Anbefalte innlegg

Litt bilder fra møtet.

 

 

 

Her er et nytt medlem, han kjører som sikkert alle ser en A8 3,3 V8 Diesel:)

DSC_0171.jpg

DSC_0201.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig oppmøte eller? :P

 

Jeg sov... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei vi var vel en 7-8 stk.

 

3 stk kom med jobb bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på VACN-møte siden sist gang jeg var. Har vært jævlig inaktiv siste kvartal, mye på grunn av skole og jobb. I tillegg har jeg ikke internett hjemme enda, så får ikke følgt med på forumet. Fant ikke noe sted å poste dette, så det ble litt off topic.

 

Er det satt fast møtested på langnes nå? Annenhver Torsdag? Stakkars bilen har nesten ikke blitt stelt med siden i sommer, blir så deppa av alt mildværet og søle over hele bilen en dag etter at man har vaska den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk meg er personlig opptur her i går, da jeg fant ut at bilen min faktisk kom seg inn i vaskehallen på Best:D så gratis bilvask for meg fremover^^

 

Sigve, du vet, TLC betyr mest for en bil. Worship it, and it will serve you well!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel planlagt møte på søndag.

Men skal vi gidde å kjøre inn til Vollan? Virker ikke som "distrikts" guttene er så interessert i å møte der : mad :

 

Noen som har noen bra forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel planlagt møte på søndag.

Men skal vi gidde å kjøre inn til Vollan? Virker ikke som "distrikts" guttene er så interessert i å møte der : mad :

 

Noen som har noen bra forslag?

 

Vi skal kjøre inn til vollan. At distrikts folket ikke kom sist gang har ingenting å si. Kan hende alle kommer denne gangen! Vi er "Troms" lokallag så vi må ha et tilbud for dem som ikke bor i byen også.

 

Jeg kan dessverre ikke være med da jeg drar til Trondheim på Fredag å blir borte i ei uka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det jo som faen at jeg fyllte tanken i forige uke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vollan, tjaaa... skeptisk.

Har jobb på søndag. så får se når jeg klarer å bli ferdig der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok til vollan hvis jeg er våken til da.. kommer fra motsatt side..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok til vollan hvis jeg er våken til da.. kommer fra motsatt side..

 

Bakfull og jævlig kan jeg tenke meg? i ekte Mats Remi stil! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ikke akkurat noe vits i dra om vi er 8 stk og 3 biler som vanlig, å ingen som kommer fra distriktet? det må jo være mulig å få vite noe om de kommer? slik som forje gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin: Jeg har faktisk pause fra drikkinga, tro det eller ei.. lang historie! : eek ::P

Har litt fritidsproblemer i helgene for tia mao.. Heldigvis ikke lenge til scootersesongen starter :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har faktisk pause fra drikkinga, tro det eller ei.. lang historie! : eek ::P

 

Uten at æ vet nokka så vil æ tenke mæ at det at du har slutta å drikke involvere;

 

1. Stygg jenta du har våkna med som har skremt dæ fra å drikke igjen.

2. Pen jenta som du prøve å "imponere" med at du og klare å være edru ei helg eller to du og hvis du virkelig vil.

3. Sjefen e lei av at du koble strøm i fylla/bakfylla.

4. Skrumplever

5. Punkt 4 i tillegg til enten pkt. 1, 2 eller 3.

6. Det e tomt for hjembrent og polet har slutta å selge til dæ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ikke akkurat noe vits i dra om vi er 8 stk og 3 biler som vanlig, å ingen som kommer fra distriktet? det må jo være mulig å få vite noe om de kommer? slik som forje gang.

Quoter Jørgen Hagerup:

Vi skal kjøre inn til vollan. At distrikts folket ikke kom sist gang har ingenting å si. Kan hende alle kommer denne gangen!

Vi er "Troms" lokallag så vi må ha et tilbud for dem som ikke bor i byen også.

 

Om det er noen som ikke gidder å kjøre til Vollan så kan det ikke gå ut over resten som har lyst.

 

Vi er fremdeles i oppbyggingsfasen av lokallaget. Ting skjer ikke umiddelbart bare ved å knipse med fingerene. Det må justeringer til,

ikke bare avslutte fordi det er dårlig oppmøte den ene gangen. Mulig kl. 1400 er for tidligå møtes på Vollan, på en Søndag.

Kanskje vi burde møtes kl. 1700 istedet. Det er vel en del som pendler til og fra byen, og for disse er det vel bedre om det blir seinere, eller?

 

Jeg kjører til Nordkjosbotn i morra, Vollan Gjestestue. Flere som blir med? :grouphug:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Quoter Jørgen Hagerup:

Vi skal kjøre inn til vollan. At distrikts folket ikke kom sist gang har ingenting å si. Kan hende alle kommer denne gangen!

Vi er "Troms" lokallag så vi må ha et tilbud for dem som ikke bor i byen også.

 

Om det er noen som ikke gidder å kjøre til Vollan så kan det ikke gå ut over resten som har lyst.

 

Vi er fremdeles i oppbyggingsfasen av lokallaget. Ting skjer ikke umiddelbart bare ved å knipse med fingerene. Det må justeringer til,

ikke bare avslutte fordi det er dårlig oppmøte den ene gangen. Mulig kl. 1400 er for tidligå møtes på Vollan, på en Søndag.

Kanskje vi burde møtes kl. 1700 istedet. Det er vel en del som pendler til og fra byen, og for disse er det vel bedre om det blir seinere, eller?

 

Jeg kjører til Nordkjosbotn i morra, Vollan Gjestestue. Flere som blir med? :grouphug:

 

Jeg skulle gjerne blitt med. Men har jobb, og er ubrukelig blakk. har 3-400 kroner og leve på i 8 dager til:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Katti e møtet på Vollan??

Kl. 1400 på Vollan... Vi fra byen møtes sånn ca. 1300 på vekta i Tromsdalen og setter fart ca. kvart over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med jeg og, men når kjører vi ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi vært der...

 

For dokker som va med: Møtte Imprezaen og en ambulanse i ei helvettes fart, etter at eg hadde kjørt Vegard heim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dere som var med? noe vi ikke får vite?

bra oppmøte forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.