#226 Skrevet Januar 9, 2007 hehehe neida blir standard band, blir å rocke huset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Januar 11, 2007 hvor er det mulig å få tak i vw audi club klistremerker ? er dette noe lokallagsleder har ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Januar 11, 2007 Jan henrik har fått en solid bunke!! Han tar sikkert med på neste treff. (ehh.. lokallagsmøte) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet Januar 11, 2007 Alle må huske lokallagsmøte neste Torsdag!!!! Jan Henrik tar med klistremerker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet Januar 11, 2007 good i'll be there 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet Januar 11, 2007 Alle må huske lokallagsmøte neste Torsdag!!!! Jan Henrik tar med klistremerker:) Hvor blir det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet Januar 11, 2007 Sikkert samme plass som forrige gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet Januar 12, 2007 Her står alle treffene/Lokallagsmøtene vi har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet Januar 14, 2007 Jeg skal huske å ta med klistremerker... går faktisk no å legger dem i sekken, så e æ sikker EDIT: Sånn, no ligg dem trygt i sekken min (som jeg har med meg på jobb hver dag). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet Januar 14, 2007 Vet at stemningen for et nytt møte ved vollan er rimelig laber på grunn av veldig dårlig oppmøte. Men vi gjør et siste forsøk på å drege igang noe der ute! Da vi også kan reklamere litt for Vintertreffet og henge opp litt info og flyers der ute. Så det blir treff første Søndag i Februar! Og denne gangen er det ikke lov å drikke dagen før:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet Januar 17, 2007 Ja da nærmer vi hos et nytt lokallagsmøte!! Skal vi prøve å satse på rekord i antall fremmøtte:) Imorgen kl 1900 på parkeringsplassen ved burger king! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet Januar 17, 2007 Jeg kommer ca 1930 da jeg er ferdig på jobb kl 1900! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Januar 18, 2007 ferdig på skolen 1900, også skal jeg være på middag med jobben kl 1830. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Januar 18, 2007 ferdig på skolen 1900, også skal jeg være på middag med jobben kl 1830. Vil det si at du ikke kommer i det hele tatt, eller komer du litt seinere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Januar 18, 2007 står over. men regner med du skriver fyldig referat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet Januar 18, 2007 .,.,,. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Januar 18, 2007 Jeg kommer i 8 tiden, da jeg er ferdig på jobb 8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Januar 18, 2007 Om eg starte no, så e eg der ca klokka 11... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet Januar 18, 2007 kom meg ikke på mitt første lokaltreff engang dritt å være uten lappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet Januar 18, 2007 kom meg ikke på mitt første lokaltreff engang dritt å være uten lappen Vi er jo en bil-klubb... bare å spørre om skyss vettu!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet Januar 18, 2007 ja vet jo det, men er litt for sjenert til å bare spørre noen som jeg ikke kjenner om skyss 0o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet Januar 18, 2007 da er du ikke like feig som dem som ikke tør å komme i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet Januar 19, 2007 æ e ikke edru. va det nokka liv på treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet Januar 19, 2007 var heller labert oppmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet Januar 19, 2007 egentlig så kjenner jeg jo martin gerhardsen og morten skouge 0o så burde jo ikke være problem når jeg tenker meg om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...