Anbefalte innlegg

I'll be there.. svi meg litt musikk først..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kjører vi fra byen?

 

Eller når starter møtet på Vollan ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møter på vekta i tromsdalen kl 12. Så la oss si kl 1300 for dem som bor utenfor byen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke være med på søndag.. Får besøk.

 

I dag og i morgen står Øystein Beddari, BB-RACING, med chip-bilen utenfor BilXtra. Jeg skal nedom å slå av en prat i dag om han fortsatt er der, og ikke har snedd ned. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møter på vekta i tromsdalen kl 12. Så la oss si kl 1300 for dem som bor utenfor byen!

Æ regna no med at det e samme klokkeslett som sist, altså kl. 1400 på Vollan...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst det hva det som hva sist så tar vi samme kl slett nå også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da møtes vi alltså på vekta kl?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da møtes vi alltså på vekta kl?

 

13.00 møter vi, eller kanskje vi skal si kl 12.45 oppmøte, så kjører vi kl 13.00

 

Er sikkert en del sinker på veien så må vel regne med at det går litt tid...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vegard, mulighet for å få sitte på? Bilen min er jo ikke brukende nå^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin: Tja... Visste ikke om jeg skulle spare clutchen min å sitte på Truls, eller bare kjøre sjøl... Sir ifra imårra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin: Tja... Visste ikke om jeg skulle spare clutchen min å sitte på Truls, eller bare kjøre sjøl... Sir ifra imårra :)

 

 

Har du kanskje lekt deg litt for mye no?

 

Har plass til en i min bil i morra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg sitte på deg da Olav?

 

Hørte rykter om det der Vegard, ikke bra:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke helt bestemt meg om jeg gidder og dra innover.. får se hvor tidlig jeg står opp og sånt! Dessuten må jeg hente bilen som står på jobb helt nedsnødd og iskald : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ træng skyss æ og... :rolleye: Har et par mekaniske heftelser på 200'a... : gråter :

Jeg har ikke helt bestemt meg om jeg gidder og dra innover.. får se hvor tidlig jeg står opp og sånt! Dessuten må jeg hente bilen som står på jobb helt nedsnødd og iskald : dum :

MAKAN! Hørt sånt tull! Fritak er herved : utvist :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olav: Clutchen min likte ikke helt at jeg lekte brøytebil i gata mi! Det luktet ikke svidd clutch, det luktet FLAMBERT clutch :rolleye:

 

Men den har ikke bynt å slure enda, så jeg kjører sjøl :)

 

Så da har jeg 4 ledige plasser i bilen min viss noen skal sitte på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olav: Clutchen min likte ikke helt at jeg lekte brøytebil i gata mi! Det luktet ikke svidd clutch, det luktet FLAMBERT clutch :rolleye:

 

Men den har ikke bynt å slure enda, så jeg kjører sjøl :)

 

Så da har jeg 4 ledige plasser i bilen min viss noen skal sitte på :)

 

Duh, ring han Martin lillebror.. den duplobilen hannes e jo nedsnødd og står fast på parkeringsplassen : haha : Han måtte bare pakke inn håndkleet ved første snøfall!

Æ skal kjøre Audun sin A3...han e vel ikkje helt edru enda, så vi kommer utover i regi` av Audun sin bil, og mi kjøring. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ugh, god tur! Jeg gidder ikke å hente bilen min.. det er sikkert svinkaldt og nedsnødd der borte!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ugh, god tur! Jeg gidder ikke å hente bilen min.. det er sikkert svinkaldt og nedsnødd der borte!

 

Ring han vegard han har jo plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Olav skulle komme utover i regi av Olav sin bil, hans eller min kjøring:P

men enkelte hadde vist en heftigere tur på byen en planlagt i går!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt stabla meg på føtn no.. Beklage om du ikkje kom deg innover Martin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For et heftig oppmøte! Vi var hele 7 stk! Alle sammen folk fra byen : rolleyes

 

Hvor ble det av innlands guttan? : klø :

 

Martin; Bare å ta telefon når brorn din ringer deg, så hadde du vært med du å! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No hard feelings Olav, jeg forsov meg jeg og^^ jeg sovna etter at jeg hadde prøvd å ringe deg i halv 12 tiden..

 

Tja, like så greit å være hjemme.

Men er det vits med treff hver mnd der inne, vist de vi drar for å treffe ikke kommer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, jeg prøvde og få bilen min ut av snødungen nå etter vi kom tilbake, klarte ikke å grave frem hele panseret engang før jeg ga opp og arbeidsbilen var varm.. snøen på panseret og taket går i ett med snødungen fremfor bilen som er nesten like høy som meg : rolleyes

 

Vegard: Du glemte å regne med Kristian som møtte oss der inne på kroa, Med han var vi 8 stk. og 4 biler :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vegard: Du glemte å regne med Kristian som møtte oss der inne på kroa, Med han var vi 8 stk. og 4 biler :P

 

Ja stemmer! Men han er jo fra byen! Men syns det var litt rart at ingen fra innlandet gadd å komme... : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.