Anbefalte innlegg

Liten historie om felgprosjektet mitt.

I desember 03 kontaktet eg Sharif Dekksenter, skulle bestille meg Superstar Grandeur, 10 og 9 X 19 til A6`en min.

Fekk beskjed at dei hadde sendt ein man til østen for å kjøpe felger for 2 milioner, så eg måtte ringe tilbake i Februar. 2. feb. ringte eg å bestillte felgene mine, det skulle ta MAX 6 veker, det er nå gått, ja sjå på kalenderen..Det er vel ingen som kan LYGE som gutta der borte.Så i forrige veke bestemte eg meg for eit kompremi..kjøp noke annet. Greitt felgene blei bestilt, og skulle leveres fredag i Bergen, men trur du den hel.....fyren bare skrønte igjen. Då hadde det kokt over for med for over ein måned sida..Fekk dei i dag....PASSET FAEN MEG IKKJE...er på gråten.

Venter nå på tilbakemelding fra Sharif.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trasige greier.. Hva er det som gjør at de ikke passer? Feil boltsirkel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd å høre at det ikke fungerer.

 

Det er desverre slik Shariffen alltid har vært. Det er kun personlig oppmøte med øyekontakt som sikrer ryddig handel. Selv har jeg mange gode erfaringer med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også bare gode erfaringer, men ja.... MØT OPP. Selv om han skal ha fått gode rutiner på å sende kommer jeg aldri til å handle der uten å møte opp der.. Men ikke så lett når man skal ha noe som må bestilles..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt to turer fra Drammen.

 

Først for å bestille og igår for å hente felger med dekk.

Men hadde de kommet? nei

Hadde han ringt som han sa han skulle? nei

Ljugde han og sa at han hadde ringt, men ingen tok telefonen? ja

 

Jeg hadde telefonen på hele dagen, og ingen ubesvarte anrop.

 

Dette suger :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dro opp, sa : "de felgene vil jeg ha og med de dekka".. Fra jeg parkerte utenfor til jeg dro med felger i hånda tok det vel toppen 45 min. Oppmøte er nok tingen ja, men tydelig at det varierer veldig med servicen der....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter dette med personlig oppmøte!

Har handlet med sharifen selv (Tommy) flere ganger og er godt fornøyd. Men jeg skjønner VELDIG godt hva det snakkes om her.

Å ringe dit er jo en vits, kommer man først gjennom får man som regel ikke svar på det man lurer på. Og de ringer jo ALDRI tilbake. Men noe må man lide for å handle billig, selv synes jeg det har vært verdt det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å innse at sånne folk er vriene å handle av!

Regner dòg med de fleste hadde blitt litt "vrange", med den pågangen som er der nede!

 

Er igrunn veldig fornøyd med dem selv, selv om han ikke hadde de hjula han sa han hadde dagen før, på lager, etter en tur heeelt fra Arendal liksom! Men men, møt opp som folket sier, og balanser hjul/sjekk lufttrykk etterpå igjen! Da blir det bra : ja :

 

Skjønner deg godt ja, det gjør jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian Paulsen

Støtter dette med personlig oppmøte!

Har handlet med sharifen selv (Tommy) flere ganger og er godt fornøyd. Men jeg skjønner VELDIG godt hva det snakkes om her.

Å ringe dit er jo en vits, kommer man først gjennom får man som regel ikke svar på det man lurer på. Og de ringer jo ALDRI tilbake. Men noe må man lide for å handle billig, selv synes jeg det har vært verdt det.

 

Sharifs dekksenter satser på kvantitet ved at de selger MASSE hjul og heller tjener litt mindre på hvert sett enn å selge lite mer mer avanse. Når det "koker" så fælt som det gjør hos Sharifs i sesongene, så må man innse at dette av og til hindrer de i å følge opp hver bestilling som man skulle ønske.

Derfor er mitt tips, i sesong, å kjøpe felger og dekk som er på lager i Norge og som man vet passer på sin bil. Hør med kjente og lån felger og dekk slik at man vet hva som går og ser bra ut av dimensjon og bestill deretter.

Selv spesialbestilte jeg felger fra Tyskland gjennom Sharif, og dette er jeg kjempefornøyd med! (selv om de ble etpar uker forsinket) MEN da bestilte jeg ikke skrudde felger (som kompliserer bestillingen) og jeg bestilte allerede tidlig i februar.

Dersom man trenger service utover "over disk og litt til" av personell med overskudd av tid, gå et annet sted :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dekkdimmesjonen som er feil...men det skulle jo gå sa Tommy, Lars og Morten.Skal nå få nye felger og dekk på fredag, med ikkje Superstar denne gangen heller. Det med att dei har ringt og du ikkje svarer...har hørt den mangen ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjartan Nilsen

Det er dekkdimmesjonen som er feil...men det skulle jo gå sa Tommy, Lars og Morten.Skal nå få nye felger og dekk på fredag, med ikkje Superstar denne gangen heller. Det med att dei har ringt og du ikkje svarer...har hørt den mangen ganger.

