Anbefalte innlegg

*furt* :mad:

Bare vær sånn dere, har kjørt alene før jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal i vertfall med nye felger aa lykter.. maa bare komme meg hjem fra syden... hoho.. her er det fest fra 10 til natta

 

hilsen fra rhodos

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke peil på hvor mange som kommer (kassereren som har styr på forhåndskontoen er i grilldress i Sverige med dama).

Etter det vi har sett blir det ikke så mange, men vi skal nok få det moro lell!

Det blir generell avreise fredag til campingen (noen tidlig, noen seint). Forholdsvis rolig fredag kveld, kjøring lørdag, og tilbake til campingen om kvelden. Heimatt søndag når promillen er innenfor godkjent intervall.

Hovedklubben stiller med videomann! (må bare huske å hente ham på flyplassen!)

Holder på å prøve å få tak i kjøreinstruktør. Da er det en sjans for at alle profeter i egen leir kan få lære litt skikkelig kjøring!... (Usikkert om dette går i boks ennå).

Hovedklubben stiller med _mulighet_ for tilskudd om det blir alt for lite deltakere (underskudd!?).

 

Nå må jeg bare få vrengt på slicksa.... :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ingen vet om det er utelukkende for medlemmer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Men ingen vet om det er utelukkende for medlemmer?

Skal ikke sitte her å påstå noe som helst men vi som er medlemmer er iallfall første-pri,om det kommer noen helter med Bmw,Merce eller lignende "møkk" så kan vi vel se om de kan få seg et par runder ??? :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var no detta treffet et

vw/audi treff da...

Ikke gatebil med haugevis av forder,bmw og annet:rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det jeg mener også. At det er et VACN treff..

 

Men jeg måtte bare sjekke.. Hadde vært morsomt å kjørt fra kompisene mine under trygge forhold.

 

Hjelm er vel must?? Og passasjerer er lov? Ihvertfall en bortkommen sarping?? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle må ha potte på hodet!!!

Passasjerer er lov hvis de har potte;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi stiller med gratis instruktør for de som er selvlærte banehelter! Dette er noe vi virkelig kan lære mye av. Lars Svelander (flittig brukt av VACN) stiller hele lørdagen og blir med alle som vil lære banekjøring og linjevalg etc.

For de som skal premieres for banekjøring er det et krav at de har hatt med Lars på noen runder.

Har selv hatt den glede å kjøre med ham, og det er virkelig super trening!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørnar Huse

Vi stiller med gratis instruktør for de som er selvlærte banehelter!

 

Det høres jo knall ut...må bare be han ta med hørselvern så han overlever subbinga mi uten å le seg ihjæl slik som Børge.. og Børge, jeg antar du tar med den digitale duppedingsen no også?!!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, tar med kameraet ja.

Tenkte jeg skulle inn til fotograf Sponland og kjøpe sånt feste med sugekopp, det blir stilig!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta blir bra karer!

 

Skal legge om til banedekk på Corra imorra..

 

Les 15" og orginaldekk..:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det står et sted, men jeg har i hverfall ikke fått det med meg. (Sløv kanskje)

Men, når starter treffet lørdag? Kl? Fra-til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest sannsynlig sløv;)

Lørdag fra 09-18...

 

Men er det sant som de sier, er banen "humpete"?

Det likte jeg dårlig:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en sving som er ganske dårlig dosert og humpete ja, men det er ikke problemer hvis du ikke har en ubrukbar lav bil :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt umulig at det dukker opp en østlands TT heller. Drar på bilferie i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem herfra arrangerte lånke treffet? Skriver du/dere meg en PM?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovedsaklig undertegnede, men med god støtte fra andre i klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem var stakkaren med to reservehjul på golfen? Noen som måtte kjøre langt? Ble felgene helt ødelagt, eller var bare dekkene vrengt av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en lokal en, han ødela såfall den ene felgen. Manget et stykke på kanten.

 

Var tilbake med nye felger et par timer etterpå han, så bilen var det ikke noe galt med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror forstillinga hanns fikk seg en liten trøkk.... men ellers va det vel bra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nokk meg det ja......

Golfen gikk bra den men når du satser på å dra 4 hjulsskrens kontraen fint igjenom kurven så må en få bilen i gir........HÆLVET.

Må vel bli sånn en å annen gang når horna i panna drar hjelmen så høyt på hodet at en ikke ser ut av visiret.

 

Bilen berget utrolig bra, en felg i minus og forstillingskontroll så er det bra........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du skal i vertfall ha får å satsa nokk. såg rimelig heftig ut når bu kom hoppende over kulen nede ved gocart bana... RÅkjørestil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.