#176 Skrevet Desember 18, 2006 haha, vet ikke kjøpe meg verktøy osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Desember 20, 2006 Hvem som kommer på fredag da? Ketil Hans Hallvar og jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Desember 21, 2006 Jeg skal nok få tatt meg en tur. Må uansett ta litt julegaveinnspurt Også må jo golfen få seg skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Desember 21, 2006 Ey,vi må møtes litt tidliger enn 1800,da æ ska på førjulsdram i 19-tida.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Desember 21, 2006 skal prøve å få til det. Men blir lang ventetid på meg i steinkjer da. Noen som har forslag på hva jeg skal gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Desember 21, 2006 Hmm,er ikke mye å finne på her altså. Men,det er masse teens på sentrene for tida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Desember 21, 2006 Va å kjika på kæmm som har posta mæst i deinn trån her!! and the winner is; Sven Erling Vea 72: haha : Hallvar Hellesø 28 Gjermund Rye 15 Rolf Inge Sletvold 12 Jan G. Krogh 10 Aleksander Miljus 9 Ketil Falstad 9 Hans Strømseng 7 Marion Strøm 6 Kristian Breivik 3 Vidar Smevik 2 Rune Sveian 2 Tormod Holien 2 Kjell Larsen 1 Eivind Utheim 1 Bård Even Skogaker 1 Odd Martin Lyngsaunet 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Desember 21, 2006 Snakker tydeligvis mye med seg selv han Sven Erling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Desember 21, 2006 Blir det noe på steinkjer i mårå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Desember 21, 2006 kjører herifra i 4-5 tia jeg. Skal på biltema først. så må vi vel ha noe mat. møtes utenfor biltema i halv 5 - 6 tia? Jeg kjører sort golf 5 tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Desember 22, 2006 hmmm. sjer itj ut som æ får te å kom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Desember 22, 2006 Det var da synd ketil. Du får prøve da vetu Hallvar ringte meg nettopp, han har med en kompiss som kjører coupe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Desember 22, 2006 Jeg må melde pass. Ligger hjemme med akutt sykdom. Kan ikke bevege med mer enn 2 min unna dassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Desember 22, 2006 Typisk! Og jeg får ikke tid allikevel Hektisk juleinnspurt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Desember 22, 2006 Det ser ikke ut som det blir noe treff i dag. Vi kan da prøve å få til noe i moellomjula da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Desember 22, 2006 Det ser ikke ut som det blir noe treff i dag. Vi kan da prøve å få til noe i moellomjula da?? Hadde kjørt før alle meldte pass jeg!!!!! Ikke FAAN om jeg gidder og komme i mellomjula! får se når vinteren er over! Har da vel andre ting å sløse bensin og penger på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Desember 23, 2006 Det ser ikke ut som det blir noe treff i dag. Vi kan da prøve å få til noe i moellomjula da?? Hadde da aldri forventa å sett volvo'n din komme heller. Var mere gira på å få sett bilen til Ketil og Hans. Ketil møtte jeg jo på verdaln da. Så ble jo nesten fullført. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Desember 23, 2006 Kem faan e d som hi sagt æ sku kom i volvo??? Så vit æ veit, så eie itj æ nå volvo heill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Desember 23, 2006 Ja,da var det jul da folkens! Håper alle får ei fin jul,og et kjempegodt nytt år! God Jul gutta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Desember 23, 2006 Æ kan da itj nå rå for at aill trekke sæ i siste litn, Så æ trur dåkk må ta d litt me ro ja, prøve no å kom med nytt forslag æ, men d blir d vest berre helvet tå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Desember 23, 2006 Ketil møtte jeg jo på verdaln da. Så ble jo nesten fullført. Æ ser da biln dinnj kvar dag æ! Næstn foillførrd træff d å da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Desember 23, 2006 Æ kan da itj nå rå for at aill trekke sæ i siste litn, Så æ trur dåkk må ta d litt me ro ja, prøve no å kom med nytt forslag æ, men d blir d vest berre helvet tå. Poenge e væll kansje at når d e ænkelte i lokallage som trøng ein del tim på å kjør t steinkjer, så går d itj an å avlys i siste jævla litn!! Å vess du tænke dæ om så bør du kom framm t at folk har ainna teng å jærra i jula einnj å færra på biltræff å at d sekkert ha vørrti like bra oppmøte som d va i går Må gå an å planlægg litt ber, å itj bære komma me forslag ut av lause lufta!!! Ka om mainn bi eni om åv sjå på kalendern å kartlægg når mainn har tia eiller kainn ta sæ fri? så kainn vi bi eni om dato å møtes på? Æ kjæmm iallefaill itj på nå træff før æ veit at d e et ein gong t:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Desember 23, 2006 Ja,da var det jul da folkens! Håper alle får ei fin jul,og et kjempegodt nytt år! God Jul gutta! Å du e oinnskyldt førrde at du spydd me høvve å rævva å itj koinn komm igår: smil : Go jul t aill ihop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Desember 23, 2006 God Jul ja Får vi ønske alle god fyllesyke hele julaften og romjula. Edit: Skål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Desember 24, 2006 Poenge e væll kansje at når d e ænkelte i lokallage som trøng ein del tim på å kjør t steinkjer, så går d itj an å avlys i siste jævla litn!! Å vess du tænke dæ om så bør du kom framm t at folk har ainna teng å jærra i jula einnj å færra på biltræff å at d sekkert ha vørrti like bra oppmøte som d va i går Må gå an å planlægg litt ber, å itj bære komma me forslag ut av lause lufta!!! Ka om mainn bi eni om åv sjå på kalendern å kartlægg når mainn har tia eiller kainn ta sæ fri? så kainn vi bi eni om dato å møtes på? Æ kjæmm iallefaill itj på nå træff før æ veit at d e et ein gong t:p Men det var ikke bestemt at det skulle vær treff i går. Det var ingen i fra styret som hadde sakt at det skulle være treff, det var forslag i fra noen av i lokallaget som ville ha treff. At det må gå an å planlegg litt ber e æ eni om, FOR DET HAR Æ TATT OPP I TRÅD TILLIGERE, FANT IKKE DEN NÅ, men da var det noen som surnet til i lokallaget, for de mente vist at 4-5 dager måtte være god tid i forkant. Jeg mener hvis det skal skje noe så må det gies beskjed om det ca 14 dager for den dagen det skal skje. Dette er noe som har fungert dårlig i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...