#376 Skrevet Desember 31, 2008 Æ treng motorfeste på høyre vang (passasjersiden) til en golf mk1. Send mæ gjerne en PM med pris, eller svar her i tråden den som har! Godt nyttår til alle sammen! Husk å ikke bli tatt med raketter i år da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#377 Skrevet Desember 31, 2008 Hehe, godt nyttår godt folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#378 Skrevet Desember 31, 2008 Hehe, godt nyttår godt folk. ja, Happy new year.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#379 Skrevet Januar 1, 2009 nån som har løst å overta jetta'en? EU-godkjent å greier;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#380 Skrevet Januar 1, 2009 nån som har løst å overta jetta'en? EU-godkjent å greier;) me andre ord ikke kjøpe? ka du ska ha for han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#381 Skrevet Januar 1, 2009 Bilen går for 2000kr.. Med TDK motoren og noe deler blir det noe mere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#382 Skrevet Januar 4, 2009 Æ treng motorfeste på høyre vang (passasjersiden) til en golf mk1. Send mæ gjerne en PM med pris, eller svar her i tråden den som har! Bumper spørsmålet mitt litt! Trenger det ASAP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#383 Skrevet Januar 7, 2009 Over til noe annet! Vi vil få se Audun på TV-Norge på nyåret da de lanserer sin nyeste storsatsning "Oppholdstillatelse 2009"! Programmet baserer seg på oppskriften til Ungkaren-programmene, og vi vil få se Audun prøve seg i diverse NORSKE aktiviteter som 5-mila, fårikålmaraton og kveitefesking! Følg med folkens! For de som ikke tok den er dette tull, og en vennligsinnet intern en! Her ser jeg at jeg har gått glipp av ett innlegg fra min kjære nære venn Jørgen Gerhardsen. For de som ikke forsto hvor bilde kom fra så er det bilde fra komfirmasjon. Bilde har vel Jørgen tatt under del 2 av Julebordet vi hadde i fjor. Hevnen er søt Jørgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#384 Skrevet Januar 7, 2009 Syns kanskje innlegge va litt i overkant, men så kjenne æ ikke til forløpet til det. Håpe vi får se/høre om "hevnen" her inne på forumet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#385 Skrevet Januar 7, 2009 Hehe... Tja, så ut som svigermor´s drøm blanda me blomsterfinn´s sønn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#386 Skrevet Januar 7, 2009 Her ser jeg at jeg har gått glipp av ett innlegg fra min kjære nære venn Jørgen Gerhardsen. For de som ikke forsto hvor bilde kom fra så er det bilde fra komfirmasjon. Bilde har vel Jørgen tatt under del 2 av Julebordet vi hadde i fjor. Hevnen er søt Jørgen... jeg slenger meg på, HEVNEN ER SØT, JØRGEN :evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#387 Skrevet Januar 8, 2009 Huffda, er ikke trygg noen plass lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#388 Skrevet Januar 9, 2009 Haha, YOU GO JØRGEN!! Venter i spenning på hevnen;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#389 Skrevet Januar 16, 2009 Politiet har fått en til audi som sivil.. Audi A6 04ish model. svart. Ikke sota ruten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#390 Skrevet Januar 16, 2009 Politiet har fått en til audi som sivil.. Audi A6 04ish model. svart. Ikke sota ruten. Noen flere kjennetegn? sånn som regnr eller spesielle lys kansje? må jo vite alt om denne bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#391 Skrevet Januar 16, 2009 Hmm. regnr zh 2xxxx.. Blålysan va inni bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#392 Skrevet Januar 23, 2009 Truls, vår egen sekretær i lokallaget, sa til folk at han skulle inn i 1.gangstjenesten. Audun ble riktig forstyrret for to uker siden, på forrige lokallagsmøte. Da Truls var tilbake igjen. Truls sa han hadde dimmet, men ville ikke helt forklare hvorfor. NÅ derimot, har jeg funnet beviser som tyder på at han aldri dro i militæret. Han var faktisk innom Russland en snartur, for å spille inn musikkvideo for boybandet sitt, også kjent som Новый год. Truls er første som synger i musikkvideoen. Jeg regner med at denne kommer til å bli en gedigen hit i Russland! PS: legg merke til patriotismen til Truls, går i lusekofte under innspilningen av en russisk musikkvideo! Og selvfølgelig, linken til musikkvideoen finner du her -> trykk på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#393 Skrevet Januar 23, 2009 Det må æ si Truls. Du dræg vel plenty beibs og rubla på det der kontra å gå i knugens klær? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#394 Skrevet Januar 23, 2009 HAHAHAHAHAHA TOPPEN AV KRANSEKAKA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#395 Skrevet Januar 23, 2009 fixe linken martin! YOUTUBE: http://www.youtube.com/watch?v=DCqvYaxJv24 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#396 Skrevet Januar 23, 2009 Hahahahahahahaha, DET E JO HAN TRULS!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#397 Skrevet Januar 24, 2009 hehehehehe, genialt! btw. Noen av dere som har en cdspiller med 2 eller 3rca utganga som eventuelt ligg å støve ned å vil ha gibort pris på? Skal ha i en bil som selges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#398 Skrevet Januar 24, 2009 heheheheheehe e det mulig truls du har en tvillingbror. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#399 Skrevet Januar 24, 2009 HAHAHHAHAHAHAHHA, Æ TRUR Æ DØR!! Men satan kor bra jeg er i rusissk;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#400 Skrevet Januar 25, 2009 hehehehehe, genialt!btw. Noen av dere som har en cdspiller med 2 eller 3rca utganga som eventuelt ligg å støve ned å vil ha gibort pris på? Skal ha i en bil som selges. Har en Blaupunkt ligganes, cd/navi-sak.. Kan selge på vintertreff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...