Nord-Trøndelag: Prateposten

Anbefalte innlegg

I will :)

 

Er det mange fra Stjørdal i klubben ell?

 

nei ihvertfall ikke aktive medlemmer som er på treffene.. trur faktisk ikke det har vært noen fra der før.: klø : korriger meg hvis jeg tar feil: eek :

bruker å ha treffene på steinkjer. Men har lagt ut forslag om å ta et treff på Levanger..

 

Flytter dit for å gå skole eller noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, dama er opprinnelig fra Stjørdal.. Fikk unge nå i vinter/vår og jeg vil ikke at ungen min skal vokse opp i Valdres :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, dama er opprinnelig fra Stjørdal.. Fikk unge nå i vinter/vår og jeg vil ikke at ungen min skal vokse opp i Valdres :)

 

hva som er galt med Valdres: klø : .

Er vel ikke noe bedre plass å vokse opp på Stjørdal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valdres er rett og slett ett høl, her har folk kjøttkaker, brun saus og poteter med seg i en isboks når de er ute og råner :)

 

 

Er opprinnelig fra Oslo, og Stjørdal er vel nærmere by enn det Leira/Fagernes er.. Og vi får tomt av svigers så da slipper vi å tenke på det når vi skal bygge oss hus :)

 

 

 

 

Forresten, noen her inne som kjenner Gunn Anita Vennatrø?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valdres er rett og slett ett høl, her har folk kjøttkaker, brun saus og poteter med seg i en isboks når de er ute og råner :)

 

 

 

 

har dem med seg det pga dem er redd for å kjøre seg vill da eller: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel heller for å rekke flere runder uten å måtte hjem før de skal pø** fjortis :)

 

Hehe, neida, men det er fakta at en "rånelegende" herfra hadde med seg kjøttkaker i bilen :) Kjekt med gratis matpause fra mors gryter serru :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel heller for å rekke flere runder uten å måtte hjem før de skal pø** fjortis :)

 

Hehe, neida, men det er fakta at en "rånelegende" herfra hadde med seg kjøttkaker i bilen :) Kjekt med gratis matpause fra mors gryter serru :)

 

er vel kanksje en del av disse legendene å der oppe: haha :

 

Er fra stjørdal hun du spurte om?

 

bodde på stjørdal ei stund jeg å... men er jo over 10 år siden: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun er fra Stjørdal, ja.. Og har gått på vgs i Rørvik for noen år siden, samt. har vært litt ute i Nordsjøen på båt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun er fra Stjørdal, ja.. Og har gått på vgs i Rørvik for noen år siden, samt. har vært litt ute i Nordsjøen på båt :)

 

ok.

 

var det lokallag i valdres da? stor aktivitet?

 

er ikke værdens mest aktivitet her da... men noe er det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har lokallag i Valdres, ja. Har arrangert to "store" utstillingstreff (1.mai 2005 og 2006) og blir nytt treff i 2007. Jeg skal ihvertfall nedover da, fett om vi kunne fått med en gjeng fra Nord-Trøndelag :)

 

Er da litt aktivitet, ganske bra til å være et ganske nytt lag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har lokallag i Valdres, ja. Har arrangert to "store" utstillingstreff (1.mai 2005 og 2006) og blir nytt treff i 2007. Jeg skal ihvertfall nedover da, fett om vi kunne fått med en gjeng fra Nord-Trøndelag :)

 

Er da litt aktivitet, ganske bra til å være et ganske nytt lag :)

 

blir vel litt langt for en dag.. skal på jobb 30 og 2 mai.. så.. hmm, men ellers hadd det vel gått:)

 

aktiviteten har vært litt opp å ned.. rundt jul var den veldig bra, hadde en par bra treff da.. senvinteren å våren har vært så som så med...

 

men bra det kommer nye medlemer til da: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg starter trolig ikke i ny jobb før enn 1.oktober, så jeg blir ikke trønder før da :)

 

 

Men blir godt å komme seg vekk herfra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg starter trolig ikke i ny jobb før enn 1.oktober, så jeg blir ikke trønder før da :)

 

 

Men blir godt å komme seg vekk herfra :)

 

sonderer terenget bare altså:), men hjertelig velkommen er du ihvertfall uansett når det måtte bli

 

hva du jobber som da? skal begynne som?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg den utfordrende jobben som butikkmedarbeider på Shell.. Og det ser ut til at jeg har fått den enda utfordrende jobben som..... butikkmedarbeider på Shell!! : dum :

 

 

Men det er en kurant jobb frem til jeg finner noe annet da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg den utfordrende jobben som butikkmedarbeider på Shell.. Og det ser ut til at jeg har fått den enda utfordrende jobben som..... butikkmedarbeider på Shell!! : dum :

 

 

Men det er en kurant jobb frem til jeg finner noe annet da :)

 

hehe.. er da ikke den værste jobben det.. utenom med fulle stjørdalinger da på kveldene... kan være utfordring nok det.

 

alt er bedre en ingen jobb da:)... å finnes mye værre en en slik jobb

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal på hovedtreffet den 19-20 august da?

 

har tenkt litt på d dah, men er usikker enda

Kunna vært arti med tanke på at jeg blir 22 den 20 august dah:full: : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært på fyllekule i rørvik med hallvar :P Måtte bare få delt dette med resten av gjengen:P Og skryte litt av mobilkameraet mitt :D

WTF!!! jaja.. æ fekk no lura nå fjortissa! på dæ så vart d heiller dåli ja:nana: skåååål førræstn...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

WTF!!! jaja.. æ fekk no lura nå fjortissa! på dæ så vart d heiller dåli ja:nana: skåååål førræstn...: smil :

 

Vil heller bli kjent med folk å finne meg kvaliteter enn å få løddi rykte og ludder :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å skifte tema :)

 

Noen som vil ha cab??? selger min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å skifte tema :)

 

Noen som vil ha cab??? selger min :)

 

kan skrive under på at både jeg og hallvar vil ha cab, men om det er det lureste å bruke pengene på nå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I will :)

 

Er det mange fra Stjørdal i klubben ell?

Tor Morten bodde jo på Stjørdal mens han gikk trafikklærerhøyskolen..

 

Men han kom på 'våre' samlinger i Trondheim, da det var litt lettere og kjappere og komme seg inn til Trondheim. I tillegg skjedde det vel en del mere i Trondheim enn Nord-Trøndelag.

 

Dette var vel også kanskje før Nord-Trøndelag lokallag ble opprettet, når jeg tenker meg om :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor Morten bodde jo på Stjørdal mens han gikk trafikklærerhøyskolen..

 

Men han kom på 'våre' samlinger i Trondheim, da det var litt lettere og kjappere og komme seg inn til Trondheim. I tillegg skjedde det vel en del mere i Trondheim enn Nord-Trøndelag.

 

Dette var vel også kanskje før Nord-Trøndelag lokallag ble opprettet, når jeg tenker meg om :)

 

skjer da mye på treffene våre, men er ikke alle ganger folk har tid til å kjøre så langt for å dra på treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Doffen har daua, men ka med lokallaget, har dæm daua dæm å??

 

Rolf Inge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kondolere da Rolf Inge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kondolere da Rolf Inge...

 

Word!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.