Anbefalte innlegg

Låg en V40 Godt planta i grøfta..

 

9 stk, 6 bila. Ingen fra innlandet. Mats Remi stakk hode innom..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uuutrolig forbruksvennelig retur fra Vollan, for mitt vedkommende. Kjørekompen viste 0,83 l/mil på returen etter tanking på Shell. 67,8km kjørt og 5,2l brukt.

Hmmm, 0,77 l/mil blir det på kalkulatorn... : klø : jaja, samma det. Bra tur var det nå. :)

 

Og, det begynner visst å bli en tradisjon, det uunngåelig skjedde jo igjen. Ble et race denne gangen også gitt... etter vekta på tur hjem... fikk en viss Polo 16vt etter meg i tunellen... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låg en V40 Godt planta i grøfta..

 

9 stk, 6 bila. Ingen fra innlandet. Mats Remi stakk hode innom..

Hei, tre stk Bona kom dit i hver sin bil kl 17?? Men da jeg kom hjem og sjekket nettet så jeg at klokkeslettet var flyttet: gråter : JÆVLIG kort varsel: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, tre stk Bona kom dit i hver sin bil kl 17?? Men da jeg kom hjem og sjekket nettet så jeg at klokkeslettet var flyttet: gråter : JÆVLIG kort varsel: bh :

Var dere på Vollan Gjestestue kl. 1700?? Da hadde vi vel akkurat begynt returen til byen. :nana:

 

Vi har no hatt Vollan gjestestue kl. 1400, og utover, på samme dag, no tredje måneden (første Søndag i måneden).

Står her og :rolleye: : http://troms.vwaudi-club.no/

 

Skjønner jo at jeg aldri skulla ha nevnt 1700. : dum : Beklager!! Min feil.: gråter :

Saken var at jeg ville foreslå et seinere tidspunkt for disse møtene, samtidig som jeg håpet på synspunkter rundt det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dere på Vollan Gjestestue kl. 1700?? Da hadde vi vel akkurat begynt returen til byen. :nana:

 

Vi har no hatt Vollan gjestestue kl. 1400, og utover, på samme dag, no tredje måneden (første Søndag i måneden).

Står her og :rolleye: : http://troms.vwaudi-club.no/

 

Skjønner jo at jeg aldri skulla ha nevnt 1700. : dum : Beklager!! Min feil.: gråter :

Saken var at jeg ville foreslå et seinere tidspunkt for disse møtene, samtidig som jeg håpet på synspunkter rundt det.

Den e grei. Får ta meg en tur neste gang:) Hvis jeg har bilen endå, la den nettopp ut for salg: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff i dag folkens:D

skal prøve å få kommet meg dit, men spørs når jeg kommer. Kan hende det blir i 8-9 tiden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bubblissen er på spa, kommer med Royride.

Har en tendens til å være ensom på treff når royride er med, så er spent på oppslutningen i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lovd mæ bort til min bedre halvdel idag.. så skal å se på julegava å anna piss no kl 18.00, så det spørs når og om æ kommer ikveld : rolleyes Ankomst anslått 20.30.

 

EDIT: Bobla på spa Roar?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smalt? Nokka æ ikke har fått med mæ her? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja, du satt vel i bilen da, men dem sprengte i tunnellen. Dundra godt.

Snakka med fadern som bor noen hundre meter bortfor og der hadde det klirra godt i skapene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt Nytt År!!

 

Årets første lokallagsmøte, Torsdag 4. (om 2 dager: eek : ).

Vi møtes på Burger King Langens kl. 1900. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så er det denne hukommelsen :P husker jeg det så kommer jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

be there or be automatically moved to club honda. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg kan komme en tur jeg å hehe

 

Skal ta med noe kult så får dere se:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gleder meg til å møte flere galninger som liker å gnikke å gnu på VAG :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i skitten bil :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg rekker vaske den før jeg kommer:P oddsen er ikke på min side her, trur den kommer skitten, svært svært skitten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svært te skjettne bila det va da! Inkludert min : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hyggelig å hilse på dere, selv om det kanskje så ut som en gjeng med tullinger til tide (radiostyrt fly :P) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hyggelig å hilse på dere, selv om det kanskje så ut som en gjeng med tullinger til tide (radiostyrt fly :P) :D

 

Hehe, det e no vel ingenting galt i å fly radiostyrte fly inne på Burger King?! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hyggelig å hilse på dere, selv om det kanskje så ut som en gjeng med tullinger til tide (radiostyrt fly :P) :D

Like måte : vinke :

Stakkars jente som fikk flyet midt i panna. Skal være gla propellene ikke var foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hehe

 

Man blir aldri voksen før man kan være barnslig:p

 

Jeg er gla det ikke veide mere en 15-20 gram, men å få det i øye er værre;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.