oversikt over styling til corren, og Frode hos bassbrothers har fått en mail, som jeg riktignok ikke har fått svar på da.. :confused:

 

Vi får se hvor mye dette sporer ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Frode hos bassbrothers har fått en mail, som jeg riktignok ikke har fått svar på da.. :confused:

 

Bruka som regel ikkje å ta lang tid, så svar kjem nok snart ;)

Set forresten inne på nettsidene deira no. Dei har fått TT som demobil! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil. Gratulerer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis Knutis, ser bra ut: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis.... høres ut som det blir flere "sinte" corraer utover... we like :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge bil... Men hvor ble det av S2 sedan`en.. Synes å huske at du skulle kjøpe den blåe og selge tdi`en..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en pen bil du har fått Knut Arne, og som jeg sa til Magne... den bilen fortjener noen andre felger/dekk :) Grattis begge to

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker alle sammen.

 

Øystein; S2 sedan fikk jeg ikke forsikret, banken ville heller ikke låne meg så mye.. så da ble det rett og slett ikke. Men jeg er da fornøyd likevel nå. : ja :

 

Tord; Har felg-katalogen til Autopartner liggende oppe.. Skal ha 16" ett-eller-annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Tord; Har felg-katalogen til Autopartner liggende oppe.. Skal ha 16" ett-eller-annet.

 

Her er hjula for deg, Keskin 9x16 til 10.000, løp og kjøp!!! Er rå felger ihvertfall, ellers er Azev A i 9x16 en sikker vinner på Corrado!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9x16 er for bredt. :rolleyes:

 

jeg satser heller på moderate 7.5x16".. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med ny bil begge to. Fikk du ikke med radio på de 40 milene??? Håper du er god til å synge....hehe. Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker takker!

 

Arne; Vi ble enige om å beholde hver vår. Jeg hadde derimot med meg en kompis, og vi pratet vannvittig masse drit. Før vi ble for trøtte til å si noe mer. :D Og som sagt, det var 80mil, ikke 40. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult du fikk Bensinbil du og da ;) fin den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Her er hjula for deg, Keskin 9x16 til 10.000, løp og kjøp!!! Er rå felger ihvertfall, ellers er Azev A i 9x16 en sikker vinner på Corrado!

 

De hjula sitter på brutterns Corrado nå. Passet perfekt med litt spacere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Arne; Vi ble enige om å beholde hver vår. Jeg hadde derimot med meg en kompis, og vi pratet vannvittig masse drit. Før vi ble for trøtte til å si noe mer. :D Og som sagt, det var 80mil, ikke 40. ;)

 

Kjenner det fenomenet der ja, opplevde det samme med en kompis når vi dro til Bergen for å hente folkevogn... Vi hadde ikke mye å skravle om når vi nærmet oss Arendal igjen... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil da Knut !!

 

Så lekker ut den, spesielt interiøret...NAM !! : rock :

 

OT: Skal nedover fra Ålesund til Lørenskog (hmm...var TS han het var det ikke..? ;):D ) sammen med en kompis neste uke.. Avreise fra Ålesund natt til fredag, levere bil om morgenen og kjøre opp igjen fredag kveld... Mistenker det blir lite prating på vei oppover igjen da gitt... : sove : : sove : :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bilen polert, og venter på felgene som er "bare" 3 dager forsinket.. ;) Får de nok imorra, og da er bilen klar for treffet på lørdag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte Sonax som jeg ble anbefalt av RS2-Lillian på Bilspectra i Molde. Hun har brukt samme med gode resultater. Den var veldig lett å arbeide med, brukte en liten maskin på de store overflatene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste, av hekken.. Må ha inpro-lys, bare må ha det.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulerer med digg bil Knut Arne Oppigård

Corran' er og blir en av de råeste VW'ene :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.