Nord-Trøndelag: Prateposten

Anbefalte innlegg

Noen som skal til oslo og kan ta med et skinnbaksete i retur til meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tralala : smil : steiki ta... no vart æ tørst : smil : bi nånn sånne kula no snart sven?! skreiv oinner kontrakt på leilighetskjøp i dag æ.. peise nyttj : smil :

 

EDIT!!! Sven.. huske du at æ gifta mæ me ho her ?

 

i128059139_76700_4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tralala : smil : steiki ta... no vart æ tørst : smil : bi nånn sånne kula no snart sven?! skreiv oinner kontrakt på leilighetskjøp i dag æ.. peise nyttj : smil :

 

haha, når fløtte du inn? Kanskje æ ska fløtt inn lamme dæ istede :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tralala : smil : steiki ta... no vart æ tørst : smil : bi nånn sånne kula no snart sven?! skreiv oinner kontrakt på leilighetskjøp i dag æ.. peise nyttj : smil :

 

EDIT!!! Sven.. huske du at æ gifta mæ me ho her ?

 

 

Nei, det huske itj æ. for å sei det sånn så huske æ itj så jævla my :P Veit bære at æ forsvant med ei fjortissbærte langt bort :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, når fløtte du inn? Kanskje æ ska fløtt inn lamme dæ istede :P

mars 07 sånn ca :tilber: e jo itj færdibøgd før da.. men d ska seies at det tar kun 2-3 mennutt å svi av ein million kronasja :rolleye:

 

Nei, det huske itj æ. for å sei det sånn så huske æ itj så jævla my :P Veit bære at æ forsvant med ei fjortissbærte langt bort :P

å duuu påstår æ e løddi førr at æ va borti fleir?! hehehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, la oss si æ rota me 4-5stk da. ++ med ei ekstra. Så du RÅKLINA og gifta deg med ca. 10 forskjellige jenter som er 4-5år yngre enn deg :P Ja, du ER værst Hallvar

 

sry blanding dialekt og bokmaal er troett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, ho du "gifta" deg med. Var det ho unge lille som jeg sto og holdtrundt når du rota med ho andre dama? :D

 

***** oops:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, ho du "gifta" deg med. Var det ho unge lille som jeg sto og holdtrundt når du rota med ho andre dama? :D

ja d kainn stæmm.. førbainna d greiern der.. bi jo næstn revvi tå kleian når mainn drekk veit du :P lool :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja d kainn stæmm.. førbainna d greiern der.. bi jo næstn revvi tå kleian når mainn drekk veit du :P lool :P

 

Ja, e itj greittj å værra kar når man e så kjækk som oss ;):nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e nå me det ja! kainn itj værra ut å gå sæ ein tur i hælgin utn å bli "voldtatt" :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e nå me det ja! kainn itj værra ut å gå sæ ein tur i hælgin utn å bli "voldtatt" :rolleye:

 

hah, nei. Det e bra sekkert det. Dæm e jo fali småjentan for tia : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D e d æ bestandig ha sagt æ: Namsos e ein LØDDI by! :P

Æ kjenne faktisk ein som bor i Løddi-daln i Namsos æ.. : haha : Jaja, dåkk bli no aildri vaksi heill :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å e d små horer (jenter) i namsos å: haha :

men d jær da vel itj nå d??

 

Rolf Inge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D e d æ bestandig ha sagt æ: Namsos e ein LØDDI by! :P

Æ kjenne faktisk ein som bor i Løddi-daln i Namsos æ.. : haha : Jaja, dåkk bli no aildri vaksi heill :nana:

 

haha, snakkes om løddi du. Va i osen engang æ. og æ veit faen itj om ei jente som itj pula aill når a va 12-13 :P Her bynne dæm iallefall når dæm e 14-15åran.. Så ITJ sei nånn ting om det du :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hsssssh.. dessutn så vart d itj nå ikveill! men dæmm æ ån Sven møte på e bestandi villig.. men nok om jeinton.... ka har dåkk i lokallaget gjort i d siste da?? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er gira på et treff snart. Ta det i namsos, så blir det grilling til meg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, snakkes om løddi du. Va i osen engang æ. og æ veit faen itj om ei jente som itj pula aill når a va 12-13 :P Her bynne dæm iallefall når dæm e 14-15åran.. Så ITJ sei nånn ting om det du :P

 

 

: haha : Ja, vi har da endelig nok tå dæm her. Ætte klassen min gjekk ut frå skolin her (vi va livredd guttelus da vi, ailtså) så skjedd det nå ækstremt rart! Aill veitjan bære la sæ ne å skrava, å sånn ha dæm sia holdt på! : eek :

D e faktisk nok om du bære stille dæ nerri krysset her, så kjæm dæm vaglan ferr å få sæ nå.. Koss ha itj bøgda vorti?? Æ skjæmmes. Å itj nok me d, men dæm bytte på karran å, å sætt poeng å greier!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : Ja, vi har da endelig nok tå dæm her. Ætte klassen min gjekk ut frå skolin her (vi va livredd guttelus da vi, ailtså) så skjedd det nå ækstremt rart! Aill veitjan bære la sæ ne å skrava, å sånn ha dæm sia holdt på! : eek :

D e faktisk nok om du bære stille dæ nerri krysset her, så kjæm dæm vaglan ferr å få sæ nå.. Koss ha itj bøgda vorti?? Æ skjæmmes. Å itj nok me d, men dæm bytte på karran å, å sætt poeng å greier!!

 

HEAHAEHAEHHEA. værste jeg har hørt. Bygda er værst. Får seg mye mere der enn i byen.

Derfor jeg flytter til rørvik :P: haha :

 

Lurer på hvor mange poeng de får av å ta meg? : klø : hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

py aone1. M;arion du e så diritns heile tai! Trur d u må ro ne derre drekkinga ja :ØD

 

Og hallavar, du ska heile tia ha nommra t aill daman æveit av. Æ ksa vessta om det vart nå på æd

!

:D

 

men,no skal æsovva! :D

GOndatt:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

py aone1. M;arion du e så diritns heile tai! Trur d u må ro ne derre drekkinga ja :ØD

 

Og hallavar, du ska heile tia ha nommra t aill daman æveit av. Æ ksa vessta om det vart nå på æd

!

:D

 

men,no skal æsovva! :D

GOndatt:D

 

 

:D Hahaha! Deinn der meldinga va bære værst! : haha :

Sjer mæ ut som dritings du :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lægg sæ klokka 3?? slutta å drekk klokka 6 imårest æ! va på jobb klokka 10!! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha. :P oops :D Husker ikke å ha vært på forumet i gårkveld jeg. Og jeg la meg heller ikke. Var jævla mye bra på tvn :P

 

OG herregud som det så ut i biln i dag :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ætter Marion sinj beskrivels tå jeintan på osen så bynnje æ å få løsst t å ta mæ ein tur.. :D:rolleye: :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.