#451 Skrevet Juni 2, 2009 Siden regionen er sammenslått: Bra bilde Ken Arne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet Juni 2, 2009 hei jeg skal mest sansyneligvis flytte til tromsø da dama skal studere. å da må jeg ha meg en plass der å skru.. noen som vet om noen som leier ut ? jeg stiller ikke så store krav men det må vere muighet for strøm å litt varme.. å at det er sikkert! ser helst at man kan holde på med varmearbeid men er ikke noe must =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet Juni 2, 2009 Hei Mikael! Velkommen til Tromsø skal du være (når du kommer da)! Skruplass/verkstedutleie er det langt mellom i Tromsø, men fra tid til annen dukker det opp noe. Du må nesten basere deg på å gå sammen med flere for å leie et lokale som dere deler. Vi skal jo flytte fra VWærste, så det blir vel kanskje ledig etterhvert, hvis det ikke allerede er leid videre da Link til info: klikk her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet Juni 3, 2009 hehe ja jeg så dere sku flytte så ut som ett supert lokale men det er ikke noe jeg kan hoppe inn i da jeg ikke har skaffet meg jobb eller noe nettverk der oppe =P men leste gjennom \\\werksted tråden igår =) så kjempe flott ut =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet Juni 4, 2009 noen som skal på nordkjosmessa til helga ? kjøre ilag på lørdag kanskje ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet Juni 4, 2009 noen som skal på nordkjosmessa til helga ? kjøre ilag på lørdag kanskje ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet Juni 4, 2009 hva skal man der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet Juni 4, 2009 hva skal man der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet Juni 4, 2009 trø og nyte godværet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet Juni 5, 2009 noen som skal å se på bilcross på evenes i helga ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet Juni 5, 2009 noen som skal å se på bilcross på evenes i helga ? nah, kjenner ikke at jeg har lyst å se på at golfer og bobler blir vraket på en bane, for morro skyld... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet Juni 5, 2009 hehe jeg har nå gjort det riktig vertfall Volvo 740 med audi femmer under pansre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet Juni 5, 2009 Siden regionen er sammenslått: Bra bilde Ken Arne... Hehe... Ja Freelance fotografen er overalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet Juni 6, 2009 jeg kjører i morgen kl 12 fra vekta i tromsdalen, regner ikke med å bli der så lenge... ring eller sms om noen joiner ! 97777532 (P.S. kanskje dette er siste turen i bobla:( ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet Juni 7, 2009 bare for å putte inn noen bilder å siden jeg kjeder meg så ikke slakt meg for at det er bilder av en volvo håper denne er godkjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet Juni 7, 2009 njaaaaa joda det er greit kult at du får det til å fungere hvordan gikk det, plasserings messig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet Juni 8, 2009 det gikk faktisk overaskende bra lå på 13. plass å kom med i c-finalen å klarte å kjøre meg opp til b-finale men der snurret jeg å endte sist men det ble jo 10. plass =D med tanke på at det er mitt 2. løp med rwd å 3.-4. løp i åpen klasse så er jeg storfornøyd men ser jo at jeg kan trenge litt ballast bake å litt bedre dekk for jeg ble vist kåret til 1. å 2. plass i drift stylezz av speeker å det går jo ikke så fort når man legger bredsiden til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet Juni 8, 2009 var sånn jeg brukte å ligge med bilen da jeg kjørte volvo.. men det var på parkeringsplasser og skogen/gamle veia.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet Juni 8, 2009 (endret) var sånn jeg brukte å ligge med bilen da jeg kjørte volvo.. men det var på parkeringsplasser og skogen/gamle veia.. hehe ja standard det egentlig med volvo men gjetter at det er finere lyd i min volvo enn det var i din dumt jeg jobber på lørdag om 3 uker når det er løp på ramfjordmoen =( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet Juni 15, 2009 Vil igjen minne på at skal du selge noe eller ønsker å kjøpe ting her på forumet så skal ikke det inn i Troms og Finnmark. De trådene skal legges i enten ønsker kjøp eller selges delen på forumet! Les denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=68485 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet Juni 16, 2009 hehe ja standard det egentlig med volvo men gjetter at det er finere lyd i min volvo enn det var i din dumt jeg jobber på lørdag om 3 uker når det er løp på ramfjordmoen =( Kan du ikke få endra vakt? sikkert noen som er snill med deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet Juni 16, 2009 hehe ja kan jo prøve på det =) jeg skal vertfall kjøre høst løpet der borte =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet Juni 17, 2009 Er det noen i troms som er flink å lakkere?det er snakk om en bil:) Eller kanskje kjenner noen i nordland som har litt peiling!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet Juni 17, 2009 Robin, ring mæ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet Juni 20, 2009 (endret) Som mange vet har vi et kjempe bra klubbtelt i Troms/Finnmark lokallag. Det som mange ikke er klar over er at dette leies ut til hva du enn måtte ønske å buke det til. Vi har blant annet leid det ut til TineStaffetten, fester, bursdager osv... For dem som ikke har sett teltet så ser det slik ut. Dette er et telt av merket O.B.Wiik, så dette er kvalitet som bl.a. Byggesystemer også benytter. Om noen skulle være interessert i å leie teltet koster det 500-1000,- kommer litt ann på om det er langt til arrangementet og om det skal stå lenge. Jeg har også et PA-anlegg som det er mulihet for å leie sammen med teltet for 1500 kr totalt, eller separat for 1000 kr, anlegget er av merket MACKIE så dette er kvalitet. Hele pakken ble leid ut til Tinestafetten 09, med mange gode tilbakemeldinger på god lyd osv. Dette er en virkelig en arrangemen løfter til en god pris. Booking/spørsmål ring Tom Bakland på 97 77 75 32 (styremedlem Troms/Finnmark Lokallag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...