Anbefalte innlegg

Jeg trenger de i allefall.. Ble stoppet for en måne siden og måtte inn. Hadde bare godkjent bilen for 18"... Leter desperat etter papir for jeg tviler på at sharif skaffer dem til meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Wilthil

Det ser ut til at jeg får kjempeservice igjen av Mr. Sharif, kjøpte jo nye 19" ASA felger med FK451 og nye vinterdekk i slutten av mars. Siden jeg fikk sommerdekka på har jeg slitt med en liten tendens til risting i rattet rundt 80 km/t. Har vært inne til avbalansering to ganger her i Bergen uten hell. De fant ut at det er kast i felger, og dette har vært siden dag 1. Da jeg tok av vinterdekka så jeg at de var produsert i 2001, dette synes jeg var litt i eldste laget for piggfrie dekk. Sendte han en reklamasjon og har fått flere tilbakemeldinger på at dette skal han ordne opp i, så det er tydlig at det er lest og er i tankene. Han skulle en tur til Tyskland denne uken og skulle ordne opp når han kommer tilbake.. Så da er det bare å vente...

 

Dette gikk jo helt supert, sendte sommer felg/dekk i retur, Tommy sjekka dekka på andre felger og de var bra, han byttet derfor alle felgene og sendte i retur... Resultat: NULL RISTING.. Er bare helt superfornøyd.

 

Nå er vinterdekka sendt og jeg får splitter nye Hakka Q lagt på og sendt i retur.. Jeg har ikke hatt noen utlegg på dette og sommerdekk/felg kom tilbake etter bare en uke som inneholdt både en fridag og helg..

 

Dette er hva vi kaller SERVICE....!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Atle Håvik

Har du fått med tuv papir fra sharif på disse felgene dine??? Jeg har etterlyst disse gjenom Sharif.. skulle få disse på faks men det begynner vel og trekke ut i det lengst nå..

 

Sendte en mail ang. TÜV papirer til felgene mine for 1mnd siden jeg også.... Har ikke hørt noe. Skal godkjenne senkesettet mitt til mandag og tør ikke dukke opp uten papirer på felgene hvis de henger seg opp i det, så jeg legger om til piggfrie vinterdekk.

 

Den internett satsingen dems er en VITS! : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Magne Gunleiksrud

Den internett satsingen dems er en VITS! : bråk :

 

Helt klart!

 

Står at man får raskere svar osv, men er visst dårlig med svar.. Når jeg var innom var det heller ikke så mange som drev av med hiddenn : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk tuv papirer på mine hjul fordi jeg var med å ta felgene ut av pakken,.,.,.

 

Lønner seg nok å følge litt med der inne ja!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer akkurat fra Sharif nå. Har kjøpt 8x18 RS6 look felger med 235/40-18 Nokian NRZ-i dekk. Er kjempefornøyd med servicen! Kjørte foreldrene mine på Gardermoen i dag tidlig, så jeg tenkte jeg skulle ta en liten tur innom og høre på noen priser. Var der 08.40, men måtte vente 20 minutter til de åpnet... Fikk en grei pris på felger og dekk, så det var bare å handle. 30 min senere var alt klart. Merket ikke noe virbrering eller sporing på veien hjem. Kjempefornøyd:)

Og slik ble reultatet:

dsc00644mindre.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva gav du for de hjula Petter? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. erfaringer fra Sharif: Fant for 10min siden ut at han ikke hadde gitt meg adapter til låseboltene mine:( Det var litt slapt, synes jeg.. Trodde faktisk ikke at han hadde montert det på felgene mine når jeg var der, så jeg savnet liksom ikke noe. Men, men, skal ta en tur dit i morgen og rive'n litt i øra. Regner med at det går bra! Synes egentlig Sharif er en grei kar og har aldri hatt noe tull der tidligere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.