Anbefalte innlegg

Skal dokke arrangere banetreff på lånke i år? Ser det utifra terminlisten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte vi skulle prøve det. Kommer mer info snart....

Så nå må du kjøpe deg ny bil!:D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lånke ?

 

Hva og hvor ??

 

:confused: :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thorbjørn Aspehaug

Tenkte vi skulle prøve det. Kommer mer info snart....

Så nå må du kjøpe deg ny bil!:D :D

 

He he... Må vel det da ja,men blir ikke før i november desverre.

Men da bli det en competition quattro:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, ja...

 

Det blir kjøretreff på Lånke. 24/7. Første lørdag i fellesferien.

 

PerO lager hytteliste.

 

Satser på 250,- pr deltaker hvis vi får nok påmeldte. Forhåndsbetaling til konto (Kai?).

 

Et par karer har også tatt på seg å lage plastkonkurranse (utstilling).

 

Har igjen en maserunde for å se om vi får sponsa litt på banen og noen premier. (Ikke offisiell tidtakning på banen, det er ikke lov - for å gjøre det litt enklere for oss selv).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iogmed at det ikke blir Våler på meg, så får jeg heller bli med dere oppover. : ja :

 

Kanskje jeg får med enda flere også.. Er det noe max antall? Må alle være medlemmer? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ålesund lokallag !

Treffet deres på Lånke KAN, hvis dere vil, få et "trekkplaster" som kan være artig i forbindelse med banekjøringen. Svensken Lars Svelander driver et firma som lærer bort avansert kjøreteknikk og var èn av instruktørene på Våler, hovedtreffet. Jeg snakket med ham om deres arrangement, men husket ikke tidspunktet. Han sa seg i hverfall villig, om det passer i tid, til kunne hjelpe til med banekjøringen på Lånke. Han må bare kontaktes hvis dere finner dette interessant. Det koster selvsagt noen kroner, og vi vet kostnadene som dere ikke kan ha tatt "høyde" for i prissettingen. Allikevel vil treffet på Lånke, etter min mening, få et kvalitetsløft om Lars kan bistå og at dere bruker ham "for det han er verdt".

Telefon til Lars Svelander: 0046 7026662708.

 

Jeg tror ikke dere går "konk" på grunn av hans eventuelle bistand. Det er svært sannsynlig at styret vil kunne hjelpe til med et lite usannsynlig økonomisk underskudd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde aldri kjørt på bane før våler, og lasse ga en flott innføring :) Lærte mye på de rundene jeg fikk med han! Anbefales!

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg akkurat en måned på meg til å finne få Audien min klar! Rakk dessverre ikke hovedtreffet pga. noen knekte fester på den ene hovedlykta. Satser på det går bra denne gangen da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har lyst til å bli med dere på lånke banen, men jeg vet ikke hvor den er?? kan noen forklare veien??? (fra ålesund)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Kanskje jeg får med enda flere også..

 

Får med deg meg iallefall :) Jeg må jo ha med meg dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oddbjørn; Kom deg over fjorden eller kjør sammen med andre fra Ålesund. Ligger i trøndelag litt Nord for Tr.Heim hvis jeg ikke husker helt feil. Greit å finne frem. Gleder meg! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oddbjørn.. bare heng deg på med meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca 3mil nord for Trondheim E6. Ta av ved Værnes flyplass.Første rundkjøring til høyre, rett frem gjennom neste rundkjøring Over ei bru(elv). første til høyre under brua. 2-3 km E705 så til høyre merket Motorsenter. Da er du plutselig der.............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker så mye... Gunnar. Vi prates!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plukker opp igjen denne tråden da det begynner å nærme seg. Jeg var ikke på forrige-pizzamøte så noen må gjerne oppdatere meg:)

Har skjønt det slik at kreti og pleti er invitert plutselig, og det var vel ikke det som var poenget? Skulle vi ikke gledelig betale 1000,- hver for å leke oss som besatte på banen hele helgen?

(PS! Ikke det at jeg har noe imot de andre i klubben, men dette skulle vel være "vår special night"?:))

Hvem fra Ålesund er forresten påmeldt?

Jeg tror jeg melder avbud, da clutchen min røyk i rush`n i Danmark og UP stjal et par lapper fra meg, og ene drivleddet mitt er kjeks, samt dynamoen/vannpumpa (en av de:)) begynner å bli sliten..

[Jadda, voldsomt mye galt no da...]

 

Men herregud banekjøring på Våler var gøy Gøy GØY!!!!

(",)

banekjøring våler04 - 003.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kreti og Pleti?

 

Jeg og KRS komme ihvertfall, og kjører nok en tur på banen også. Selv om vi ikke er forhåndapåmeldt. :D

 

Edit: Det er lov med passasjer i bilen under kjøring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KRS: når skal du isåfall kjøre oppover? Får jeg isåfall slange meg etter om det skulle bli aktuelt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han skulle på besøk med dama først, og så oppover til meg. Tror han starter noe tidligere enn du har regnet med Kenneth.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thorbjørn Aspehaug

Tenkte vi skulle prøve det. Kommer mer info snart....

Så nå må du kjøpe deg ny bil!:D :D

 

Hei.

Vi kommer muligens to-tre biler fra gjengen som er med å arrangere på Våler også.

Jeg kommer helt sikkert med A3'n min fra Oslo, og det er mulig det kommer en ny og en gammel A4 også.

Men vi skal ikke kjøre på banen, bare stille ut.

Jeg har skrevet ut veibeskrivelsen som sto her inne, så da regner jeg med at vi skal finne fram?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Bjørnar og Kenneth

Desverre fikkd ere feil tlf-nr til Lars Svelander i Sverige. Det riktige nr er: 0046 702662708 (ett 6-tall mindre på midten). Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt å ta en tur, men til tross for allroad-tendenser på A3-en tror jeg nok at jeg holder den unna banen denne dagen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Jensen

KRS: når skal du isåfall kjøre oppover? Får jeg isåfall slange meg etter om det skulle bli aktuelt?

 

Ja, som Knut Arne sier så skal jeg oppom dama (på ferie hjemme i Lillehammer ) en uke først, så jeg kjører fra Sarpsborg nå på fredag, blir i Lillehammer ca. en uke og kjører derfra og opp... Ellers skulle du nok få slengt deg på Kenneth, men passer desverre litt dårlig da ;)

 

 

Gleder meg fælt til dette her... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.