#1 Skrevet August 21, 2006 Tillater meg selv å poste treffplanen på nytt da Olav's post har havnet noen sider bak allerede. Tirsdag 22. august Torsdag 31. august Tirsdag 5. september Torsdag 14. september Tirsdag 19. september Torsdag 28. september Treff i morgen mao... På kaia kl 19 eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2006 Whups. den planen skal ikke følges. Det blir treff i neste uke en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2006 Nåh? Eg meine bestemt at det e treff i morra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2006 Hva er galt med teff i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2006 Jeg kan ikke i morgen uansett. Trudde kanskje folk ville ha litt pause. Jeg foreslår torsdag eller neste tirsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2006 Så bare for at du ikke kan, skal ingen andre få lov? Men vi kan godt ha det på torsdag og. Foreslår at vi starte en ny tråd lik dennan, men bare ett (1) innlegg, som e oversikt over treff, så kan vi diskutere datoa her. Blir meir ryddig syns eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2006 Whups. den planen skal ikke følges. Det blir treff i neste uke en gang. Poenget til roar her er at treffene blir for tett. Da det var treff Torsdag, så alta og nå Tirsdag. Tanken var å kjøre et styremøte iløpet av uka, gjøre litt planlegging og div div. Så kan vi ta et treff f. eks på torsdag i den er uka visst vi rekk å ha styremøte før treffet. Hvordan hørtes det ut?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2006 Ka dokker klage for dokker som ikke engang va i Alta? Det med at det blir tett va nåkka eg såg med en gang eg satte opp oversikten, men det e og i samsvar med ka vi blei enig om på styremøte. Endre uansett neste treff til å være på torsdag førstkommende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2006 I quit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 23, 2006 Så da møtes vi på kaia i Tromsdalen kl. 19.00 på torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 23, 2006 D stemme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 23, 2006 Kan ikke komme:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 24, 2006 Kan ikke komme:( Hvorfor ikke? Du skal jo ikke på jobb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 24, 2006 har kamp i dag kl 7 i kattfjord:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 24, 2006 Synes vi skal dra hele gjengen på neste kamp Martin har. Trenger jo litt heiagjeng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 24, 2006 Jeg kommer heller ikke i dag, skal til Tønsvika å kjøre RC bil i 6 tia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 24, 2006 Fikk morsan og farsan på besøk, og skal ut å spise.. Roar: har både silikon og teflon stående.. ledig i helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 24, 2006 Blei tyrkisk mat idag.. Skjedde det nåkka heftig på treffet idag da? Irriterende å ikke få være med.. Men skal stille STERKT neste uke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 25, 2006 Alltid hyggelig med treff, men tviler på at vi kan fortsette spesielt mye lengere ute.. Forslag til inneplass? evt treff uten bil da selvfølgelig.. VACN Utetreffplass (vinsjan på kaia) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 25, 2006 Hadde Mamma, Pappa, Søster, Svigemor, Svigebestemor (?!) og svigesøster på boller og brus, pai og kaffe igår kveld. Hjemmelaga seff! Så jeg kunne ikke komme. Like greit for dere egentlig, da jeg mest sannsynlig bare hadde prata om prisen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 25, 2006 Men hva skjedde?? Ingen som vil dele med oss som pleier opphavet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 25, 2006 Vi var vel 6 biler. Bård kom innom og viste fram sine nye tennpluggledninger eller hva faen det nå heter. sRt fra bilforumet kom innom med arbeidsbilen, en 04 Caddy med litt styling og kos. Vi konstanterte at det var KALDT, at bakbremsene mine bør byttes og at hvis du bytter bremseveske på bilen så virker den som ny. Biter skikkelig visst nok. Vinterfelgene mine hadde debut og ble tatt godt i mot. En Touareg kom også innom, men dette var en tysk turist som hadde kjørt seg vill. ca 2045 forlot sistemann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 25, 2006 Du glemte litt.. Jørgen H. fortalte om årets planer for bilen og hva neste år bringer... Og igjen..... det var Kaldt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 25, 2006 Kort treff med andre ord. Sa mannen i Touareg noe morsomt da? Om det er kaldt å stå ute, bør vi kanskje begynne å vurdere fjellet igjen? Eller skal vi gå for noe innendørs greier, slik at vi ikke får sparket dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 25, 2006 Tror vi skal begynne å tenke innendørs fra nu av, bortsett fra visst været er helt vilt! Syns vi skal prøve å få noen sosiale treff også, med film, poker og div div 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...