Anbefalte innlegg

Du har no altså allslags rare unnskyldninge for å snike deg unna... No e det på med klean og hoppe i biln!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det treff idag?

 

Jeg har tydeligvis ikke fulgt med : rolleyes

 

Mye folk? Skjedde det noe spennende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje så veldig mye folk, men en givanes prat blei det. Derimot blei vi enig om å holde det litt unna forumet inntil videre.. Blir nok et lite møte på det ganske snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så husker vi på å møte på Fergekroa NÅ ! ! ! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekk nok desverre ikke å komme på lokallagsmøte idag! : gråter : Må hjelpe muttra å bære inn "vinterveden" idag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hejja! Jeg hadde ikke tid i dag.. kom akkurat fra byen da jeg kjørte forbi vinduet å fløyta! Har vært ute å spist litt biff og sånt med tøtta, så avslutta vi med en milkshake på skjærnes :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oversikten over lokallagsmøter er oppdatert og justert for vintersesongen

 

Kom gjerne med innspill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig!

Turene til vollan er jeg for så vidt også med på, men gidder ikke om vi blir 3 stk liksom. Hva kan vi gjøre med det?

 

Andre plasser søndagscruisene kan gå til? Kanskje våre mindre utbane medlemmer kan foreslå treffplasser på søndagene? Kjører gjerne til bardufoss en gang i blandt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo hende at medlemmene i midt-troms har lyst å samles 1 gang i måneden på f.eks. Vollan, selv om "bare" 3-4 pers fra byen orker å dra.

Da kan man jo kjøre en bil også, sånn sett. :)

 

Jeg blir nok fast innvetar på Gjestestua en gang i måneden, jeg altså. Middag på Vollan er ikke forakte. :)

 

Jeg tenkte at vi har møter 2 ganger i måneden, ink. den på Vollan. Og i tillegg kunne jeg tenke å bytte fra Torsdag til Onsdag.

 

Altså, slik er mitt forslag:

Første Søndag i måneden, møte på Vollan fra kl.1600 til ca. 1900. Spise ca. 1700.

Tredje Onsdag i måneden, møte i Tromsø på f.eks Picando fra kl. 1900 og utover.

 

Jeg hadde også lyst til og inkludere akriviteter med Møller Bil Tromsø, f.eks. en Torsdag i måneden da dem har langåpent.

Men her må jeg snakke med han Frank (sjefen på MBT) først, om han kan være int. i aktiviteter rundt sjappa.

 

Som Olav sier, kom gjerne med tilbakemeldinger/ønsker/ideer om aktiviteter fremover. Julebord...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser gjerne at vi har mer enn et møte i byen per mnd., bare så det er sagt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Olav, mer en et møte i byen pr mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei mer enn 1 gang i byen så kommer folk til å bli lei, eller tenke; jeg gidder ikke å dra idag, tar det neste gang...

 

La folk ville ha mer! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men så passer det ikke den ene gangen, og da er det en måned til neste gang. Dessuten har alle godt av å komme seg ut av sofan en gang iblant.

 

Vi må forresten ha et styremøte ganske snart, og sette opp budsjett for neste år - litt vanskelig ettersom treff-planene våre enda er litt i det blå. Foreslår til sorg for noen, at vi tar et møte med kun styret, slik at vi når å prate ferdig før andre kommer for å spise pizza med oss.

 

Saker for møtet:

- Regnskap

- Budsjett

- Treff til våren/sommeren

- Ta opp igjen det vi ikke fikk behandlet ferdig på forrige møte

- Og sikkert andre ting som vi lurer på.

 

Er det noe du ønsker at vi skal ta opp, kan det være greit å gi beskjed om dette på forhånd.

 

Møtet kan gjerne holdes etter at jeg og Roar har fått laget reportasjen til Treffpunkt, med mindre dere ønsker å å vente til dere får se den direkte på trykk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kom et ønske om Picando på neste møte. Så Picando (på Tomasjord, ved tunellinnslaget) kl. 1900!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kom et ønske om Picando på neste møte. Så Picando (på Tomasjord, ved tunellinnslaget) kl. 1900!!

 

 

Ikke glem av folkens! 1 time og 10 min til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen, må over å vaske bilen:P er jo driiiiiiitt vær:S

er det god vei ned til Picando?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold til høyre, så går d bra trur eg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fler enn meg som kjørte forbi innkjørselen 1-2-3 ganger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk møtet på torsdag kl 19 på Picando! Samme plass som sist!

 

Og sjekk julebord tråden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møte i dag :D

Olav, kommer du? skal prøve å få brent en cd med de bildene jeg har på maskinen min. Men de fra treffet på Vollan har jeg ikke på denne maskinen, men trur jeg får en del bilder, fra blandt annet treffet på elkjøp hvor avisen var, og asm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja olav kommer!

 

Martin: Skal du på julebord???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.