 

Hvilken dekkdim er det som ikke går på bilen din da? Kan jeg tippe? 265/30 19 bak med annet dekkmerke enn Falken FK451 subber greit i hvertfall... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjartan Nilsen

Liten historie om felgprosjektet mitt.

I desember 03 kontaktet eg Sharif Dekksenter, skulle bestille meg Superstar Grandeur, 10 og 9 X 19 til A6`en min.

Fekk beskjed at dei hadde sendt ein man til østen for å kjøpe felger for 2 milioner, så eg måtte ringe tilbake i Februar. 2. feb. ringte eg å bestillte felgene mine, det skulle ta MAX 6 veker, det er nå gått, ja sjå på kalenderen..Det er vel ingen som kan LYGE som gutta der borte.Så i forrige veke bestemte eg meg for eit kompremi..kjøp noke annet. Greitt felgene blei bestilt, og skulle leveres fredag i Bergen, men trur du den hel.....fyren bare skrønte igjen. Då hadde det kokt over for med for over ein måned sida..Fekk dei i dag....PASSET FAEN MEG IKKJE...er på gråten.

Venter nå på tilbakemelding fra Sharif.

 

Tilbakemelding kan du bare glemme!! Å bestille felger som dem ikke har på lager er bare et saga blott! Ihvertfall hvis det er forhåndsbetalt - da sitter du i saksa og mannen er 20000 spenn rikere.

Kjenner en som bestilte sin 20" føre jul, han har ikke fått dem ennå()=/(#¤%/#&/##/ Direkte sitert!

 

Men igjen fra en annen vinkel hvis du har kjøpt og oppdager reklamasjon. Det kan du jo også bare glemme, det vil bare ikke skje!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite tips til gutta på Sharif`s er kanskje å slutte å si: "Det skal jeg sjekke og ringe deg tilbake" Ingen vits å love ting man vet man ikke klarer å overholde. Er det så vanskelig for de med spesialbestilling bør de jo heller si nei og konsentrere seg om det de har på lager. Det virker som om det kan være mer enn nok.

 

Et lite tips til de som ikke gidder å vente: http://www.felger.info/

 

Nordisk felgimport i Vestby, nesten like priser og ikke tilnærmet samme ventetid...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Sharifs på Lørdag. Da hadde de en felg inne i massevis (virka som det lå strødd)

 

Var tilbake på tirsdag for å hente mine felger, ikke de jeg nevnte over, og lurte på å få se på de over. Da lå de "innerst-øverst" og han hadde ingen som kjørte truck som kunne hjelpe han. neivel, tenkte vi. Når vi dro, gjett hva som skjedde ved bilen? En som kjørte truck og flyttet på felger..

 

Latterlig? -eller bare sharifs...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri hatt sansen for Sharifs...

 

synd du måtte oppleve dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var 245/35-19..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag trudde eg at det var slutten på felgproblemet mitt, men ikkje fa..

Denne gongen passet det heller ikkje, 235/35-19, kan vere eg må heve bilen da.

Eller Sharif kan kanskje selge 19" med eit anna innpress enn 30.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gå for inpress 35-40 du, har bare hørt om trøbbel på 30 innpress hjul i den dimmen der, om man ikke valser da!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det siste felgsettet blir no levert tilbake.ALDRI MEIR SHARIF.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sharif betalte tilbake pengene raskt, eit stort + for det....han hadde vert ein tur innom forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er allright, det tar bare litt tid, samt at de folka der til stadighet er under press, jeg kløner og under stress :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var bra det ordnet seg da! Så han hadde registrert seg for noen dager siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut til at jeg får kjempeservice igjen av Mr. Sharif, kjøpte jo nye 19" ASA felger med FK451 og nye vinterdekk i slutten av mars. Siden jeg fikk sommerdekka på har jeg slitt med en liten tendens til risting i rattet rundt 80 km/t. Har vært inne til avbalansering to ganger her i Bergen uten hell. De fant ut at det er kast i felger, og dette har vært siden dag 1. Da jeg tok av vinterdekka så jeg at de var produsert i 2001, dette synes jeg var litt i eldste laget for piggfrie dekk. Sendte han en reklamasjon og har fått flere tilbakemeldinger på at dette skal han ordne opp i, så det er tydlig at det er lest og er i tankene. Han skulle en tur til Tyskland denne uken og skulle ordne opp når han kommer tilbake.. Så da er det bare å vente...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått med tuv papir fra sharif på disse felgene dine??? Jeg har etterlyst disse gjenom Sharif.. skulle få disse på faks men det begynner vel og trekke ut i det lengst nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke med papirer nei, har ikke spurt heller... Trenger de vel neppe, kanskje:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.