Anbefalte innlegg

solgte bilen idag, slapp å montere spiller.

Så NÅ må vi finne noe nye prosjekter. Har heldigvis garasjen full av einsere, ser for meg en kraftig turbo diesel. Jumjum. Helst en original GTD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

solgte bilen idag, slapp å montere spiller.

Så NÅ må vi finne noe nye prosjekter. Har heldigvis garasjen full av einsere, ser for meg en kraftig turbo diesel. Jumjum. Helst en original GTD

 

Trenger du deler har vi overflod oppe på værste. Riktignok ikke så alt for mye dieseldeler (1 stk. 1,5d), men det meste annet! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres knall ut, har en del einsere å ta av, en del dieselmotorerer med kasser så skulle berges akkurat på det området:P Mener jeg har en haug av karosseri deler også, se om man ikke klarer å få en vettig bil ut av dette. Har solgt 3 diesel einsere, har bare 2 igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å lag en tråd utenfor Troms-forumet, regner med du har større sjans til å treffe noen som kan svare deg da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

større sjangs for å få svar på bilstereo/navigasjons forumet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da flyttet posten hannes til bilstereo delen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt nå hjul telsalgs i "dekk felg selges", bumpe den her om nån sku være interessert..

8X17 5X112ET35 Speedline Avus med 255/40 Michelin sommerdekk (org.S6 4B hjul)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ett xenonkit H7 35w 5000k liggende til overs, handla fra gruppekjøp her på forumet.. har montert mange av disse kitta på alt mulig nå..funker flott! Orker ikke styr med å sende det rundt omkring, derfor legger jeg det ut her hvis noen lokale skulle være intr. ;)

Kan tas med på vintertreff feks.

 

Er forresten uåpna, blei feilbestilt pga. oversikten på osram og jeg har bestilt nytt i rett type.. går for 900,- samme som gruppekjøpet bare uten porto.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ett xenonkit H7 35w 5000k liggende til overs, handla fra gruppekjøp her på forumet.. har montert mange av disse kitta på alt mulig nå..funker flott! Orker ikke styr med å sende det rundt omkring, derfor legger jeg det ut her hvis noen lokale skulle være intr. ;)

Kan tas med på vintertreff feks.

 

Er forresten uåpna, blei feilbestilt pga. oversikten på osram og jeg har bestilt nytt i rett type.. går for 900,- samme som gruppekjøpet bare uten porto.

 

har løst på xenon, men økonomien strekke ikke til enda.. :P må få solgt scootern å betalt nåkka regninge først.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har løst på xenon, men økonomien strekke ikke til enda.. :P må få solgt scootern å betalt nåkka regninge først.. :)

 

hvordan scooter er det du skal selge ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var dagen kommet da jeg har innsett at bilen min ennå er for lav og/eller for myk.

 

Glemte av en fartshump og hadde dermed for stor fart over den, og bang sa det!

Ingen umiddelbare symptomer på noe galt, så jeg kjørte videre. Dette skjedde ved Tine Meieriet.

Kom til flyplassen før oljelampa begynte å lyse, og da gikk det opp for meg at bunnpanna var gått til faens. Da var det bare å få stoppa bilen og tauet den til langnes for å ta en nærmere kikk på den. Vel, ødelagt er den nå i alle fall.

 

Selv om dette i bunn og grunn er min egen feil, så er det like forbannet irriterende at fartsdumpene er der!

La oss alle bruke noen timer hver natt og fjerne fartshumper! :)

P2220001_2.jpg

P2220002_2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som VAGCOM og mulighet til å hjelpe mæ? Sku ha sett på en feilkode og sletta den på ei new beetle..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ får om ikke alt for lenge:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var dagen kommet da jeg har innsett at bilen min ennå er for lav og/eller for myk.

 

Glemte av en fartshump og hadde dermed for stor fart over den, og bang sa det!

Ingen umiddelbare symptomer på noe galt, så jeg kjørte videre. Dette skjedde ved Tine Meieriet.

Kom til flyplassen før oljelampa begynte å lyse, og da gikk det opp for meg at bunnpanna var gått til faens. Da var det bare å få stoppa bilen og tauet den til langnes for å ta en nærmere kikk på den. Vel, ødelagt er den nå i alle fall.

 

Selv om dette i bunn og grunn er min egen feil, så er det like forbannet irriterende at fartsdumpene er der!

La oss alle bruke noen timer hver natt og fjerne fartshumper! :)

 

Er vel bare en grunn til at fartsdumpene er satt opp, rett og slett for at folk ikke klarer å holde fartsgrensene... Kansje det er det lureste å fjerne alle, å heller ha hyppige kontroller, så er det vel en haug som ikke kan kjøre der en stund: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enn oss med så lave biler at enhver fartsdump er ei utfordring da? Hva med oss!? :nana:: haha :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det e iallefall ikkje farta som tar knekken på vårres bila...kjæm mæ ikkje velberga over de nye ved Kaffebønna/Skarven med Passaten engang. Grue mæ bare tel de bryt opp noen fartsdumpa i veien opp i Kroken - kjæm vel snart...: bh :

 

Hadde alle hatt så lave bila som oss så hadde ikkje fartsdumpan trengt å være så store/høye. Det e SUV-bølgen si skyld!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke langt unna på tur til vintertreffe at han JØRGEN G tok mi. (Han visste om en "snarvei". Som blei til en omvisningstur rundt mestervik). De henger lavt + utsatt til ;\

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det va en fin omtur, og du kan ikke skylde på mæ for at du hadde for stor fart inn i hompan!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha:P klart jeg kan det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg bare til sommern igjen jeg:) Så man kan skufle grus istedet for snø

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg bare til sommern igjen jeg:) Så man kan skufle grus istedet for snø

 

Hvor skal du kjøre siden du skal skufle grus? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommer er for jenter.. "Team Summer sucks"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NB!!!!!! Møte på torsdag er flyttet til Tromsø Bilstereo(Øyvind Hansen). Han har invitert oss dit. Der blir det mulihet for de som vil måle anlegge sitt å gjøre det. Det starter kl. 19.00. Han vil også kjøre gode tilbud på stereo til medlemene i klubben. Han har merker som Rockford, Kenwood, Hardman/kardon m.fler. Håper flest mulig kan komme. For dere som ikke vet kor det er så kan dere ringe Meg Truls på 48110053 eller Øyvind på 48003200.

 

Vei beskrivelse: Første ned til høyre etter gammel høggeriet, Så opp første til høyre. Er i samme bygg som teknisk service.

 

Skattørveien 71, 9018 Tromsø

 

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D7762904.20237%26lon%3D885906.86936%26zoom%3D13%26layers%3DB0000%26poi%3Dtrafikk%26route%3Dc_Z0GSN3AS%26route%3Da_941953%26routeType%3Dfastest%26tab%3Droute

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.