#251 Skrevet Januar 20, 2007 Sku komme ,men på grunn av nattejobbing denne uka e æ døgnvill og var på tur å stille opp på fredagen........ + ringte sjefen idag lørdag å kjefta pga feil utbetalt lønn. Var ikke populært..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Januar 21, 2007 egentlig så kjenner jeg jo martin gerhardsen og morten skouge 0oså burde jo ikke være problem når jeg tenker meg om morten er vel ikke mye til hjelp når det gjelder skyss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Januar 21, 2007 kom på det imorges når jeg leste igjennom..lenge igjen til han får lappen tilbake ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Januar 21, 2007 husker ikke, kan jo bare sende han en pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Januar 24, 2007 ser lyst ut for meg ja:D oppkjøring i neste uke håper jeg, bare karlsen har ledig kjørelærer..kanskje jeg kommer kjørende selv neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Januar 24, 2007 slumt bedre det enn å sitte på, mener jeg i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Januar 24, 2007 jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Januar 27, 2007 Idag er det bare en mnd igjen!!! Gleder meg som en unge!! Var å lekte mæ litt på ny snøen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Januar 27, 2007 en måned til hva? 0o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Januar 27, 2007 Vintertreffet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Januar 27, 2007 okey, håper jeg har bilen i orden til da, eller bare finne en gammel syncro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Januar 30, 2007 Da er det 2 dager igjen til lokallagsmøte på Burger King ved Giæverbukta. Vi hadde et veldig labert oppmøte sist, så håper på at flere kommer denne gangen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Januar 30, 2007 Hva sier folket om å starte tidligere å så kjøre til kilpis?? Billig kjøtt og bacon:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Januar 30, 2007 er vel ingen som bor med gammelgård eller i nærheten som vil plukke meg opp på torsdag? får ikke oppkjøring før på tirsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Januar 30, 2007 er vel ingen som bor med gammelgård eller i nærheten som vil plukke meg opp på torsdag? får ikke oppkjøring før på tirsdag Vegard Hansen bor på Solligården. Hør med han. Hvis ikke, ring mæ! Kan skjønne at vi skal vel få dæ "hjem". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Januar 31, 2007 bare å vente på svar ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Januar 31, 2007 Tenkte å slenge meg med på bk kl. 19 i morra og lurer på om det er noen som har noen skiltplater og evt. noe annet stash som VACN klistremerker og osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Januar 31, 2007 ja håper det er noen som tar med i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Januar 31, 2007 Usikker på om Jan-Henrik har hentet dem.. Om ikkje så ligger de i leiligheta, og eksen kan levere de ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Februar 1, 2007 bra regner annkomst ca 19,27:46 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Februar 1, 2007 skriv meg opp på skiltplater ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Februar 1, 2007 SMS sendt til høvding jan henrik. Husk å ha med penger. 50 norske dollar pr stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Februar 1, 2007 Æ kommer ca 20 min forsein da bilsjappa ikke stenger før 1900 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Februar 1, 2007 Æ e tjåk-foill av influensa... men æ tar mæ en tur læll... i 200'a for 1. gang, da æ e sjukmeldt. Klistremerker har æ ligganes og tar med... skiltplater må æ hente hos Olav først. Evt. om noen andre kan hente... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Februar 1, 2007 Bare å ringe meg om nån stikk innom, så ska eg kontake Susa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...