Anbefalte innlegg

Jeg selger billetter til Speed Night Drags i dag og fra lørdag kl 11:00 i byen. 100,- kr pr billetten. Ta kontakt ved spørsmål

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som så kolonna til MC dagen i dag? Sinnsykt fett! Var sinnsykt mange sykler jo. Inni blandt alle så jeg Tom. Må ha vært fantastisk og kjøre: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som så kolonna til MC dagen i dag? Sinnsykt fett! Var sinnsykt mange sykler jo. Inni blandt alle så jeg Tom. Må ha vært fantastisk og kjøre: rock :

 

Va inni der æ å ja... :) Rundt 300 sykkla, var det ca i kortesjen. : rock : Dem telte 332 sykkla på storgata.

Bar inn til Skulsfjorden på grilling kl. 1500. Så Drag etterpå. Kanondag!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei se hvem jeg fant bilde av på nordlys.no :P

1223210059958_Bilde15_2184510510x510r.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur æ blir å ta meg en tur ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ kan være sjåfør.. ;)

just call.. :) 91561563

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk en mail om at biln min hva utfordra? Ka det vil si?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nån som skal på Julegalla i polarhalln på lørdag?

Æ va jo storførnøyd, trudde æ sku få julemat, gratis pils og Venke Knutson.

Æ leste feil, bi ikkje samme stuket me Wenche Myhre..

 

Wæll wæll, nån som skal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det julemat og gratis pils da? Ka koste det evt.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er flink å sote ruter? :)

Eventuell noen som har dørdeksel bak til 01 A4 B5? så får jeg satt i høytalera samtidig som dæm e av..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da va tida kommet der æ fikk oppleve motorhavari. I kveld sa motorn takk for sæ og ville ikke leve mer.

Uten forvarsel kom d et lite "poff" og den gikk i nødmodus. Prøvde å starte den på nytt igjen i fart, men va fremdeles bare nødmodus. Deretter stoppa den bare helt etter hundre meter og ville ikke starte igjen. Etter symptoman å dømme, så snakke vi her om registerhavari. Så no e d bare å finne frem lupen og se kor ille d e, og om d e muli å få dekt reparasjona på garanti eller forsikring :/

 

Så ber æ bare til de høyere makter om at æ har biln i orden igjen til vintertreffe!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da va tida kommet der æ fikk oppleve motorhavari. I kveld sa motorn takk for sæ og ville ikke leve mer.

Uten forvarsel kom d et lite "poff" og den gikk i nødmodus. Prøvde å starte den på nytt igjen i fart, men va fremdeles bare nødmodus. Deretter stoppa den bare helt etter hundre meter og ville ikke starte igjen. Etter symptoman å dømme, så snakke vi her om registerhavari. Så no e d bare å finne frem lupen og se kor ille d e, og om d e muli å få dekt reparasjona på garanti eller forsikring :/

 

Så ber æ bare til de høyere makter om at æ har biln i orden igjen til vintertreffe!!

 

Sålenge du har tatt alle servicene etter serviceintervalene,på et merkeverksted, så er det nok en mobilitetsgaranti... Har du ikke gjort det, er det kjederlig for deg desverre:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da va tida kommet der æ fikk oppleve motorhavari. I kveld sa motorn takk for sæ og ville ikke leve mer.

Uten forvarsel kom d et lite "poff" og den gikk i nødmodus. Prøvde å starte den på nytt igjen i fart, men va fremdeles bare nødmodus. Deretter stoppa den bare helt etter hundre meter og ville ikke starte igjen. Etter symptoman å dømme, så snakke vi her om registerhavari. Så no e d bare å finne frem lupen og se kor ille d e, og om d e muli å få dekt reparasjona på garanti eller forsikring :/

 

Så ber æ bare til de høyere makter om at æ har biln i orden igjen til vintertreffe!!

 

Dæven så kjipt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sålenge du har tatt alle servicene etter serviceintervalene,på et merkeverksted, så er det nok en mobilitetsgaranti... Har du ikke gjort det, er det kjederlig for deg desverre:o

 

Kjøpte bilen hos Møller her i Tromsø i April 2007, så etter retten så har æ enda reklamasjonsrett, så æ skal såklart tyne dæm så langt d går. Og ja, æ har fulgt alle servica hos Møller, og bilen va sist på service i slutten av November.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en sterk sak med mindre du har takket nei til utbedringer de har anbefalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en sterk sak med mindre du har takket nei til utbedringer de har anbefalt.

 

Vel, kan ikke tenke meg at de kan si noe på at jeg ikke ba de skifte bremseklosser for meg, eller nedre bærearmer. De sa derimot at det var svetting fra toppdeksel, men det er uansett en garantisak siden de skifta den i sommer. Så mente de at strammehjul for multireima var defekt, men jeg kan på ingen måte innbille meg at den har noe skyld i havariet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er dommen fra Møller klar. Det er turboen som har havarert og er helt kaputt. De skal da ha ikke mindre enn 17tusen for å bytte turboen, foreløpig uten noen garanti for at det kun er den som er ødelagt.

Dette var skikkelig hyggelig å få oppleve rett før jul og greier, men det er da dessverre sånt som skjer enkelte av oss.

Hvis noen vet om steder jeg kan forhøre meg om litt rimeligere turboer, så hyl gjerne ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reklamasjons rett?

Ellers har vel GIK eller Turboteknikk bytte turboer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.