Oslo: Møteplan våren 2007

Anbefalte innlegg

Kommer jeg. (første gang).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er nok der kl 20 også, sannsynligvis frem til 20:30 tida.

 

Titter innom jeg da, om dere er dratt får jeg bare komme på neste møte, hvis dere fortsatt er der så sees vi ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg planlegger å komme innom i kveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig jeg også blir litt sen, for jeg må levere fra meg noen bildeler i kveld, men rekker jeg, så kommer jeg oppom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kommer til torsdag??? jeg er ihvertfall på pletten på tordag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må nok klare å komme meg i vei jeg også, siden jeg sviktet sist.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å ta meg en tur jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, jeg jobber kveld på torsdager... :(

Da får jeg ikke kommet på torsdag heller... Jaja, skal vel se ut som jeg kommer til og bytte dager jeg jobber kveld på etterhvert...

 

Forresten et spm. med vag-com hva kan man stille inn da? Leste om noe i en post om en som haddde stilt litt instillinger på lyset... Min bil har "auto" funksjon på lysene, det vil si, alt er automatisk, den skrur på intr. lys når det er mørkt ute osv, så lurte jeg på, er det mulig og stille inn at når det er lyst ute skal det være grøftelys og parklys, og når det er mørkt skal det lys nærlys og parklys sånn som vanlig. Noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten et spm. med vag-com hva kan man stille inn da? Leste om noe i en post om en som haddde stilt litt instillinger på lyset... Min bil har "auto" funksjon på lysene, det vil si, alt er automatisk, den skrur på intr. lys når det er mørkt ute osv, så lurte jeg på, er det mulig og stille inn at når det er lyst ute skal det være grøftelys og parklys, og når det er mørkt skal det lys nærlys og parklys sånn som vanlig. Noen som vet?

 

Det går, for det har jeg gjort på min bil. Du må bare legge inn at du har amerikanske lykter så går det helt fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var så uheldig å brekke tommelen 2 steder : gråter : (hørte jeg noen si dansker og ski ikke hører sammen :rolleye: ) og skal operere i morgen. Hvis jeg kommer er det vel heller tvilsomt at jeg kommer i bil :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var så uheldig å brekke tommelen 2 steder : gråter : (hørte jeg noen si dansker og ski ikke hører sammen :rolleye: ) og skal operere i morgen. Hvis jeg kommer er det vel heller tvilsomt at jeg kommer i bil :o

 

såpass : eek : , hadde vært hyggelig om du får tatt deg en tur!

 

noen som stiller med vagcom? har et speedo som det er heller lite futt i : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til en forandring så er jeg hjemme denne uken og ikke ute og reiser med jobben så jeg sattser på å ta turen jeg også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm , Torsdag klokken 19:00

 

Aldri vært på disse møtene , men har jo fri så da kan det nok hende jeg dukker opp om det ikke er noen andre planer på ferde den dagen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm , Torsdag klokken 19:00

 

Aldri vært på disse møtene , men har jo fri så da kan det nok hende jeg dukker opp om det ikke er noen andre planer på ferde den dagen

 

Hadde vært hyggelig om du dukket opp, på tide og spørr du meg :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ser ut som vi blir mange. håper det er plass nok på den "store" parkeringsplassen til mcd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt til å stille på mitt første teff til torsdag!

Er det mulighet for å få kjøpt eventuelt skilt plate,refleksvest og klistermerker da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må nok klare å komme meg i vei jeg også, siden jeg sviktet sist.

 

Hva var det jeg tenkte på når jeg skrev dette her da? : bh :

Jeg er jo på Hamar for å se åpningen av rally Norway jeg da, så jeg kommer nok ikke denne gangen heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har det slik at jeg jobber fast hver mandag-fredag 16-23.30 (Jobber på kiwi). Men skulle gjerne hatt en skiltplate og klubbmerker! Er det no muligheter for meg da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har det slik at jeg jobber fast hver mandag-fredag 16-23.30 (Jobber på kiwi). Men skulle gjerne hatt en skiltplate og klubbmerker! Er det no muligheter for meg da?

 

hallo du,ta kontakt med trådstarter.arne waadeland som er lokalleder i oslo så bare avtaler du med han...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har det slik at jeg jobber fast hver mandag-fredag 16-23.30 (Jobber på kiwi). Men skulle gjerne hatt en skiltplate og klubbmerker! Er det no muligheter for meg da?

 

Jeg jobber kveld onsdager og torsdager... Om du skal møte han en lørdag eller noe si ifra a, så kan jeg kanskje joine, for trenger skitlplate/klubbmerker selv..

 

Jobber du på kiwi bogstad forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan tenkes at jeg snubler innom denne gangen og, dog ikke i sandaler. De har punktert : mad : : mad : : bh :

 

Regner med at jeg slipper overtid på jobben, siden det har gått strøkent mandag og tirsdag, så look for the purple golf 3 :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber kveld onsdager og torsdager... Om du skal møte han en lørdag eller noe si ifra a, så kan jeg kanskje joine, for trenger skitlplate/klubbmerker selv..

 

Jobber du på kiwi bogstad forresten?

 

Jobber på Kiwi Bogstadveien:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Er det mange som har planer om å komme på torsdag 17/3? Er ny her i klubben, så hadde vært morro å prata litt skit/bil :) Hadde også satt pris på om noen har mulighet til å ta med seg en vag com, da jeg sliter litt med rykk og napp i bilen min. (http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=78513). Betaler gjerne en slant for hjelpa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Er det mange som har planer om å komme på torsdag 17/3? Er ny her i klubben, så hadde vært morro å prata litt skit/bil :) Hadde også satt pris på om noen har mulighet til å ta med seg en vag com, da jeg sliter litt med rykk og napp i bilen min. (http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=78513). Betaler gjerne en slant for hjelpa.

 

Kommer nok ikke så mange den 17/3 siden det er en lørdag;) Prøv heller 15/3 som er torsdag. Da blir det nok noen av oss som tar turen, Jeg kommer i hvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer også. nesten så vi burde flyttet det til lørenskog igjen. været begynner jo å blir veldig bra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.