#276 Skrevet Februar 1, 2007 kult å se en nytt annsikt eller to i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Februar 1, 2007 Å steike for noen skisse æ laga over NAF-banen.. i målestokk og alt! Morsomt å få sett VWærkste også! En liten "fieldtrip" e jo allti arti! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Februar 1, 2007 ja godeste piccasso gerhardsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Februar 2, 2007 \\VWærkste ligger ikke det oppe i fjellanlegget ? en ganske så bratt bakke opp dit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Februar 2, 2007 jupp, hvordan det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Februar 2, 2007 En illustrasjon av den æ lagde igår Hagerup satse litt for hardt på langstrekka og legg all sin tiltro til at quattroen skal redde han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Februar 2, 2007 hehehe! Skal ikke si nokka imot tegningen, vet aldri hvordan det går:) Men hva er det du har laget tegning av?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Februar 2, 2007 det er jo tegning av hagen hans er jaggu ikke lett å skjønne hva han prøver å fortelle når han starter med tegninga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet Februar 2, 2007 en ganske så bratt bakke opp dit? Hæh?!? den har vi ikke sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet Februar 2, 2007 vært der før, men den gangen var det bursdagsfest:P liker ikke den bakken etter et lite uhell mellom meg å en flaske på bakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet Februar 2, 2007 heheheh hørte jeg gruppekjøp av miniski ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Februar 2, 2007 kunne ha vært noe det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Februar 3, 2007 hvem er det som kommer til å kjøre til nordkjosbotn imorra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Februar 3, 2007 Hei Jeg kan ikke komme:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Februar 3, 2007 Jeg kommer!!! Husk kl 1500 på vekta i Tromsdalen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet Februar 3, 2007 Kommer ikke jeg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet Februar 3, 2007 kommer nok ikke jeg heller, ikke det at jeg er så ihugga VAG kjører så jeg gjør ikke noe på noe "kjøretreff" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet Februar 4, 2007 Er akkurat ferdig å drikke, så er nok ikke helt promille fri til kl 15.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet Februar 4, 2007 så, var det noen på vollan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet Februar 5, 2007 Har ikke peiling. Var fyllesyk hele gårdagen. Helt jævli! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet Februar 5, 2007 Jørgen tar over Mats Remi sin rolle som den fyllasyke i klubben? se å hold deg edru til den 24. feb, Jørgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet Februar 5, 2007 Tror vi skrinlegger hele Vollan prosjektet. Det funker bare rett å slett ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet Februar 5, 2007 Det er jo trossalt "Troms lokallag" så man bør jo ha et tilbud til de utenfor byen, men det er jo aldri noen som møter oss når vi kommer utover De gangene jeg har vært med da (minus "Siste sommerfelgtreffet"!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet Februar 5, 2007 Vi skal ha et tilbud til de som bor i distriktet. Men ser ut som at dagen å klokkeslette blir flyttet. Har vært dårlig oppmøte ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet Februar 5, 2007 De i distriktet får komme med innspill her, synes jeg. Selvfølgelig, så er ikke alle aktive forumbrukere, så dette blir tatt hånd om på en annen måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...